tiistai 24. marraskuuta 2015

And I don't care if people stare. I'd rather boogie than try to fit in.


Talvi on saapunu vihdoin myös Järvenpäähän ja tosta vielä toistaseks vähäisestä lumen määrästä huolimatta mä oon ihan täpinöissä ja ellen tietäis paremmin, niin voisin jo melkein luulla tuntevani sen inspiraation virtaavan mun suonissa ihan konkreettisesti. Oon alkanu pitkästä aikaa kattomaan taas Rupaul's drag racea ja se on ehdottomasti vaikuttanu mun ulkonäköön. Viime päivinä mun meikit on nimittäin keskittyny aikalailla pelkästään drag-juttuihin ja mä oon nauttinu niiden tekemisestä ihan luvattoman paljon. Drag-tyylissä vaan on sitä jotain, mikä vetoo ainakin tähän jäbään ihan täysillä ja nyt kun halloween ja kaikki ne kauhumeikit on ainakin jossain määrin ohi, niin myös se sellanen tietynlainen "kausi" mun elämässä on vaihtunu ja drag on näköjään se juttu, joka vallitsee nyt tällä "kaudella".

Toi kausisysteemi on kuulunu mun elämään varmaan aina ja no uskon, että aika monella muullakin on niitä erilaisia kausia elämässä riippuen ihan siitä mitä milloinkin tapahtuu, miten päivänsä kuluttaa ja kenen kanssa oleskelee. Mulla niitä kausia on ollu vaikka ja kuinka paljon, mutta jo pitkän aikaa oon jaotellu niitä meikkejen tai vaikkapa hiustenvärien perusteella. Sellanen aika ristiriitanen luonteenpiirteiden, tai ehkä pikemminkin ominaisuuksien ryhmittymä, joihin kuuluu muun muassa se, että mä innostun asioista tosi nopeesti, mutta samalla mä myös kyllästyn niihin aika nopeesti kuuluu myös vahvasti mun elämään. Se on sinänsä sekä hyvä, että huono juttu se nopea kyllästyminen, mutta lähinnä mä koen sen kuitenkin hyväksi. Esimerkkinä jos nyt mietitään tota meikkaamista, niin siinä sen kyllästymisen takia mä haluun koko ajan koittaa uusia juttuja, kun ne edelliset on jo menettäny mielenkiintonsa ja näin ollen mä kasvan, kehityn ja ihan muutun koko ajan.

Anyways, ei siitä kuitenkaan sen enempää. Tän postauksen kuvat on otettu tossa pari päivää sitten ja ne sisältää paljon, paljon uusia ostoksia sekä innostuksen aiheita. Ensimmäinen on varmaankin toi La girlin nestemäinen huulipuna/kiilto, joka kuivuu mataksi. Mä kerroin tosta jo siinä varsinaisessa La girl-postauksessa, mutta sillon se oli vielä postissa ja pari päivää sit se vihdoinkin saapu mun huomaan. Niin ja kuten jo aiemmin sanoin, niin mä aion kirjottaa sen varsinaisen "esittelyn" tosta ja yhestä toisesta La girlin punasta vasta sitten kun ne Jeffree Starin punat saapuu, mutta voin mä nyt teille vähäsen hehkuttaa, koska toi on kyllä silkkaa rakkautta ♥ Jos en ois tällä hetkellä ihan persaukinen, niin tiedän kyllä mihin rahani laittaisin.. 

Toinen uus juttu on myös ebaystä tilattu ja sehän on siis Elfin glitterprimer, jota oon nyt testaillu jo aika useessa meikissä. Tilasin nimittäin joskus aikoja sitten ebaystä erilaisia glittereitä sekä irtoluomivärejä, mutta en sitten oo pahemmin käyttäny niitä, koska en oo varsinaista glitterprimeriä omistanu. Nyt mä sen kuitenki sain aikaseks tilata ja oon kyllä ihan rakastunu siihen efektiin, minkä glitter tuo meikkiin, kuin meikkiin! Toi Elfin primeri oli vieläpä melko halpa, joten oon aika tyytyväinen siihen hintalaatusuhteeseen.

Kolmas innostuksen kohde saattokin jo pistää jonkun silmään ja sehän on tosiaan toi feikkiseptum, jonka tilasin myös mistäpä muualtakaan, kuin ebaystä. En tiiä onko tää septum-villitys jo vähän ohi, mutta mä kun tuun tunnetusti näissä villityksissä aina vähän jäljessä, niin eipä se paljoa haittaa. Halusin ihan vaan kokeilumielessä tilata alle eurolla tollasen bling-korun, jotta näkisin miten se mun nenään sopisi. Ite oon ainakin tosi tykästyny tohon ja mun mielestä se sopii aika loistavasti. Pidin itseasiassa tota korua tänään ihan koulussa ja kaupungillakin, eikä esimerkiks mun terapeutti huomannu mitään uutta mun naamassa. Ehkä se jo kertoo jotain siitä, ettei toi nyt ainakaan hirveen pahalta voi näyttää. Tai sit se nimenomaan näyttää tosi pahalta :'D

Tossa mun dragtyylisessä meikissä mulla on myös päässä tollanen uusi/vanha peruukki eli toisinsanoen peruukki, jonka tilasin joskus kuukausia sitten ja unohdin kokonaan, joten testasin sitä ton meikin kanssa ainakin omien muistikuvien mukaan ihka ensimmäistä kertaa. Olin kokonaan unohtanu, miten kivalta tollanen liila väri ylipäätään näyttääkään ja pienen pienet hiustenvärjäysvibat alkokin heti osottaa mun päässä elonmerkkejä... Liila nyt on kuitenkin nähty ja koettu jo pariinkin otteeseen, joten ehkä mä vieläkin tyydyn tähän blondiin..

