tiistai 17. marraskuuta 2015

L. A. Girl


Marraskuu alko ihan niinku mikä tahansa muukin kuukaus. Tuet tuli ja meni, vuokra piti jälleen maksaa ja laskutkin siinä samalla. Mulla on ollu jo jonkin aikaa tapana tilata siinä alkukuun kieppeillä muutama juttu ebaystä ja nyt kun mulla oli lokakuun viimisenä päivänä synttäritkin, niin päätin sitten tilata vähän useamman jutun ihan vaan itelleni. Tässä kuussa eniten rahaa on aivan varmasti menny huulimeikkeihin, sillä niitä oon tilannu sekä sieltä ebaystä, että Jeffree Starin sivustolta. Tehtiin nimittäin Viffen kanssa yhteistilaus Jeffreelle sinä päivänä, kun sen brändi julkas joulun limited edition sävyt. Istuin ite sillon junassa matkalla Joutsenoon, mutta Viffe oli himassa koneen äärellä ja tilas sitten ne meiän molempien valitsemat tuotteet sillä samalla sekunnilla, kun ne nettiin ilmesty. Vielä ei kyseisiä ostoksia olla saatu, mutta Ebaystä sen sijaan oon kotiuttanu jo aika monia huulimeikkejä ja niitä Jeffreen punia odotellessa ajattelinkin vähän kertoa L.A. Girl:in punista, jotka sain eilen.


En tiedä kuinka monelle nää L.A. Girl:in huulipunat on tuttuja tai onko ylipäätään kellekään, mutta ainakin kyseisen merkin peiteaineesta on kuhistu kauneusmaailmassa jo pidemmän aikaa! Sitä on jopa verrattu MAC:in Pro Concealeriin, tosin erona hinta, sillä MAC:in peiteaine maksaa sellaset 20e, kun taas L.A. Girl:in peiteaineen saa haltuunsa alle kolmella eurolla. Ei kuitenkaan mitään hätää jos ette oo vielä kuullu tosta merkistä, sillä nyt kuulette. Noi Matte Flat Velvet huulipunat, jotka mä tilasin on nimeltään tai siis sävyiltään: Poetic (harmaa), Raven (musta), Blue valentine (tummansininen), Spicy (tummanpunainen) ja Runway (ruskea) ja tällä hetkellä mä oon ihan rakastunu tohon harmaaseen sävyyn eli Poeticiin sekä ruskeeseen sävyyn eli Runwayhin. ♥ Noita sävyjä löytyy kaiken kaikkiaan 26 ja ne on kaikki ainakin L.A. Girlin sanojen mukaan tosi pigmenttisiä ja ne sisältää myös sheavoita, joka kosteuttaa huulia. Tuolla L.A. Girlin sivustolla lukee suoraan lainattuna näin:

Introducing our hottest new lip color - Matte Flat Velvet Lipstick. These 26 bold shades are rich in pigment and filled with moisture in a flat velvet finish. With added shea butter to hydrate lips and a soft, smooth application, your lips will feel as gorgeous as they look!


Mä oon ite täysin samaa mieltä ainakin kaikkien noiden mun tilaamien sävyjen osalta, sillä ne oli tosi pigmenttisiä ja ne myös tuoksu ja tuntu tosi miellyttäviltä huulilla. Siitä tuoksusta tulee itseasiassa jotenkin etäisesti muovailuvaha tai joku muu vaha mieleen. Kaikki ei ehkä tykkää, mutta mä ainakin tykkäsin! Jos ootte koskaan haistanu tai maistanu Stargazerin huulipunia, niin osaatte kyllä antaa arvoa noille... :'D Noi Matte Flat Velvet huulipunat on kaikki myös "Cruelty free" -nimikkeen alasia eli niitä ei oo testattu eläimillä, mikä on monille varmasti plussaa. Myös hinta on aika ihanteellinen, sillä Ebayssä noi maksaa toimituskulujen kera n. 6 euroa kappale. Mua tosin vähän harmittaa, kun noi Matte Flat Velvetit ei sisällä mitään räikeitä vihreitä tai sinisiä sävyjä, mutta on toi 26 sävyä muuten aika kattava, sillä se sisältää harmaan, mustan, ruskeen, tummansinisen ja tummanpunasen lisäks myös vaaleanpunasia, pinkkejä, nudeja, violetteja ja muutamia muitakin sävyjä. Tästä linkistä pääsette L.A. Girl:in kotisivuille tutkailemaan noita sävyjä vielä tarkemmin jos kiinnostus heräsi ja alapuolella näättekin sitten ne mun tilaamat sävyt huulille swatchattuna.


