sunnuntai 8. marraskuuta 2015

I love you when you're singing that song and I got a lump in my throat 'cause you're gonna sing the words wrong

 

Halloween oli tänä vuonna aikamoinen fiasko ainakin sen suhteen mitä mä olin alunperin suunnitellu ja mitä sit lopulta pääs toteutumaan. Eniten tietty harmittaa se, etten mä saanu tänne blogiin oikeastaan yhtikäs mitään materiaalia aikaiseksi koko lokakuun aikana, vaikka niitä meikkejä tulikin tehtyä monen monta kappaletta. Mua niinku tosissaan ottaa päähän se, että olisin oikeesti halunnu tehä tänne blogiin jonkun ihan törkeen halloween-spektaakkelin. Isomman ku koskaan ennen, mutta sen sijaan mä vaan lykkäsin ja lykkäsin koko asiaa ahdistuksen kourissa, kunnes lopulta koko lokakuu olikin jo ohi. Jos teitä kiinnostaa, niin mun synttärit sen sijaan oli kuitenkin oikein mukavat, tosin melko erilaiset ku mitä olin ajatellu niiden olevan. Ihmisiä tuli ja meni, mutta mulla oli kivaa ja itseasiassa jopa tosi hyvä olo. Toivottavasti kaikilla muillakin oli.

Mä en edes tiedä mistä mä alun alkujaan ahdistuin lokakuussa niin kovasti, mutta ahdistuinpa kuitenkin ja sen myötä koko halloween menikin sitten miten meni.. Youtubeen mä kyllä sain aikaseks paljon erilaisia tutoriaaleja, muttei sekään sit loppujen lopuks tyydyttäny mua niin paljon ku olin toivonu sen tyydyttävän. Kyllähän se tuntu hetken hyvältä, että oli oikeesti saanu jotain aikaseks, mutta jo päivän, parin päästä masennuin taas jopa niinkin pienestä asioista, kuten siitä, etten saanu sitä videomateriaalia tarpeeks säännöllisesti, taikka tarpeeks paljon aikaseks. Eihän tällasia asioita nyt kannattais murehtia, mutta mulla nyt vaan oli niin suuret suunnitelmat, että harmitti niiden mennessä myttyyn.


Anyways, lokakuu on kuin onkin nyt ohi ja sen mukana myös iso osa sellasesta tietynlaisesta ahdistuksesta on kaikonnu. (Liittyen esimerkiksi blogiin ja muihin juttuihin.) Itseasiassa ajattelinkin, että vaikka se tän vuoden halloween onkin nyt jääny taaksepäin, niin julkasen silti niitä lokakuussa tehtyjä meikkejä tänne bloginki puolelle. Julkasen niitä kuitenki ihan pikkuhiljaa ja täysin omaan tahtiin ettei niistä tulis enää minkäänlaisia paineita tai ettei mua alkais taas ahdistaa. Noi mun meikit kun on jokainen kuitenki enemmän tai vähemmän kuvastanu mun tunteita ja fiiliksiä viime aikoina, niin onhan ne aika oleellisia täällä blogissa. Niin ja eihän mun mikään pakko oo tehdä yhtään mitään; te tiedätte sen ja mä tiedän sen myös itse, mutta tässä onkin enemmän kyse siitä halusta, sillä mä ihan oikeesti haluun näyttää myös teille mitä mä oon saanu aikaan ja mä ihan oikeesti haluun taas alkaa kirjottamaan tätä blogia kunnolla. En pelkästään teidän uskollisten lukijoiden, vaan myös mun itseni kannalta.

Kirjottaminen on kuitenkin aina, tai ainaki niin kauan ku muistan ollu mulle eräänlainen henkirako, ja siinä samalla kun tää kirjottaminen on vähentyny, niin siinä samalla mä oon myös alkanu ajautumaan pois itseni luota tai siis tavallaan oon vähän niinku kadottanu itteni, eikä se tunnu ollenkaan hyvältä. Mun sisällä myllertää niin, niin paljon tunteita ja ajatuksia, mutta ne kaikki on tosi sumeita ja ahdistus estää mua näkemästä selkeesti. Kyllä mä pystyn vielä näissä puitteissa elämään ihan sitä sellasta "normaaliakin" elämää normaaleine tunteineen ja kun joku kysyy, et hei onko kaikki hyvin ja mä vastaan et joo on, niin ei mun tarvii valehdella, sillä just sillä hetkellä mä en oo ahdistunut ja mulla on kaikki ainakin hetkellisesti hyvin. Tietty jos sanon et ei, kaikki ei oo hyvin niin asia on erilailla, mutta tajusitte varmaan pointin. Kyllä sen masennuksenkin keskeltä voi hymyillä, eikä sitä ahdistusta välttämättä tunne yötä päivää toisin ku monet luulee.

