keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Wondering


Helou! Mun oli tarkotus olla tänään tosi aikaansaava ja esimerkiks muokata kuvia elokuulta, siivota sekä tiskata ja kirjottaa Crazyfactorystä sekä mun lävistyksistä postaus, mutta nukahdinkin sitten saman tien koulun jälkeen ja heräsin tossa puol ysin maissa... Elikä tänään mennäänki nyt vähän erilaisella sisällöllä, kuin mitä alunperin oli tarkoitus.

Mun viime päivät on ollu ihan mahtavia monenkin eri asian suhteen ja esimerkiks koulusta oon nauttinu täysin siemauksin. Vastoinkäymisiä kun tuntuu kuitenkin aina pakko olevan, niin tällä kertaa viikon kestäny huimaus/pyörrytysolo on lukeutunu niihin. Oon muun muassa meinannu pyörtyä kaupan kassalla, eikä ne paniikkikohtauksetkaan oo hirveen kaukana ollu näiden olotilojen takia. Koulun terkkari vähän mietti, että vois olla fiksua varata aika hierojalta, mikä ois näitten niska ja selkäjumien kannalta aika otollista ja siinä samalla se huimauskin vois loppua. Saa nyt kuitenkin nähdä, että millon sellasen ajan sais varattua. Ens viikolla mulla kuitenkin on lääkäri ja jos nää huimaukset sun muut liittyy millään tavoin paniikkiin, niin voipi olla, että uus lääkitys napsahtaa käyntiin..

Mun päässä on jo pitkän aikaa muhinu ajatus jostain paniikkioireita hillitsevästä lääkityksestä, mutta oon sit lopulta aina hylänny sen ajatuksen siinä toivossa, ettei sitä koskaan tarvis alottaa. Mähän kuitenkin haluisin jo tästä nykyisestäkin lääkityksestä mahdollisimman pian eroon, mutta nyt nää paniikkioireet vaan alkaa olemaan sen verran kuluttavia, etten enää tiiä kauanko pärjään ilman lääkkeitä. On vaan niin perseestä, kun se elämänlaatu päivä päivältä muuttuu huonommaksi paniikin osalta, mutta kaikki muu onkin sitten taas ihan täydellistä. Mä syön hyvin, liikun enemmän ku ennen, nukun tarpeeks, lopetin tupakoimisen, eikä mua masenna ollenkaan, mutta sitten nää paniikkioireet astuu kuvaan.. En nimittäin ala valehtelemaan etteikö tää "kaikki" muu häiriinny mun paniikkioireiden vuoksi tai etteikö paniikki mitenkään vaikuttaisi siihen, sillä kyllä se vaikuttaa, joten ehkä sitä lääkitystä on tässä vaiheessa ihan järkevä edes kokeilla.    

Niin ja kuten tossa aiemmin mainitsin ja ettei tää teksti nyt jälleen kääntyis pelkkään fiilisten kuvailuun, niin tänään mennäänkin vähän erilaisella materiaalilla myös kuvien osalta ku mitä alunperin oli tarkoitus. Kuvitushan on tosiaan peräisin viime viikolta, kun testailin vihdoin ja viimein ihan kunnolla Geo coloured lenses:in sponsoroimia piilolinssejä, sekä ebaystä kotiutettua galaksi-hupparia. Noiden piilolinssien nimi on Geo Animation SF-18 ja noi on aika samanlaiset, ku mitä sain just vähän aikaa sitten Pinky Paradiselta. Mukavuus noissa linsseissä on tosi jees, eli pisteitä antaisin sen 5/5. Kuvio ja väri on myöskin ihan sitä mitä hain eli siitäkin täydet pointsit ja eipä tossa efektissäkään oo mitään valittamista, eli kaiken kaikkiaan noi on täyden pisteen piilarit. Sininen kun kuuluu mun lempiväreihin, niin sekin kyllä lisää niitä rakkauspisteitä noita linssejä kohtaan ♥

4 kommenttia

  1. Perseest kaikki paniikkikohtaukset. En kans ite kallistuis lääkityksiin mut jos ne ny tosissaa auttais noihi kohtauksiin ni ehkä vois harkita niitte kokeilemista. Hyvä ku syöt, muista kans se veden juomine. Sä näytät tosi hyvält, ihanat vartalon mittasuhteet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :c Mut joo, ehkä pikku hiljaa pakko alkaa harkitsee niitä.
      Vettä tulee nykyää juotuu mahollisimman paljon päivässä ja aww kiitoksia :'D !

      Poista
  2. Mä rakastan sun jalkoja! Ei mulla ole mitään jalkafetissiä mut sun jalat on vaan niin hyvät XD

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)