Mattahuulipunathan on tällä hetkellä sekä kirjaimellisesti, että kuvainnollisesti kaikkien huulilla ja jos halpaa, mutta samalla myös pigmenttistä, eettistä, hyväntuntuista -sekä makuista huulipunaa etsii, niin L.A. Girl on aika nappivalinta mun mielestä! Se kesto noissa Mattahuulipunissa ei ehkä oo niin täydellistä, ku mitä toivois, mutta kaikin muin puolin toi on kyllä ihan mahtituote. Mulle on itseasiassa tulossa myös kaks L.A. Girl:in Matte Pigment Gloss -nimistä tuotetta sieltä ebaystä, eli karkeesti suomennettuna kaks mattapintaseks kuivuvaa huulikiiltoa. Ne makso kans about 6e kappale ja no niitähän jengi nyt paljon käyttää ja kehuu ja sellasia ne Jeffreenkin punat on, mutta niistä mä en ihan vielä voi sanoa juuta enkä jaata, koska en siis sellasia omista. Sit ku ne L.A. Girl:in ja Jeffreen tuotteet saapuu, niin voisin vaikka tehä jonkinlaisen yhteispostauksen, jossa testaan ja vertailen niitä toisiinsa. Tällä hetkellä mä oon ehkä vähän skeptinen kaikkia noita mattapintaseks kuivuvia nestemäisiä tuotteita kohtaan, sillä mä odotan niiltä sekä sitä pysyvyyttä, että sitä ettei ne ala halkeilemaan ja se kuulostaa ainakin näin etukäteen aika mahdottomalta yhtälöltä. Tietty oisin mielelläni tässä asiassa väärässä, mutta aika näyttää.. Se ero noissa Jeffreen ja L.A. Girlin tuotteissa muuten ainakin on, että edellämainitulla on aika kalliit hinnat ja jälkimmäisellä taas värisävyt sellasia jotka ei kauheesti just mua houkuttele.


Anyways, tekin pääsette nyt välillä "ääneen" niin sanotusti, koska mä oon saanu sanottavani sanottua, eli kertokaahan, ootteko te ennen kuullu L.A.Girl:in tuotteista tai omistatteko kenties jotakin niistä? Jos omistatte, niin ois kiva kuulla myös teiän mielipiteitä et ootteko kokenu hyviks jne. :)

11 kommenttia

  1. Oot übercool ja sävy Spicy on ihan unelma! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :') Ja joo toi on kyl upein punanen, jota oon testannu tähän mennes !

      Poista
  2. Täältä vasta niihin tutustuin, mut lähtee kyllä hankinta listalle! Upeita sävyjä! Ja usein o vaikea löytää sopivan pigmenteistä, mutta huulilla pehmeän tuntista punaa. Joten tässä vastaus ainakin meikän ongelmiin! Thanks for sharing!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että oli hyödyllinen postaus ! :) Noi tuntuu kyllä tosi pehmeiltä huulilla ja niinku sanoit niin sävyt on tosi upeita :3 Iteki aion kyllä ehdottomasti suurentaa kokoelmaa jossain vaiheessa vielä muutamalla sävyllä :'D

      Poista
  3. Jos oot hyvin perillä noista "meikki uutisista" niin osaisiks sanoa jotain hyvää (ja mieluiten myös edullista) meikinpohjustustuotetta iholle, joka alkaa kiiltelemään päivän mittaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. Nyt ei kyllä tuu ainakaa mitään sellasta mieleen! Yleensä ku ihmiset nimenomaan haluu jotain mikä pitää sen kiillon poissa :D Ellet sitten tarkota jotain hehkuvoidetta? http://www.pretty.fi/w7-night-glow-highlight-illuminate-hehkuvoide.html#.VkzZ_nbhCM8

      Poista
    2. Anytimellä oli semmonen joskus:) oli mattapintainen ja toinen hehkua antava vsihtoehto primereistä. En kyl o varma myydäänkö niit enää mut kandee tsekkailla:)

      Poista
    3. Oompas mä kökösti muotoillut, mut siis tarkoitin et mulla on _ongelmana_ et iho alkaa kiiltelee pari tunnin päästä kasvojenpesusta/meikin laitosta. Otsa ja poskipäät loistaa kilpaa jouluvalojen kanssa.

      Poista
    4. Hahah :'D Joo nii mä vähän mietinki, mut en sit ollu satavarma nii kysäsin tosta hehkuvoiteesta! Mutta siis, tässähän pitäis ihan ensin tietää et millanen sun ihotyyppi on (Sekaiho, rasvanen, kuiva jne.) ja vasta sitten voi alkaa suosittelemaan tuotteita :) Sekin on valitettava fakta et joku tuote saattaa esimerkiks mulla toimia tosi hyvin, mutta sit taas jollain toisella kuten sulla se onki ihan surkee. Mulla itellänihän on siis tosi vaalee sekaiho ja käytän tällä hetkellä Lumene natural coden meikkivoidetta sävyssä Vanilla ja siihen sekaan laitan yleensä Fit me meikkivoidetta sävyssä 110 Porcelain. Myös Lumenen irtopuuteria mä käytän nimenomaan kiinnittääkseni sen meikkivoiteen ja ehkäsemään kiiltoa ja rasvasuutta. Suosittelen, et käyt jossain liikkeessä kuten vaikka Sokoksella, Kicksissä tai Emotionissa, kysyt sieltä mikä ois paras tuote, jota ne myyjät suosittelee just sun iholle ja mikä ois paras puuteri siihen kaveriks :) Meikkivoiteista voi yleensä kysyä pientä näytepakkausta ennen tuotteen ostamista, että sitä voi sitten kokeilla ja kattoa toimiiko vai ei! Toivottavasti tästä nyt oli jotain apua :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)