perjantai 25. syyskuuta 2015

Green goblin


Helou kaikille pitkästä aikaa! Viime postauksesta on taas kulunu reilusti aikaa ja vaikka kyseinen aika on lähinnä kulunu masennuksen siivittämänä, niin oon mä myös saanu aika paljon asioita aikaan. Esimerkiks tän viikon oon pyhittäny lähinnä pelkälle meikkaamiselle ja kaikki instagramissa mua seuraavat tai tota blogin sivupalkkia tiirailleet sen varmaan tietääkin. Kuten kuitenkin sanoin, on masennus ollu mun seurana jo muutaman viikon ajan ja tosi onnistuneista meikeistä huolimatta se on syöny aika paljon mun fiiliksiä.

En tiiä yhtään, että johtuuko tää tunteiden latistuminen sekä ylenpalttinen väsymys lääkkeistä vai mistä, mutta toivottavasti tää pian tästä taas kaikkoaa. Sen mä kuitenkin tiiän, tai ainakin oletan tietäväni, ettei tää olo tästä syksystä kyllä johdu, sillä siitä jos jostain mä oon innoissani. (Tai ainakin niin innoissani, kuin mitä näillä fiiliksillä voi vaan olla) Mun mielestä on ihan parasta, kun lehdet vaihtaa väriä, illat on ihanan pimeitä ja oranssit katulamput hohtaa tunnelmallista valoaan. Kaikki tuntuu just nyt vaan niin ihanan inspiroivalta ettei mitään rajaa ja halloweenkin jo kolkuttelee ovella. Mä en osaa tällä hetkellä vielä yhtään sanoa, että tuleeko tänäkin halloweenina jotain spesiaalia, vai tiputtelenko vaan erilaisia meikkejä tänne blogiin sitä mukaa kun niitä valmistuu, mutta katsotaan nyt. 

Tän postauksen kuvista sen verran, että halusin duunata jotain syksysempää lookkia ja mun mielestä tosta tuli aika kivan näkönen. Oon monesti teille puhunu, miten oranssi taikka syksy ei todellakaan kuulu mun lempiväreihin, vaan vannon enemmänkin kylmien sävyjen, kuten sinisen, vihreen ja violetin nimeen, mutta mä oon oikeesti tässä vuoden, parin aikana alkanu jollain kierolla tavalla tykkäämään oranssista ja keltasesta sekä väriyhdistelmistä mitä niillä saa aikaan. Noissa yläpuolella näkyvissä kuvissakaan en osais kuvitella ton keltasen tilalle mitään yhtä sopivaa sävyä :')


Kerroin teille pari postausta takaperin ihastuneeni mini sclera linsseihin ja taisinpa myös mainita saavani pian parit uudet sellaiset. Tän postauksen kuvissa mun silmissä näkyykin Optyk Rozmus -nimisen firman sponsoroimat mini sclerat nimeltä Green Goblin ja noi on kyllä ihan superihanat linssit. Mä en edes muista kuinka kauan tai kuinka monen eri firman nettisivuilla oon noita ehtiny kuolata, ennen ku sain noi omaks, mutta nyt ne vihdoin on mun!

Noihan on tosiaan sen 17mm halkasijaltaan, mutta ihan yhtä mukavilta noi tuntuu silmissä ku mitä normaalit linssit ja jos nyt taas pitäis vähän jaella pisteitä, niin mukavuudesta noille antaisin varmaan 5/5, käyttöajasta 4/5, koska noi alkaa kuivua silmissä hitusen normaaleja linssejä aiemmin, väristä & kuviosta 5/5 ja efektistä 5+/5. Kaiken kaikkiaan noi on kyllä silkkaa rakkautta ♥

10 kommenttia

  1. Tosi kiva lookki! :) ja hiukset sulla näissä kuvissa hauskan söpösti :> kun tossa alemmassa kuvassa zoomailin siun silmiä (:D) niin näyttää kun noi piilarit ois puoliks pupillin päällä, jos ne on ni vaikuttiko se sun näkekenttään? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :3 Nyt ku sanoit, nii huomasin ihan saman, mut mun mielestä näin iha normaalisti ku noita kuvia otin o.O Outoo ku luulis sen vaikuttavan näköön jos jotain on pupillin päällä :D Hämmentää..

      Poista
  2. Upeat meikit ja piilarit <3
    Sulla on hp-paita <3 :3 Mistä ostit?

    VastaaPoista
  3. Uu vähänkö hieno paita! :D

    VastaaPoista
  4. Super-cool looki! *_*
    Olen itse kuolanut mini scleroja kans pitkään mutta en ole vielä ostanut yhtään paria. Jotenki olen huolestunut siitä että ne olis tosi hankalat saada silmiin koonsa takia, onko näin?

    ☆ Shiro Samurai's Cosplay & Circle Lens Blog ☆
    ☆ Facebook Cosplay Page ☆
    ☆ Ink & Sword Lifestyle Blog ☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitokset! Sclerat vaatii kyl vähä harjotusta et ne saa simmuihin, mut kyl ne parin käyttökerran jälkee on aika helppo laittaa :) Mini sclerat sen sijaan on melkee ku normilinssit, eli tosi helppo saada silmiin ^^

      Poista
    2. Iso kiitos ku vastasit! ♥
      Sain lisä-boostia uskaltaa ostaa mini scerat (ja normi-sclerat joskus) – I can do it!
      Kiitos vielä kerran, oot mahtava inspiraatio! ^_^

      Poista
    3. Ei kestä kiittää ^^ Pahottelut kun vastasin niin myöhään, mutta kiva jos sait lisä-boostia!
      Kiitos sulle ja todellaki, you can do it :3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)