torstai 19. marraskuuta 2015

Gore


Pari postausta sitten esittelin teille kurpitsalookin, joka oli yks niistä mun lemppareista mitä mä tein tossa kuluneen lokakuun aikana. Se ei ei kuitenkaan ollu mikään "yks ylitse muiden" -meikki, vaan sen lisäks mun lempimaskeerauksiin tänä vuonna kuulu muun muassa tän postauksen zombilookki. Mä en tiiä mikä siinä oikein viehättää, mutta haavoja ja kaikkea veristä tai muuten vaan creepyä on mun mielestä ihan törkeen hauskaa sekä antoisaa tehä meikkien ja muiden välineiden avulla. Ehkä tän goremieltymyksen vois jotenkin yhdistää siihen mun veriseen menneisyyteen eli siis viiltelyyn ja pahaan oloon, joilta ei päässy mitenkään pakoon, sillä onhan tekoverellä ja tekohaavoilla leikittelyllä nyt aika paljon yhtäläisyyksiä itsetuhoisuuteen ja oikeisiin haavoihin liittyen. Tosin meikkaaminen nyt on huomattavasti parempi tapa purkaa sitä ahdistusta.. Onhan niitä erilaisia taideterapioita kuitenkin olemassa, joten voin vaan kuvitella, kuinka vapauttavaa ja nimenomaan terapeuttista joku meikkiterapia tai vastaava vois olla! En nyt yhtään osaa sanoa, että onko sellasia edes olemassa, mutta mua se ois ainaki saattanu menneisyydessä auttaa roimasti. Siinä ois itseasiassa aika hyvä ammatti mulle, meikkiterapeutti!

Noh, anyways ei siitä nyt sen enempää. Tein tosiaan ton zombilookin eräänä keskiviikkona ihan siinä syyskuun lopulla, kun jostain iski ihan hirvee inspiraatio tehä verinen meikki. Mä oon ennenkin tehny noita zombiluomuksia ja tärkeimmät materiaalit niissä on aina ollu loogisesti tekoveri sekä kasvomaalit, mutta niiden lisäks oon käyttäny myös liimaa ja vessapaperia sellasen runnellun ja riekaleisen tekstuurin aikaansaamiseksi. Niin kuin monena aiempanakin vuonna, niin myös nyt halusin viedä sitä zombi-ideaa vielä vähän pidemmälle ja senpä takia maskeerasin myös suht paljon mun yläkroppaa ja lopuks uhrasin vielä yhen kirpparilta ostetun kauluspaidan ja sotkin senkin vereen, jotta saisin lopputuloksesta mahollisimman aidon ja inhottavan näkösen. Tästä zombista tuli kuitenkin ehdottomasti yks mun lemppareista mitä oon tähän mennessä tehny, sillä ekaa kertaa mulla oli käytössä noi Pinky Paradisen White Mesh piilolinssit, joilla silmistä saa kokonaan valkoset ja onhan sitä kehitystäkin tapahtunu ensimmäisistä zombikyhäelmistä, joten sekin varmasti vaikutti lopputulokseen. Niitä mun aiempia zombijuttuja voitte muuten käydä kurkkaamassa täältä, täältä ja täältä.

Mä tiedän, ettei ihan jokaiseen iske niin veriset lookit ja vaikka iskiskin, niin monet hakee silti aika hillittyä lopputulosta, mutta mä ite tykkään henkilökohtasesti tosi rajuista ja övereistä lookeista niin ku varmaan tiedättekin ja se on varmaan syynä siihen, miks mä tän postauksen kuvista tykkäänkin niin paljon. Jos tekoverellä läträäminen ois käytännöllistä, eikä se sotkis niin hirveesti, niin käyttäisin sitä varmaan oikeesti päivittäin mun meikeissä :'D Kertokaahan iskeekö toi lookki teihin?

22 kommenttia

  1. Iskee. Siinä mielessä, että en tiedä soittaisinko suhun törmätessäni ambulanssin vai ruumisauton.. :D
    Mutta tosiaan, hienoa että toteutat itseäsi ja vieläpä monipuolisesti. Pääasia on että teet sitä mistä pidät ja kokeilet erilaisia asioita.

    VastaaPoista
  2. Sun hiukset luo niin täydellisen kontrastin tuohon 'vereen'. Pidän myös sun poseerauksista muuten ihan älyttömän paljon! ♥

    VastaaPoista
  3. Iskee ku teräsvasara!!

    Creepy, "ällöttävä" ja yhtä aikaa sairaan siisti! :O Niin hyvin oot tän tehnyt! En kestä!
    Itse tykkään kans tämmösistä verisistä/rajuista meikeistä! Tosiaan mun raja menee siinä vaiheessa ku joku tekee niin överin zombie-meikin että suolenpätkiä sun muuta sisäelimiä roikkuu joka nurkasta. :'D Mutta voihan semmonenki olla tosi taiteellisesti tehty!

