perjantai 20. marraskuuta 2015

Pop-art zombie


Perjantai on koittanu ja eilisen verinen tunnelma saa väistyä vähän simppelimmän kädenjäljen tieltä, sillä vaikka zombilookeilla jatketaan, niin realistisuus ja se gore on tästä meikistä kyllä kaukana. Halloweenin tienoilla mun päässä muhi yks idea, jonka halusin ihan ehdottomasti toteuttaa ja se oli joku pop-art meikki. Mä pähkäilin tosi pitkään, että mitä ihmettä sitä tekis, kunnes nettiä selaillessa vastaan pamahti pop-art zombi ja muutamia kuvia tutkailtuani aloinkin sellasta väsäämään. Mun mielestä pop-art jutut on omassa "yksinkertaisuudessaankin" ihan supernäyttäviä sekä hienoja ja oon jo jonkin aikaa seurannu itseasiassa Instagramissa sellasta käyttäjää kuin argenapeede ja tää kyseinen miekkonenhan tekee siis aikalailla pelkkiä pop-art juttuja. Ne jo itsessään inspiroi mua tosi paljon, mutta vasta Pinterestin antimet sai mut lopulta työstämään tota omaa versiota pop-art zombista.

Tykkäsin tästä mun tekemästä lookista aika paljon ehkä nimenomaan senkin takia, että tää eros normaalista zombista niin radikaalisti. Tosin monessa kohtaa mulla ois vielä parantamisen varaan, mutta eiköhän näitä pop-art juttuja tuu tulevaisuudessa tehtyä enemmänkin ja milläs muulla ku harjottelemalla se jälki muuttuis vakaammaksi. Tää nyt oli kuitenkin mun ihan ensimmäinen pop-art meikki koskaan, joten pienet virheet annettakoon anteeksi! Ois tosi hauskaa vielä jonain päivänä koittaa ihan sitä traditionaalistakin pop-art meikkiä, jossa naama on täynnä pilkkuja ja kasvonpiirteet kehystetään erikokosilla mustilla viivoilla. Myös noita zombeja vois alkaa aina sillon tällön tekemään, sillä noista pystyy kuitenkin tekemään niiiiin paljon erilaisia variaatioita, ettei mitään rajaa! Jo pelkkä "taustavärin" eli siis ton ihonvärin muutos luo oman efektinsä ja toikin meikki näyttäis varmaan täysin erilaiselta keltasena tai vaikkapa pinkkinä. Myös haavoja, reikiä, suun aluetta, nenää ja melkeenpä mitä vaan voi modailla omaan makuun sopivammaks, eikä edes noita aivoja oo pakko tehä jos ei haluu. 

Kysäsin eilen, että iskeekö mun gore-zombi teihin, joten nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että entäs tää pop-art zombi?

8 kommenttia

  1. Tämä iskee ku tuhat pauketta myös!
    Jumanketut luulin oikeasti alussa, siis ku näin pelkän thumbnail-kuvan mun blogifeedissä, että tä oli joku taidemaalaus (eli ei meikattu ihminen) ja taisin sit lentää persauksille ku tajusin että tä oliki sun awesomesauce meikkijälkeä! Miten jotku osaa näin hyvin?? *_*

    Mä en oikeesti ollut kuullut pop-art meikkityylistä tätä ennen joten joo, kiitos tästä postauksesta! Now I know more cool stuff!
    Iski inspis että vois itse kokeilla jotaki pop-art tyylistä sitten joskus... ~

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha sain heti mielikuvat sun reaktiosta :'DD Ihana! Mutta joo pop-art meikit on tosi siistejä! Kannattaa googlailla ja ettii et millanen hahmo/tyyli iskee just suhun parhaiten ^^

      Poista
  2. Laitoin sulle sähköpostia! :3

    VastaaPoista
  3. Törkeän hieno! Vie hienompi kuin toi gore zombi! Kyllä sä oot ammattilainen !<3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)