maanantai 16. marraskuuta 2015

Don't be a drag, just be a queen


No niin eli siitä omasta mukavuusalueesta puheenollen.. (Tsekkaa edellinen postaus) Muutama viikko sitten yritys nimeltä Wigaholics otti muhun yhteyttä ja kysy, että haluunko mä ilmasen peruukin, jonka kanssa voisin ehkä tehä jonkun meikin ja siinä samalla myös esitellä sen mun somekanavilla. Mähän tietysti suostuin ja rupesin heti ettimään peruukkia, joka näyttäis mun silmään kivalta. Eipä aikaakaan, kun vastaan tuli ihan törkeen räikee oranssi peruukki ja hetken mielijohteesta mä päätin, että tän mä haluun ja sen mä myös sain.

Well speaking of the comfort zone.. (Check my previous post) Few weeks ago, a company called Wigaholics contacted me and asked if I would like to have a free wig and perhaps do a makeup look with it. Of course I agreed and immediately began to think which wig looks good to my eyes. It didn't take me a long time to find this amazing orange wig, and on a whim I decided that this is the wig I want and that was the wig I also got.

Viime postauksessa mä kerroin jälleen kerran niistä mun väri-inhokeista eli oranssista ja keltasesta, mutta mä kerroin myös siitä, kuinka mä alan pikkuhiljaa pääsemään siitä inhosta yli ja itseasiassa se inho on alkanu vähitellen jopa muuttua innostukseksi. Niinpä oranssin peruukin hankkiminen kuulostikin ihan törkeen kutkuttelevalta idealta ja sitä se myös oli. Ton peruukin "nimi" tai se tunnistehan on siis Two Tone Tangy Orange/Yellow Long Wavy 75c ja sitä pääsee tarkastelemaan tästä linkistä. Toi saapu mun haltuun ihan muutamassa päivässä, mutta mulla kesti sit loppujen lopuks aika monta päivää ennen ku se totaalinen inspiraatio sitten iski. Tai no okei, se iski jo ennen tän postauksen meikkiä, mutta sen meikin valmistuessa toi peruukki ei sit sopinukaa niin hyvin siihen värimaailmaan tai tyyliin ku mitä olin kuvitellu, joten päädyin räpsimään siitä lookista kuvia ihan omilla hiuksilla. Eilen mua kuitenkin inspiroi ihan älyttömästi ja taisinpa tossa muutama postaus sitten jopa mainita, että niitä dragjuttuja on nyt lähiaikoina tulossa ja tässä jos jossain sitä nyt ois.

On the previous post I told you once again about my color disgusts which mainly focus on orange and yellow, but I also told about how I have started to get rid off the disgust and in fact the disgust have began to change into excitement. So to obtain an orange wig sounded pretty pulsating idea, and that's what it was. That wigs "name" or identifier is Two Tone Tangy Orange / Yellow Long Wavy 75c, and you can find it from this link. The wig arrived to me just in few days, but I took then, after all, a few days before the total inspiration struck me. Well okay, it once struck me before this post but when I did my makeup then and it was completed I noticed that the wig doesn't fit in to the color scheme or style so I ended up taking pictures of that look with my own hair. Yesterday, however, inspiration hit me and I actually mention before that there will be some drag queen stuff coming to my blog and here it is.

Halusin yhdistää ton peruukin kanssa jotain tosi överiä, joten alotin tekemällä Kryolanin valkosella rasvavärillä sekä Stargazerin valkosella puuterilla meikkipohjan, sit maalasin Cameleonin kasvoväreillä jättihuulet ja noh, onhan toi silmämeikkikin aika massiivinen! Siinä käytin Grimaksen tekoripsiä, Sugarpillin luomivärejä ja silmissä mulla on Pinky Paradisesta saadut piilolinssit. Myös korostuksia ja varjostuksia tein aika ronskilla kädellä luomaan sitä dragvaikutelmaa. En nyt tähän hätään muista, että oonko mä täällä blogin puolella puhunu siitä, että mä oon lähiaikoina hurahtanu ihan täysin valkoseen meikkipohjaan, koska se vaan näyttää niin upeelta. Valkosen meikkipohjan tekeminen on itseasiassa aika hankalaa, koska ne valkoset aineet käyttäytyy aika eri tavalla ku miten esimerkiks tavallinen meikkivoide käyttäytyy, mutta mä voisin joskus kertoa siitä ihan erilliselläkin postauksella jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.

I wanted to connect something really exaggerated with my new wig so I started to make a white makeup base with Kryolans white fat color and Stargazers white powder, then I painted the lips with Cameleons face & bodypaints and, well, after all the eye makeup is also pretty massive so in that I used Grimas' false eyelashes, Sugarpills eyeshadows and in my eyes I have contact lenses from Pinky Paradise. I also made highlights and contouring with cheeky excerpt to create the impression of a drag queen. I don't remember at the moment if I've told this before here on my blog but I'm lately been completely into this whole white makeup base because it just looks so great. Making white makeup base is actually quite difficult, because the white substances behave quite differently from how, for example, the standard foundation behaves, but I could show how to make a white makeup base on a separate post if someone happens to be interested.