    Olen halunut kans läträtä tekoverellä ja saada jotain ruhjottua lookkia aikaseks mutta en vaan tiedä että mistä aloittaa ja miten saada realistinen lopputulos. Mitkä tuotteet/brändit ovat hyvät...?
    Ooks sä kenties jossain vaiheessa tekemässä jonku sortin tutoriaalia tämmösest zombieverimättö-lookista? :'D Olis loistavaa!

    Psst, meikkiterapeutti kuulostaa niinku se vois oikeesti olla juttu!

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi, kiitos taas ihanasta kommentista !! :3 Ihanaa kun te arvostatte näitä mun tekeleitä :)) Mä ite käytän paljon Grimaksen ja Mehronin tuotteita, joita saa tilattua esimerkiks punanaamiosta ! Siellä on aika kattavasti noita maskeeraustarvikkeita ja hintaan pystyy vaikuttamaan kätevästi koolla :) Esimerkiks lateksia voi tilata jättikokosen, ison, keskikokosen tai pienen pullon ( Tässä vielä linkkiä http://punanaamio.fi/kategoria/291/mehron ) Ja hei itseasiassa joo kuvasin ton zombilookin myös videolle: https://www.youtube.com/watch?v=g1xOJtwl7QE

      Poista
    2. Aaah~
      Suuret kiitokset linkeistä ja infosta! :'D Pitääpä katsoo to video! Oot awesome!

      Poista
    3. Ei mitään ^^ Kiitos itsellesi!

      Poista
  4. tuli vaan mieleen mut meneeks sulla ikinä hermot noitten pois pesemisessä? :D vois ainaki olettaa et tollasten pesemiseen menee hetki jos toinenki..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä joo! :D Nyt näitä halloweentekeleitä ku oon tehny, nii niissä varsinki meni välillä hermot ku oli "mukamas" pessy naaman ja kropan tosi hyvin, meni nukkumaan ja aamulla huomas et esim korvat on viel ihan mustat tai et kaulast löytyy viel jotain väriä.. :D Pahin, tai hermoja raastavin kokemus oli kuitenki ku mulla oli halloweeninä kekkerit ja olin meikannu itteni sillee et puolet mun koko kehosta oli niinku haavoja/palovammoja täynnä ja olin sit fiksuna poikana polttanu farkut täytee reikiä ja kaatanu lateksii päälle niin, että näyttäis ku mun iho ois palanu kiinni niihin housuihin... Ei siinä varmaan muuten ois ollu mitään ongelmaa, mut suihkuun mennessä tajusin et lateksia ei ehkä oo tarkotettu esimerkiks ihokarvoihin ja mulla meni varmaan 5-10 minuuttii ku revin housuja pois jalasta ja irti ihosta :D Voin sanoo et sattu ihan helvetisti ja lopputuloksena mul on nyt toinen jalka täynnä karvattomii länttejä :'D (y)

      Poista
  5. äää tää on niin mahtava! o,o

    VastaaPoista
  6. Iskee! tykkään myös tehdä zombie-meikkejä ja järkyttää ihmisiä! Tää on tosi siisti ja todella hyvin tehty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, kiitos paljon! Zombilookit on parhautta :3 !

      Poista
  7. Mä tykkään läträä tekoverellä Halloweenina, ainut aika vuodessa zombiewalkin lisäksi kun sillä voi läträtä :D Ja pääsee käyttää kunnon maskeerausvälineitä eikä perus meikkejä. Mitä järkyttyneempiä ihmiset on mun veri meikistä, sen onnistuneempi meikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo halloween on ihan mahtipäivä ku saa kerranki iha luvan kanssa läträillä veren ja muun ällön kanssa :D

      Poista
  8. Iskee se omalla tavallaan!:) en tiedä minäkään onko meikki terapioita, mutta itse joskus koin maskeeraus kurssin kyllä hyvin semmoisena:) kun sai meikata itsensä toiseksi ja tutkia kuka olen sen meikin takana ja just tehtiin näitä teko haavoja yms. Ne on valokuvissa muuten pelottavan aitoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Ja joo varmasti on tosi terapeuttista ja mielenkiintosta ollu! Niinhän ne on ^^

      Poista
  9. Jos meikkiterapeuttia ei olla vielä keksitty, niin eikun lukemaan terapeutiksi ja oma vastaanotto pystyyn! En voi ymmärtää, miten joku voi saada tuollaista jälkeä aikaan?! Ja oot vielä itse oppinut, dafuq?? :D En ihmettelisi, jos sut blogin/youtuben perusteella tultaisiin kiskomaan kadulta johtavaksi maskeeraajaksi johki Suomen Hollywoodiin (Pihlajakadulle, haha :'D)! Oot huippulahjakas ja inspiroiva! :) -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :'DD Ihana J kiitos paljon !! <3 Pitäis varmaan oikeesti alkaa suunnittelemaan jotain meikkiterapeutin uraa :D Vois olla aika siistii semmonen ^^

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)