perjantai 27. marraskuuta 2015

Black friday


Helou! mä sain eilen pitkästä aikaa Pinky Paradiselta muutamat uudet piilolinssit ja ajattelin nyt samantien esitellä toisen niistä pareista täällä blogissa. Noiden piilareiden nimi on siis "Princess Pinky Cosplay Robot Eye" ja valitsin noi nimenomaan ton erikoisen kuvioinnin takia. Noissa linsseissä on siis mustat reunat ja ne on muuten harmaat ja sit toi pupilli on kokonaan punanen. Mun mielestä noi näyttää jotenkin tosi hauskoilta ja erikoisilta. Ku selasin tän postauksen kuvia, niin ensimmäisenä mulle tuli noista mieleen, että ne ois otettu niinku kameran salamaa apuna käyttäen ja silmät näyttäis sen takia punaselta. Hahah. Samalla tavalla ku ne mun valkoset koko pupillin peittävät White Mesh piilarit, niin näistäkään ei kunnolla näy muuten läpi. Kaikki näyttää vähän sumeemmalta ja tottakai punaselta noiden linssien läpi.

Antaisin noille piilolinsseille pisteinä mukavuudesta 3,5/5, koska puolisokeus ei tunnu hirveen kivalta, väristä 5/5 ja efektistä myöskin 5/5. Kaiken kaikkiaan noi on tosi hienot kuvauksiin sekä satunnaiseen käyttöön, mutta en kyllä suosittele noita ihan päivittäiseen käyttöön ihan vaan turvallisuuden vuoks. Niin ja siitä täytyy kans huomauttaa, että noi päässä on ihan törkeen hankala yrittää tarkentaa kameralla omaan naamaan... Oh the struggle.

Tänään on marraskuun neljäs perjantai ja samalla myös black friday, josta moni varmaan jo tietääkin. Mä muistan vielä hyvin kuinka mä ite vielä vuos sit olin ihan ulapalla et mikä ihme se sellanen black friday oikein on ja pitihän se heti googlettaa. Tänä vuonna muistin tietysti heti mistä on kyse ja tässä kuluneen viikon aikana oonkin jo lueskellu vaikka millä mitalla niitä erilaisia sähköpostiin saapuvia mainoksia miten siellä ja täällä on nyt alennukset käynnissä. Yks näistä sähköposteista oli Pinky Paradiselta ja siellä on nyt tän black fridayn kunniaks kaikki vuoden linssit puoleen hintaan! (Lukunottamatta scleroja ja muutamia muita linssejä) Aika kiva, että toisin ku moi muu firma, niin Pinky Paradise on jopa pidentäny sen alennuksen kestoa peräti 9.12 asti. Jos joltakulta jäi siis halloweenin tienoilla ne piilolinssit ostamatta, niin nyt on hyvä tilaisuus korjata se asia! Terveisin myyntipuhepietu :) Alennukseen pääsette tästä linkistä


Mitä muuten tykkäätte mun eilisestä outfitistä ja meikistä ylipäätään? Kotiutin ton paidan itelleni vähän ennen isänpäivää dressmanista (yritin siis ettiä isänpäivälahjaa sieltä) ja housut, peruukki, kaulakoru, septum sekä pipo on mistäpä muualtakaan ku ebaystä. Dragvibat ja vahva inspiraatio sen kuin jatkuu jatkumistaan ja mä oon siitä enemmän ku ilonen. Toivottavasti tekin ootte! Hyvää viikonloppua ♥

8 kommenttia

  1. Ooks ite tilannut tuolt lähiaikoina? Ei käytetä enä PayPalia ja en oikein uskaltais käyttää luottokorttia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo valitettavasti nyt vähään aikaan tilannu, mut aion tilata vielä tän alennuksen aikana! Oon kuullu joo tosta ettei sitä PayPalia enää voi käyttää, mikä on kyl aika kummallista :o Mä uskoisin, et on kuitenki ihan turvallista tilaa sillä kortilla, mut tottakai sä ite teet sen päätöksen et tilaatko vai et :)

      Poista
    2. Mä voin sanoa että kaikista suurista Circle Lens onlinekaupoista (Pinky Paradise, HoneyColor, LensVillage etc) on jostain ihme syystä Paypal maksuvaihtoehto lähtenyt kävelemään. :S En oikein tiedä miksi yhtäkkiä näin koska Paypal oli helppo ja kätevä käyttää mutjoo.. back to the old times we go. Siis tyyliin kaikki sivut hävittivät Paypalin samaan aikaan joten uskoisin ainaki itse että Paypalilla tuli jotaki uusia käyttösääntöjä, tai jotain, ja nämä sivut sanoivat itsensä irti koska ei miellyttänyt...?
      Olen itse tilanut perinteisellä luottokortti menetelmällä sekä Pinkystä että Honey Colorista lähiaikoina ja ei oo ollut mitään ongelmia turvallisuuden kannalta. :)

      Poista
    3. On kyllä tosi kummallista! Toi, että Paypalille ois tullu jotain uusia sääntöjä vois olla looginen selitys, mutta tiedä häntä :o Mä harvoin tilaan nykyään ite linssejä ku on niin paljon sponsoreita, mut kyl mäki uskoisin et toi kortilla maksaminen ois ihan yhtä turvallista ku Paypal!

      Poista
  2. Woaaah mahtavaa! :O
    Nuo piilarit ovat aivan saiaan makeita, jumalauta!! *_* Ja sopii muuten sun meikkiin täydellisesti!
    Nuo pienet punaiset glitterit mitkä osottavat sun nenää kohti ovat mun mielestä the icing on the cake! Hitsi oikeesti, punamusta combo vaan iskee minuun niin lujaa!! Tykkään ihan älyttömästi tästä "rebelli & hevari"-lookista! Niin BADASS! Tämmöstä lisää please!

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos paljon!! (Jälleen :D) Mäki tykkäsin tästä lookista jotenki erityisesti ja glitter on paras <3

      Poista
  3. Hieno!toi septum on törkeän makee lisä tohon lookkiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset ! Mäki tykkään tosta tosi paljon ^^

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)