sunnuntai 16. elokuuta 2015

☆ Sunday's special ☆ (My Zef styles motherfuckin' freaky-deek)


Ensimmäinen kouluviikko on nyt ohi ja niin ku olin vähän ajatelluki, niin myös meikkejä on tullu tehtyä sen mukasesti. Vielä viikko sitten en ois uskonu olevani näin innoissani arjesta saati koulun alkamisesta, mutta pakko se on myöntää, että jossain alitajunnassa mä oon oikeesti kaivannu tätä rutiinia elämääni. Meikkaamisen lisäks photarin avaaminen tuntuu taas pitkästä aikaa miellyttävältä, mikä on ihan parasta. Yhessä vaiheessa se kuvien muokkaaminen kun tuntu monen muun asian ohella nimittäin tosi, tosi raskaalta, mikä oli harmi, sillä mä oikeesti rakastan muokata kuvia. Nyt tää edellämainittu raskaus on kuitenkin tipotiessään ja oon siitä tosi onnellinen. 

Meikkaamiseen kuitenkin palatakseni tossa perjantaina mä päätin tehä pitkästä aikaa jotain jännää vihreillä sävyillä, sillä en oo omasta mielestäni käyttäny vihreetä väriä meikissä pitkään aikaan. Halusin myös samalla testata uudet Pinky Paradiselta saadut piilarit, jotka on yllätys, yllätys vihreät. (Niistä kuitenkin lisää postauksen lopussa). Piilolinssit tossa meikissä ei suinkaan ollu ainoat testattavat, sillä kokeilin myös ensimmäistä kertaa tollasia tarratimanttikulmia, joista tuli muuten ihan mielenkiintonen yksityiskohta muuten aika simppeliin meikkiin. Silmissä mä käytin Viva la Divan Starlight Collection palettia ja huulissa Viva la Divan Moonwalk huulipunaa sekä edellämainittuja luomivärejä.

Otin muutaman kuvan tosta lookista takapihalla ja koska en osannu päättää miten laitan hiukset, niin otin kuvia sekä huppu päässä, että ilman ja molemmilla tyyleillä noista kuvista tuli ihan kivoja. Oon muuten viime aikoina tykästyny ihan älyttömän paljon tohon alemman kuvan kampaukseen elikä sivulettiin. Mun hiukset on tässä reilun puolen vuoden aikana kasvanu ihan hurjaa vauhtia, jos miettii sitä alkupistettä millon leikkasin tän yolandi tyylisen kampauksen itelleni. Sillon en vielä saanu hiuksia takaa kiinni millään ilveellä, mutta nyt letti kuin letti luonnistuu ja näyttää ainakin mun omaan silmään kivalta. Kyllähän mä tästä pehkosta vielä pidemmän haluaisin, mutta toisaalta eihän tässä mikään kiire oo. Tuntuu muuten, että mulla ois ollu tää kampaus jo ikuisuuden, mutta silti muistan sen yön kun leikkasin nää hiukset ihan ku eilisen ja myös tää ns. "paljastuspostaus" on vielä kirkkaana muistissa.


Joo, mutta se siitä tukasta ja meikistä. Nyt noiden piilareiden pariin. Sain tosiaan tossa pari viikkoa sitten taas valita Pinky Paradiselta muutamat piilolinssit ja halusin jälleen kerran koittaa onneani vihreiden piilareiden saralla. Mulla on tällä hetkellä kolme paria vihreitä linssejä noiden lisäks, mutta vielä yksikään näistä pareista ei oo täyttäny täydellisesti mun toiveita eli toisin sanoen ne ei vaan näytä tarpeeks vihreiltä mun silmissä. Kaks paria näyttää ihan sinertäviltä ja yks pari on niin hennon värinen, ettei ne ees näytä piilareilta vaan lähinnä mun oma silmän väri dominoi ja tunkee sieltä piilarin alta näkyviin. Noissa kuvissa näkyvät piilolinssit on nimeltään EOS Dolly Eyes Green ja noi on tähän mennessä kaikista lähimpänä sellasia vihreitä piilareita mitä oon ettiny.

Mukavuudesta mä antaisin pisteitä 5/5, sillä Pinky Paradiselta ei oo vielä kertaakaan saapunu sellasia oikeesti epämukavia linssejä. Kuviosta annan kans täydet 5/5, sillä noi mustat yksityiskohdat näyttää kivoilta ja mustat reunat syventää katsetta. Värille mä annan tällä kertaa sellaset 4/5 pistettä ihan vaan sen takia, että noi näyttää silmissä liian tummalta eikä se vihreys pääse niin räikeesti esiin ku mitä oisin toivonu. Kaiken kaikkiaan noi on siis tosi hienot linssit, mutta niiden täydellisten vihreiden piilolinssien metsästys jatkuu.

14 kommenttia

  1. Oi vau. :3
    Haha.. Oli nyt jotenki pakko tulla kommentoimaan siun blogiin. Ku lueskelin vähäsen noita siun aiempienki vuosien postauksia.
    Elämä on riepotellu siuta melko samalla tavalla ku miutaki tuolla menneisyydessä. Mutten oo koskaan pystyny niistä noin avoimesti kertomaan. Oot rohkee.




    VastaaPoista
  2. Mul alkaa maanantaina vast eka täys viikko kouluu käyntii ja ei millää jotenki jaksais mennä :::---DDD Tykkään tost Yolandi tukast ja ihanasti hehkuu noi vihreet huulet!!! Hei muute ooks kattonu semmost sarjaa ku Rupaul's drag race??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ymmärrän :'D Mutta kiitokset ja joo oon itseasiassa! Hyvä sarja c:

      Poista
  3. oot kyllä taitava meikkaamaan! upeat värit!

    VastaaPoista
  4. Sä oot ihan liian upee! Ihan täydellinen <3

    VastaaPoista
  5. Osaat meikkaa ihan sairaan hyvin ja sun blogia on kiva lukea ja videoita on kiva kattoa ♥♥♥♥ Vaikutat tosi kivalta ihmiseltä c:

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)