maanantai 23. marraskuuta 2015

Meikkaava mies on edelleen tabu – suomalainen YouTube-tähti kulkee Marilyn Mansonin jalanjäljissä


Moi, ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Kerroin jokunen aika sitten haastattelusta, jonka Yle musta teki ja eilen se sitten tuli nettiin. Mä voin suoraan sanoa, että mä oon ihan älyttömän hämmentyny kaikesta siitä palautteesta, mitä mä ton jutun myötä oon saanu. Sitä on jaettu tässä reilun 24 tunnin sisällä jo yli tuhat kertaa facebookissa ja niihin mun omiin jakoihin, sekä siellä henkilökohtasella, että artistisivulla on tullu niin paljon tykkäyksiä, sekä ihanaa tekstiä, etten tiiä mitä sanoa.. Myös tosi, tosi moni kaveri tai tuttava on jakanu tota juttua eteenpäin mitä ihanimmilla saatelausahduksilla, kaveripyyntöjä ja yksityisviestejä on sadellu ja mä oon vaan tällä hetkellä niin ylpee ja onnellinen, että halkeen.

Toi valmis teksti on mun mielestä hyvin tehty ja siinä on kunnioitettu sitä mun omaa alkuperästä mielipidettä asioihin, eikä tekstiä oo millään muotoa vääristelty, mistä oon tietty tosi ilonen. Perfektionistina löydän kuitenkin kaikesta vikaa ja varsinkin jos kyseessä on jotain itseensä liittyvää, niin sitäkin herkemmin niitä "virheitä" tulee huomattua. Olisin tossakin jutussa ehkä ihan pikkusen muunnellu joitain sanoja, valinnu parin kuvan tilalle pari muuta ja niin edelleen. Vähäsen myös huvittaa toi, kuinka musta tehään niin "julkkis" tossa jutussa, mutta hei, kenenpä itsetuntoa se ei hivelis :'D Niin ja oon kuitenki loppujen lopuks todella tyytyväinen tohon juttuun ja vielä enemmän siihen, miten ihmiset sen on vastaanottanu. Vau ♥ ! Ja jos ette facebookissa oo tohon haastatteluun vielä törmänny, niin..  

Löydätte sen tästä linkistä.

16 kommenttia

  1. Siiiiiis en kestä sua <3_<3 täydellinen!! Mun sydän sulaa sulle! Ihan mahtava video ja ansaitsisit todellakin enemmän julkisuutta sun taitojesi ansiosta. En voi ylistää tarpeeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääää... Ihana kiitos paljon!! <3

      Poista
  2. Moikka! Harvemmin tulee kommentoitua kenenkään blogeihin/vlogeihin, mutta olkoot tämä poikkeus.
    Mä eksyin sattumalta youtubessa sun videoosi nimeltä Viiltely. Mä en oo koskaan voinut ymmärtää ihmisiä jotka viiltelee. Mä oon kokenu sen täysin huomionhakuisena toimintana, missä ei oo mitään järjen hiventäkään. Taino, eihän tavallaan olekkaan. Mun täytyy kuitenkin sanoa, että sun videossa annoit asiaille oikeesti loistavan näkökulman, ja uusia pointteja mitä en oo ikinä oikeesti ajatellutkaan. Kun itse sairastuin masennukseen, ja kärsin ahdistuksesta, mulle monesti tuli olo että haluan satuttaa itseeni jotenkin. En tappaa, enkä viilellä, mutta musta tuntui että olisin halunnut repiä hiukset yksitellen päästä tai lyödä itteeni naamaan. Videon jälkeen mietin, että oikeastaan viiltelyn voi hyvinkin rinnastaa tohon tunteeseen mitä itsekin koen. Jotenkin sen ahdistuksen sai kanavoitua siihen väkivaltaan itseään kohtaa, ja se helpotti. Viilteletkö edelleen vai oletko pystynyt lopettamaan?

    Sit mä eksyin katsomaan myös sun muita videoita. Täytyy sanoo, että hitto oot taitava meikkaamaan/tekeen noita maskeerauksia! Oikeesti tosi hienoja! Muutenkin videoista tuli tosi hyvä fiilis, ja annat niissä ittestäs tosi mahtavan kuvan!

    Jään ehdottomasti seurailemaan kaikkia sun kanavia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi tosi mahtavaa saada tällasta palautetta! Tosi hienoa, jos oon jotenkin pystyny "selventämään" sitä viiltelyä tai just antanu erilaisen näkökulman aiheeseen :) Mä oon ollu nyt periaatteessa jo yli vuoden viiltelemättä, jos ei yhtä hairahdusta lasketa! :)) Kiitos hei ihan älyttömästi !

      Poista
  3. Tosi hyvä juttu! (-: Oot niin hirmu taitava!

    VastaaPoista
  4. Oi, saako sua noin vaan kysyä facessa kaveriksi tai laittaa jotain viestiä? :"3 Mutta joo toi oli ihan mahtava juttu kun huomasin aikasemmin! Hyvä sinä!! :--D

    VastaaPoista
  5. Oot oikeesti ansainnu kaiken positiivisen palautteen! Vaikutat tosi mahtavalta henkilöltä videoittes ja blogiteksties perusteella ja katon sua oikeesti ylöspäin, osaisinpa meikata joskus yhtä hyvin kuin sä! Harjottelu tekee mestarin :DD Mut hyvä Pietu!♥

    VastaaPoista
  6. Oon tosi ylpee susta<3 silti moni kohta esim. Otsikko oltas kyl must voitu valita paremmin ja muutama muu juttu pisti silmään, mut se ei oo sun syy vaan toimittajat olis viä vähä voinut tutustua suhun ja aiheeseen enempi! Mut hyvä Pietu<3 oot aivan mahtava ja jatka samaan malliin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Isot kiitokset ja jatkan kyllä ihan varmasti :) Oon ihan samaa mieltä et muutamia juttuja oisin vähän muutellu, mutta niinhän se menee et toimittajat ne lopulta noi sanavalinnat ja pienet "väritykset" tekee :D

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)