Mua huvittaa tosi paljon se, että tuntuu kuin siitä ois vaan hetki aikaa, kun mä vielä ajattelin, että pitkät rajaukset näyttää mun silmissä liian naisellisilta, huulipuna ihan tyhmältä ja oonhan mä sitäkin pariin otteeseen valitellu, ettei mun kasvonpiirteisiin sovi ollenkaan pitkä tukka... Voi juku jos se Pietu parin, kolmen vuoden takaa ois tienny mitä tulevaisuus tuo tullessaan, niin en kyllä tiiä mitä se olis ajatellu! Mutta niinhän se elämä aina kuljettaa ja jos jumalaan uskoisin, niin nyt jos koskaan ois aika tokasta se lausahdus, että "Tutkimattomat ovat herran tiet." Ehkä mun kohalla käännös vois olla jotakuinkin, että tutkimattomat ovat elämän tiet, sillä niin siinä vaan kävi, että meikkamisesta mä löysin sen oman tieni ja meikkaaminen on se, joka mut on jo monen monta kertaa kääntäny taas raiteilleen vaikeissa tilanteissa. Niin kummalliselta kuin se ehkä kuulostaakin.. Tai no ei ehkä teiän korviin, koska kyllä te nyt tiiätte mut :)

It's quite amusing that seems like it was only yesterday when I still thought that the long eyeliners in my eyes looks too feminine, lipstick pretty stupid and oh, have I also couple times complained how long hair doesn't fit to my face shape at all...  Gosh, if Pietu form two or three years ago would have known what the future holds, I really don't know what would he thought! But that's how it always goes and if I believed in God now would be the perfect timing for the phrase "God works in mysterious ways". Maybe in my case translation would be something like "Life works in mysterious ways". So it went that in makeup I found my own way and applying makeup is the one thing that has already "saved" me many, many times in difficult situations. As strange as it may sound .. Or well maybe not in to your ears, because yeah, you know me :)


Pakko vielä tähän loppuun mainita, että toi peruukki on tällä hetkellä mun ehdoton lemppari jo pelkästään värinsä perusteella, mutta myös tuuheudessa toi peittoaa kaikki mun muut peruukit, jotka on ostettu Ebaystä. Toivottavasti tykkäätte tän postauksen lookista ja ois tosi hauska kuulla, että onko siellä ruudun takana muita joille oranssi ja keltanen tai kenties joku muu väri aiheuttaa inhon värähdyksiä tai on joskus aiheuttanu?

In the end I have to mention that this wig is currently my absolute favorite not only behalf the color, but also because the thickness in this wig instantly beats all my other wigs that have been purchased from Ebay. I really hope you like this posts look and it would be really nice to hear if there's someone other which orange and yellow, or perhaps some other color causes vibrations of disgust or have ever had behind the screen?

10 kommenttia

  1. Jännä meikki kyllä on :) oot todella taitava meikkaamisessa! En kyllä tiedä mut jotenki mun mielestä sulle sopii paremmin ilman huulipunaa ku huulipunalla, vaikka kyllähän tää meikki olis varmaan tylsempi ilman huulipunaa mutta jotenki sellaset meikit missä et oo käyttäny niin on enemmän mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Ja joo jokasella on ne omat mieltymyksensä ^^ Tää meikki vähän niinku "vaati" ton huulipunan ainaki mun mielestä :>

      Poista
  2. Mäkin ennen inhosin oranssia ja keltaista, mut ne oli yhdessä vaiheessa mun pojan lempivärit ja aloin itsekkin niistä tykkäämään :) nyt omistan molemman värin sävyssä olevia vaatteita, vaikka poika on vaihtanut innostuksen siniseen ja turkoosiin. Magee look! Voisitko joskus tehdä tutorialin irtoripsien laitosta ko se on mulle ainakin hankalaa ja uskon et muillekkin ja sun kynsitsidetta olis kiva nähdä myös ku oon videoilta huomannut et sul on laitetut kynnet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah okei ! :D Hyviä ehdotuksia, mä alan heti miettimään, että miten noita ois fiksuinta toteuttaa ^^ Niin ja kiitoksia vielä

      Poista
  3. Niin värikäs drag-lookki! I approve! *thumbs up*
    Aivan mahtavaa jälleen kerran! (ja pakko myöntää että tuo räikeä oranssi jotenki sopii sulle, haha! :'D)

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
  4. Ai kauhee, nyt mulla soi koko ajan päässä se kohta tosta biisistä kun on toi otsikko!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi ei :'DD Don't be a drag, just be a queen, don't be a drag, just be a queen, don't be a drag, just be a queen...

      Poista
  5. Jotenkin tosi merenneitomainen look :) Ai että, sä olet kyllä hurjan taitava!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)