Hei, mutta voisin oikeesti jaaritella tosta meikistä, dragista, täydellisten kulmakarvojen ja contourin ikuisesta havittelusta ja ihan vaan vaikka tästä elämän ihanuudesta tuntikausia, mutta mun tekee ihan hirveesti mieli kahvia, joten hyppään nyt mun synttärilahjaks saadun jopon satulaan ja poljen Viffelle kahvittelemaan. Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte tosta Drag-lookista ja mehän palaillaan sit taas ens postauksessa! Love you all ♥

16 kommenttia

  1. Upeita nää sun drag-meikit!! Rupauls Drag Race on kyllä paras <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kumarrus! Se on kyl älyttömän inspiroiva sarja C:

      Poista
  2. Sun drag-lookit ovat aivan mahtavia! *_*
    Muistan ku eka kerta näin sut jossain netin syövereissä niin se oli just joku kuva jossa sulla oli drag/naiselliset meikit yllä ja luulin sua ekaks ihan naiseksi, mutta sit ku tajusinki jälkeenpäin että olitki jäbä niin jäin vaan suu auki sillee "herranjumala, edessäni on paras taidekameleontti ikinä!" ja oli pakko ryhtyä sun blogin seuraajaksi. :DD Sori tosta mutta halusin kertoo sulle mun ensivaikutelman!

    Pssst, über-kiitokset ku mainitsit että tuo on feikkiseptumi! Olen jo jonku aikaa miettinyt että miltä itse näyttäisin septumilla (muutamalla tutulla on semmonen ja olen alkanut pikkuhiljaa tykästymään siihen lookkiin vaikka alussa en tykännytkään, haha) mutten vaan halua oikeesti tehä nokalleni mitään joten joo, kiitos tästä! En tienytkään että feikkiseptumeja oli olemassa joten nyt vaan eBay:hin metsästämään moista!

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :'D Kiva ku kerroit ! Et oo kyl ensimmäinen, etkä varmasti viiminen joka mua naiseks luulee :D Ja joo noi on aikas käteviä, jos ei sitä septumii haluu oikeesti lävistää! Mäkää en itseasias alus tykänny niistä, mut sit pikkuhiljaa nimenomaan tykästyin :p Suosittelen kyl hankkimaan ^^ Ja hei kiitos jälleen <3 !

      Poista
  3. Mullakin kaudet vaihtelee ja nyt on synkkä meikki kausi ja välillä taas tosi luonnollinen . Tunteet heijastuu kaikkeen! Nää drag meikit on ihania<3 ja ihana ku sä et ikinä esitä mitään vaan just uskallat sanoo vaik et nyt o pa.. Ärsyttää liikaa kaikki tekopyhät kiiltokuva blogit! Se on just yks syy miks kunnioitan sua niin paljon et sä uskallat olla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan hauskaa kun on näitä kausia! Mullakin hetki sitten oli vähän synkempiä lookkeja ihan päivittäisessä käytössä, mut nyt drag on tullu tilalle :) Se on kyllä totta, että tunteet vaikuttaa paljon myös ulkonäköön ! Sun kommentit on kyllä niin ihania Noora, kiitos jälleen todella paljon <3

      Poista
  4. Olen ehkä vähän salaa odottanut, että koska löydät tämän tietyn suuntauksen, koska olet ihan älyttömän hyvä kaikessa mitä kokeilet/teet ja tämä ehdottomasti sopii sulle hyvin. Pitkään olen jo ajatellut, että on mahtavaa jos mies näyttää naisena paremmalta kuin monet muut naiset itsessään, en tiedä miksi, ehkä se vaan on jollain tavalla kiehtovaa. Toisaalta, jokainen voi tehdä itsestään upean, jos vaan osaa.

    Pakko kysyä, että kuka on sun suosikki tuosta sarjasta, jos olet sellaisen ehtinyt jo hankkia? :~D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no en ihmettele! Jos en ihan väärin muista niin sillon aikoinaan tykkäsit niistä mun ekoista drag-jutuista ^^ Oon täysin samaa mieltä, että siinä on kyllä jotain kiehtovaa :) Suosikit vaihtelee vähän sen mukaan et mitä kautta kattoo! Jujubee, Raven ja Nina flowers oli yhessä vaiheessa lemppareita, mut tällä hetkellä ainaki Sharon Needles, Latrice ja Willam iskee !

      Poista
    2. Tykkäsin ja tykkään edelleen, joten keep going! Ja Sharon on kyllä ylivoimaisesti paras, jollakin tavalla muista (ehkä tahallisesti) poikkeava ja outo.

      Poista
    3. Jee, thank you ^^ I will ! Sharon on munki lemppari koska horrordrag <3 <3 <3 !! Näyttää superkivalta :3

      Poista
  5. Oihh, RPDR on rakkaus <3
    millä ihmeellä muuten saat aikaan noin valkoisen ihon meikkiä varten? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :3 Ja ostin tossa hetki sitte sellasen Kryolanin valkosen rasvavärin! Oon ihan in love siihen ^^ Ja kerroin itseasiassa tossa pari postausta sitte et teen varmaan lähiaikoina postauksen valkosesta meikkipohjasta nii saatan siinä samalla tehä myös tollasesta dragmeikkipohjasta postauksen :p

      Poista
  6. En yhtään huomannu tota septumii ja nyt ku katoin ni sopii ihan töydellisesti!! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on aikamoinen soluttautuja! Kiitos, kiitos ^^

      Poista
  7. Sulla on ihan sika hienot meikit! Oon kattonut sun videoita jo vähän aikaa ja on kinnostanut joka ikinen.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)