sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Everyone hail to the pumpkin king now


Niinku oonki jo kertonu, niin tossa halloweenin tienoilla mä tein tosi paljon erilaisia meikkejä sekä maskeerauksia ja yks niistä oli tän postauksen kuvissakin näkyvä kurpitsalookki. Jotkut teistä saattaa ehkä muistaa, että oranssi ja keltanen väri on aina ollu mulle sellasia inhokkivärejä, joita en pahemmin käytä meikeissä, vaatteissa, tai no en oikeestaan missään muussakaan. Pikkuhiljaa oon kuitenkin alkanu tykkäämään noista kahesta väristä ja varsinkin tässä tän syksyn aikana oranssista on tullu sellasella kierolla tavalla yks mun lempiväreistä ja vaikken mä vieläkään osaa sitä ihan hirveen monipuolisesti käyttää, niin yritys on ainakin kova.

Tosta kurpitsalookista tuli itseasiassa yks mun lemppareista mitä oon tässä halloweenin tienoilla tehny ja mä veikkaan, että yks iso syy siihen on nimenomaan toi väritys, jota en oo tottunu käyttämään tai näkemään itteni yllä. Jos muuten kummastelette tota mun hiusten väriä, niin mulla oli lokakuussa sellanen pienimuotonen operaatio hiusten suhteen, eli yritin siis värjätä niitä harmaiks aika huonolla menestyksellä. Alunperinhän mun hiukset oli tosiaan blondit, joten yritin sekottaa mustaa hiusväriä hoitoaineeseen, jotta saisin harmaata väriä aikaseks, mutta kyseinen musta väri oli sit ilmeisesti sinipohjasta, joten mun hiuksista tuli vaaleensiniset. Sehän ei tietenkään mulle kelvannu, joten sain mahtavan älynväläyksen, että hei mä sekotan tohon vähän oranssia väriä, koska sininen ja oranssi on kuitenki vastavärejä, niin oranssi varmasti kumoaa sen sinisen ja jäljelle jää... Harmaat hiukset? :D Noh, eihän se sit tietenkään onnistunu, vaan mun hiuksista tuli vihertävät ja vielä kun sekotin siihen päälle vähäsen mustaa sävyshampoota, niin lopputuloksena mulla oli sit tummanvihree tukka.


Mä aika harvoin epäonnistun mun hiusten kanssa, mutta nyt täytyy kyllä myöntää, että toi lokakuun sähellys oli aikamoinen fiasko. En kuitenkaan jääny tuleen makaamaan, vaan käytin mun tummanvihreetä tukkaa hyväkseni ja toteutin muutaman lookin joihin vihreet hiukset sopi ihan täydellisesti ja toinen niistä oli juurikin tää kurpitsameikki. Jälkikäteen ei siis edes harmita etten mä niitä harmaita hiuksia saanu ja nyt ton lokakuussa tapahtuneen kokeilun jälkeen oon palannu takas tähän blondiin hiuskuontaloon, koska tää nyt tuntuu ainakin tällä hetkellä kaikista omimmalta. Tietty välillä tulee niitä hetken mielijohteita, että tekis mieli värjätä vaikka mustaks tai punaseks koko pää tai vaikka puolet mustaks ja puolet valkoseks, mutta mä yritän parhaani mukaan olla kuuntelematta noita mielijohteita, kunnes keksin jotain mitä oikeesti haluun. Siihen asti blondi on ja pysyy.

Palatakseni kuitenkin tohon mukavuusalueeseen ja muuhun, niin mun mielestä yks parhaista asioista elämässä on kehittyminen ja se on äärimmäisen hankalaa, jos ei koskaan poistu siltä omalta mukavuusalueeltaan. Esimerkiks kritiikin vastaanottamisessa on kaks vaihtoehtoa. Joko sä otat sen vastaan huonosti eli sä suutut siitä ja tunget pääs takas sinne mukavuusaluees uumeniin tai sä sit sä otat sen vastaan hyvin, parannat sitä mikä on parannettavissa tai ainakin yrität parantaa sitä ja kehityt. Niin simppeliä se on. Nyt on kuitenki jo vuos 2015 ja huolimatta niistä ahdasmielisistä ihmisistä, on maailma myös täynnä avoimia, vastaanottavaisia ja ihania olentoja. Joten kun joku kysyy sulta, että "Miks?" niin vastaa et "Miks ei.", koska siitähän tässä kaikessa on kyse. Susta ja sun elämästä. Siitä mikä tuntuu susta hyvältä ja mikä ei.


Siinä kaikki tällä kertaa! Tää postaus oli samalla pientä pohjustusta seuraavalle, mutta siitä lisää sit ens kerralla. Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille ja palaillaan ♥

8 kommenttia

  1. Siis aivan upeaa jälkeä! Näitä jää vaan tuijottamaan o_o Tuo kaulan alue varsinkin on ihan mahtava, tuollaista kolmiulotteista jälkeä ei liene mitenkään turhan helppo saada aikaiseksi :D Ja tuo tukka viimeistelee kaiken! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Selena! Tossa oli kyl omat hankaluutensa hahah :D Mutta lopputuloksesta tuli kuin tulikin ihan onnistunu ^^ Ja joo oon täysin samaa mieltä :)

      Poista
  2. Wow, nyt on kyllä upea meikki (taas kerran). En ymmärrä miten meikeistä voikaan saada noin huolitellun näköisiä, itsellä jäljestä tulee aina hirveän suttuista, mahtavaa työtä! Ja et muutes ole ainoa "hiusmokailija", nimittäin itse yritin värjätä hiuksiani sinisiksi, mutta lopputuloshan oli vaaleanvihreä, joka ei muutes todellakaan kuulu suosikkiväreihini.. hulluinta tässä on se, että oli pyhäinpäivä ja kaikki kaupat jo menneet kiinni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kumarrus :3 Ja kiva kuulla etten oo ainoo :'D Voi ei oikeesti! Toivottavasti sun hiukset voi jo nyt paremmin :D

      Poista
  3. taas niin fiksuja sanoja:) ja hyvin tosiaan sopii noi hiukset tohon lookkiin!

    VastaaPoista
  4. Herranjuma miten älyttömän cool meikkaus! :O En kestä tätä mahtavuutta!!
    Miten oot ton "leikattu kaula"-effektin tehnyt muuten? (vai onks se tietokoneella muokattu?)
    Nuo hiukset ovat kyllä täydelliset tähän lookkiin! Hitsi minäki haluun värjätä omat pääkarvat joksiki kivan värisiksi paitsi en osa itse värjätä.. ja en vaan muutenkaan osaa päättää että mikä väri olis se kaikista kivoin.

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos paljon :3 Ihanaa kun saa niin positiivista palautetta ^^ Ja toi on meikillä + photoshopilla väsätty kasaan toi kaula :) Tästä pääset tutoriaaliin, jos kiinnostaa! https://www.youtube.com/watch?v=0_QdQoHZl3U Ja joo se on kyl hankalaa yrittää miettii et mitä haluu, ku kivoja värejä on niiiiiin paljon.. :D

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)