torstai 5. marraskuuta 2015

Pitäis ottaa se mitä tarjotaan, pitäis päästä pois näist varjoista


Aika menee taas ihan liian nopeesti ja tän kylmän ja kyynisen olon lisäks mua ahdistaa aika rajusti. Viime aikoina musta on tullu jotenki ihan kummallinen ja tuntuu et oisin enemmän tai vähemmän hukassa. Mä kirjotin pari viikkoa sitten yhteen luonnokseen, että mä oon ihan liian monesti halunnu viiltää, jotta mä tuntisin oikeesti jotain, mutta enää mä en voi sitä postausta julkasta, koska se halu kasvo mun synttäreitä edeltävänä yönä sit lopulta liian suureks ja vajaan kahen vuoden tauon jälkeen mä tartuin jälleen terään. Ei siinä, eihän se ahdistus siitä edes helpottanu vaan sama turtuneisuus jatkuu päivä toisensa jälkeen, joten ainoa asia, jonka mä muutamalla viillolla saavutin oli niin sanottu hetken huuma ja pienimuotoinen pettymys. En mä sitä kuitenkaan jaksa alkaa katumaan, koska asiat nyt vaan tapahtuu ja niiden suremisella ei saavuta mitään

Lähiaikoina mä oon käyttäny lähinnä kaiken energian ja ylimääräsen vapaa-ajan meikkaamiseen ja niistä meikeistä saatuihin kommentteihin mä oon yrittäny tarrata ikään ku henkeni uhalla ja niitä oon myös käyttäny tikapuina, joilla kiivetä täältä tunteettomuuden kuilusta ylöspäin huonoin tuloksin. Harva asia kun tuntuu enää miltään ja jos tuntuu niin se ahdistaa tai masentaa entisestään. Mä en enää edes tiedä, että teenkö mä tän tahallisesti vai tahattomasti.. Onko tää masennus ja paska olo alitajuntainen tapa satuttaa itseään vai onko kyse jostain ihan muusta? Yritänkö mä taas romantisoida omaa huonoa asennoitumista ja epäkohteliaisuutta, vai johtuuko mun olo jostain sellasesta mihin en oikeesti pysty ite vaikuttamaan..

Nää tuntemukset on jollain tasolla ihan uusia, sillä mä en edes usko niiden näkyvän mun päivittäisessä elämässä tai siinä roolissa mitä mä vedän sillon ku oon jonku kanssa, vaan siinä ku oon yksin. Mua ahdistaa se etten mä kykene enää itkemään tai etten tunne asioita samalla tavalla ku mitä ennen. Niin monet jutut tuntuu latistuneen ja mä vihaan sen tiedostamista. Tietty asioilla tuppaa aina olemaan syy-seuraussuhteet ja tässäkin voitais syyttää sekä vasta-aloitettua lääkitystä, että erilaista elämäntilannetta entiseen verrattuna ja onhan tässä takana vielä iän ja aikuistumisenkin funktiot, mutta oli miten oli, niin ärsyttää ihan helvetisti velloa tässä tasapaksussa puurossa päivästä toiseen.

12 kommenttia

  1. Voin osittain ymmärtää sun tilanteen (itsekki ollut masentunut, eksynyt, ongelmia itseni kanssa jne) mutta jätkä hei, vaikka en sua tunne toivon sulle silti kaikkea parasta ja ison kourallisen tsemppiä. ♡ Olet aivan huikean lahjakas ja taitava maskeeraamaan – olet suuri inspiraatio! Älä unohda miten moni oikeesti arvostaa mitä sä teet!

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
  2. Vittu ku pitäis hommata nyrkkeily säkki ja siihe purkaa vitutus ja itku. Ooks kokeillu kuunnella jotai musiikkii mikä rauhottais sillo ku tulee toi paska olo? Tai iha vaa pysähdyt hetkeks istumaan lattialle ja koitat rauhottuu. Ja vaik sil hetkel tekis miel vaa suree ni pakota ittes menee youtubee ja googlaa funny cats https://m.youtube.com/watch?v=kIVHhOgqxMo
    Itteeni ainaki naurattaa nää iha vitusti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :/ Kyl mä musiikkii käytän tosi paljon apuna tunteeseen, ku tunteeseen :) Hahah, pitäs varmaa katella noit kissavideoit sun muita useemmin :D

      Poista
  3. Tosi kurjaa, että sulla on tullut tuollainen jakso tunteiden ja olon kanssa :( mietin vaan, että voisko johtua myös lääkityksestä? Itellä edellisin kombo vei ahdistuksen ja paniikin pois aika hyvin, mut tuli just toi turta olo ja sen lisäks sumu.. Jos yhtään pidät mahdollisena, et vois johtuu siitä, ni olis varmaan paikallaan keskustella asiasta sun hoitotahojen kanssa. Voimia, oot tosi inspiroiva ja lahjakas ihminen!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :( Kyllähän ne lääkkeet voi vaikuttaa tai varmaan vaikuttaakin. Mullaki tää lääkitys joka on ollu pääl jo useemman vuoden vei aikoinaan masennuksen ja ahdistuksen, mut samal lähti ne tunteetki mukaa ja jäljelle jäi pelkkä turtuneisuus. Pitää vähän kuulostella tätä tilannetta. Mut hei kiitos paljon <3 !

      Poista
  4. Tulee voimaton olo kun tekisi vain mieli halata. Toivon että tiedät olevasi monen lukijan ajatuksissa ja että tilanne varmasti muuttuu parempaan päin. Odottaminen on ihan kamalaa mut kokemuksesta tiedän että se on ainakin hetkittäin sen arvoista. Voimia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyl mä tiedän tai ainakin toivon olevani, mutta niin. Eiköhän tää jossain kohtaa taas ala paranemaan tää olotila.. :) Kiitos <3 !

      Poista
  5. Se on jännä miten oman pään sisällä ja ympäröivän maailman välillä voikin olla niin iso ero. Et ku katon sun videoita tuntuu et sä oot tosi fiksu ja susta tulee heti fiilis, että sä oot menestyjä ja susta tulee jotain suurta. Et aihe kuin aihe ni sulla on selkeä mielipide ja visio..Et sun elämä on ihailtavaa, vaikka ei aina helppoa, mut kuinka upeasti kaikkeen suhtaudut ja pärjäät. . Kumpa sä voisit nähdä itsesi meidän silmin edes hetken<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo älä muuta sano! Se on kyl jännää.. Mut äää olipa ihanasti sanottu voi ei..... ;___; Ehkä mä vielä jonain päivänä nään.. Kiitos todella kauniista sanoista <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)