maanantai 4. tammikuuta 2016

Growing

Helou kaikille ja hyvää alkanutta vuotta! Toivottavasti vuosi on vaihtunu jokaisen kohalla hyvissä merkeissä, sillä mun kohalla se pitää ainakin paikkansa. Joulusta onkin jo hetki aikaa ja kyllähän se uv:kin alkaa jo pikku hiljaa jäädä taakse, mutta aattelin silti kertoa molemmista teille vähäsen. Mä lähin perinteisesti porukoitten luo joulua viettämään ja aika siellä kulu aika mukavissa merkeissä. Oltiin koko konkkaronkka paikalla, elikä äitin ja iskän lisäks myös mun molemmat veljet juhlisti tätä monen paheksumaa kulutusjuhlaa. Mua lähinnä ärsytti tää tän(kin) vuotinen valitus siitä, miten joulu on sitä ja tätä ja miten se ei oo enää tota ja siis lähinnä just se kun niin moni tuntu keskittyvän pelkkään valitukseen :D En tiiä olinko ainoo, joka tällasta pisti merkille, mutta eipä sillä varmaan niin väliä. Suljin lähinnä korvat kaikelta valitukselta ja yritin jotenkin päästä joulutunnelmiin, mikä tänä vuonna oli varsin hankalaa. Syynä saatto olla sekä lumen puute, että lapsuuden myötä kadonnut "joulun taika", mutta näistä seikoista huolimatta joulu oli (kaiken hässäkän ja stressaamisen) jälkeen oikein mukava.


Sain muutamia lahjoja porukoilta ja kaikista tarpeellisin sekä odotetuin lahja oli Honor 7, eli uusi kännykkä. Mä oon vähän kömpelö muun muassa puhelimien suhteen ja aiempi luuri olikin jo ottanut aika reilusti osumaa tässä parin vuoden varrella. Tästä uudesta yritänkin nyt pitää mahdollisimman hyvää huolta, sillä oon niiiiiin uudelleenrakastunut etukameraan, jota ilman elelin ainakin vuoden ajan, etten kestä ajatusta ilman sitä. Edellinen siis hajos osuttuaan maahan ja senpä takia mun instagram-feedikin on lähinnä järkkärillä kuvattua matskua täynnä. Ehkäpä asiaan saadaan nyt vähitellen muutos, kunhan taas totuttaudun tällä puhelimella kuvailuun. Itseasiassa viime postauksessakin lymyilee kolme tällä kännykällä kuvattua kuvaa, eikä laadussa nyt niin kamalaa eroa oo, ettenkö ns. Hätätapauksessa vois tolla kännykällä tuottaa tänne sisältöä!

Noh, se siitä. Joulu meni siis lähinnä melko perinteisesti ruokaa syödessä, lautapelejä pelaillessa ja muuten vaan oleskellessa. Uuden vuoden kanssa mulla oli tänä vuonna vähän ongelmia, kun en oikein osannu päättää minne päin Suomea sitä tällä kertaa lähtis. Vaihtoehtoina oli ainakin Nurmijärvi, Klaukkala, Porvoo, Joutseno ja tietty Järvenpää, mutta pienten komplikaatioiden, ihan turhan stressaamisen ja yhden mielijohteen myötä huomasin palanneeni takaisin Joutsenoon, eli porukoitten luokse. Ehdin mä onneks sen muutaman päivän järjestää kaikenlaisia asioita täällä Järvenpään suunnassa, mutta koska täältä ei sitten loppujen lopuksi pahemmin mitään "menoa" löytyny, niin Joutseno ja serkun seura kuulosti kaikista parhaimmalta vaihtoehdolta uudeksi vuodeksi. Tänä vuonna uusi vuosi joulusta poiketen, oli kuitenkin kaikkea muuta kuin perinteinen. Kymmeneltä käytiin torilla tsekkaamassa ilotulitukset ja loppu ilta nautiskeltiin alkoholia ja kuunneltiin musiikkia serkun kanssa kahdestaan. Jossain vaiheessa vanhempikin väki kotiutu ravintolasta ja yhden pictionary-erän jälkeen jakauduttiin taas omiin oloihimme. Vanhemmat nukkumaan ja minä sekä serkku tietokoneelle vanhoja kuvia katselemaan. Kaiken kaikkiaan mun vuos 2015 loppu siis aika ihanan rauhallisissa sekä lämpimissä tunnelmissa.



Vuos 2016 on mulle jälleen yks iso muutoksen vuosi. Keväällä häämöttää valmistuminen ja jatkosuunnitelma ei vielä oo niin selkee, kun mitä se vois olla. Myös asumisen ja monen muun jutun suhteen oon vähän ulapalla, mutta kyllä mä uskon, että kaikki selviää aikanaan. Mä ajattelin tässä lähipäivinä tehdä vielä jotain koostetta tosta viime vuodesta, mutta teen sen vasta sitten, kun mulla on oikeesti aikaa. Meillä alko nimittäin aika rankka jakso koulussa ja youtubeenkin oon taas tehny paluuta, joten ymmärrätte varmaan, ettei sitä aikaa riitä ihan kaikkeen. Pakko muuten vielä tähän loppuun heittää kysymys, että tekikö kukaan teistä uuden vuoden lupauksia? Mä ite oon suunnitellu vaan muutamaa juttua, eikä nekään nyt mitään isoja oo, mutta musta on ihan kiva kun on jotain tavotteita pienissäkin mittakaavoissa. Ensimmäinen lupaus on se, että rupeen taas lakkaamaan mun kynsiä aktiivisesti (siitä lisää myöhemmin) ja tietysti yritän kehittyä meikkaamisessa vielä entisestään. Toinen on se, että kuuntelen enemmän mun intuitota, sekä sitä kautta teen enemmän asioita, jotka tuntuu musta hyvältä. Nimenomaan välittämättä (vieläkään) niistä muiden mielipiteistä. Ja kolmas lupaus on se, että yritän panostaa mun ihmissuhteisiin paremmin, ku mitä oon niihin panostanu vuonna 2015.  


Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Palaillaan taas ♥

3 kommenttia

  1. Myöhäiset joulu ja uv-toivotukset sinne! Kiva lukea että sulla meni kaikki hyvin ja kivaa oli. :)

    Aaaa minäki sain kännykän, mun eka smartphone isältäni! Mun aiempi känny ku on jo jonku aikaa tehnyt kaikkee omituista: touch-näyttö jäätyy, känny sammuttaa itsensä vaikka akku on täynnä jne.

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆
    ☆ Shiro Samurai's Kimono Blog ☆

    VastaaPoista
  2. Hyvää uutta vuotta! Ihanat kynnet! Mua ärsyttää kans valitus joulusta ja tunnelmasta kun lopulta itse on se ainut joka siihen joulumieleen voi vaikuttaa! Toki lumi olis ollu kiva, mut ilman sitäkin on joulu ja ihana ja aito jos haluaa niin <3

    VastaaPoista
  3. kiva postaus ! ois mukavaa jos kuvaisit mydayn joskus youtubeen jos vaan on fiilistä :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)