T'ähän loppuun mun on vielä ihan pakko mainita yks asia, josta mä oon tosi onnellinen ja samalla myös kiitollinen ja se on se, että te siellä ruutujen takana ootte vieläkin täällä. Siis okei, tää voi olla monelle itsestäänselvyys, (mitä sen ei kyllä pitäis olla,) mutta te oikeesti ootte vielä siellä ja se merkitsee mulle tosi paljon. Mä pidin ihan extempore melkein kuukauden tauon bloggaamisesta ja jo ennen sitä se mun postaamistahti oli vähän mitä oli, mutta silti te lukijat ette oo hävinny mihinkään.. Kyllähän mä nyt tiiän, että te ymmärrätte ja ootte siellä niin ku aina ennenkin, vaikka mä oonki vähän epävakaa ja tällänen poissaoleva, mutta nyt jos koskaan se tuntuu tosi hyvältä. Kiitos. ♥

15 kommenttia

  1. On näitä sun postauksia kyl tullu ikävä! Mut jes oot nyt taas täällä kirjottelemassa :) Ja mä nyt oon tässä vähän myöhässä mutta hyvää syntymä päivää<3 Tekis mieli halata sun keuhkot ulos että sulle tulis parempi mieli :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Mullaki on ollu tosi ikävä tätä kirjottamista :3 Kiitos paljon <3 ! Sun kommentista tuli heti hyvä fiilis :>

      Poista
  2. Sä oot oikeasti lahjakas, tuut saavuttaa vielä jotain upeeta. Älä anna periks

    VastaaPoista
  3. Hyvää tekstiä ja itse odotan innolla aina sun postauksia, koska sun meikit ovat ihan toista luokkaa (niin makeet!!) ja vaikutat olevan tosi kiinostava tyyppi muutenkin. :) Itse kans tykkään kirjoittaa blogia koska se jotenki rentouttaa ja toimii kuin "henkirako" silloin ku muuten maailmassa ahdistaa.
    Mutta hei, dude, anna itsellesi high-five koska olet worth it! Ja älä huoli, kyllä minä ja muut sinua supportoivat odotamme vaikka puolivuotta sun kuulumisia täällä blogin puolella! (vaikka itse olenki uus naama täällä sun fanilaumassa haha ^^)

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Personal Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mukava kuulla tällasta palautetta :3 En osaa oikeen sanoo muuta ku et kiitos ihan älyttömästi ja mä yritän olla huolehtimatta!

      Poista
  4. "Kyllä sen masennuksenkin keskeltä voi hymyillä, eikä sitä ahdistusta välttämättä tunne yötä päivää toisin ku monet luulee." Tää oli mulle niin osuva lause. Tiivistää tuntemukseni ja selkeyttää omia ajatuksia vähäsen. Mut joo vaikutat jotenki tosi symppistyypiltä :3 Tykkään jotenki sun tollasest rennost suhtautumisesta (vaikka en tiä onko se sitä mut sellanen kuva mulle on vähä tullu), ja kirjotustyylistä. Siitä miten ilmaiset ne asiat. Tsemppiä, ja kiitos tosiaan itsellesi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos löytyy jotain mihin samaistua, vaikkei aihe ookaan mukavimmasta päästä :) Ja oon mä, tai ainaki oletan olevani suht rento XD Et ihan hyvä jos sen kuvan oot saanu ja muutenki tykänny tän blogin antimista. Tsempit myös takasin päin <3

      Poista
  5. Onhan se varmasti kaikille selvää että sun hyvinvointi menee kaiken muun edelle! Yritä olla ottamatta turhaa stressiä blogin tai tubaamisen suhteen, ne on sun harrastuksia ja niiden työstäminen kuuluu olla kivaa ja parhainta materiaaliahan saa aikaan kun on innostusta siihen mitä tekee. Yritä keskittyy omaan hyvinvointiis ja jos energiaa riittää ni kerro meille sit että mitä sulle kuuluu :) ihan tosi paljon voimia sulle, toivotaan että asiat alkaa pian rullaa tasasemmin <3 kaikki on vaan väliaikasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas jotenki tosi helpottavaa lukee tota sun kommenttia! Asiat kuulostaa niiiiiin erilaiselta muiden "suusta" ku et jos yrittää vakuutella niitä itelleen, mut joo ihan oikeessahan sä oot. Oma hyvinvointi on älyttömän tärkee asia, josta pitäs pitää huolta huolimatta niistä asioista, joille ei ehkä sit jääkään enää nii paljoa aikaa siinä ohella. Ihana sinä, kiitos <3

      Poista
  6. Kyllä me jaksetaan venata ja ollaan täällä:)<3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)