sunnuntai 23. elokuuta 2015

☆ Sunday's special ☆ (Favorites)


Päivät vaan seuraa toisiaan ja mitä lähemmäs syksyä mennään, sitä parempi olo mulla jostain syystä on. Mä en tiiä oonko mä koskaan ennen kaivannu niitä pimeitä syysöitä, ruskaa, villapaitakelejä sekä sitä ihanan kirpeää ilmaa näin paljon, mutta tää vuos onki ollu omalla tavallaan aika spesiaali. Ihan hetken päästä mä täytän 21-vuotta ja sinä päivänä mä voin todeta selvinneeni. Mä rikoin sen lupauksen etten tulis koskaan näkemään 21 ikävuotta ja mä oon siitä ihan äärettömän onnellinen.

Musta tuntuu, että iän myötä myös itsevarmuus ja se oma juttu kehittyy kehittymistään ja vaikka välillä kaikki onkin niin käsittämättömän epätodellista ja sumeaa, niin silti ne tietyt asiat loistaa sieltä sumun keskeltä ja päivä päivältä ne vaan kirkastuu entisestään. Mä oon koulun alettua alkanu miettimään tosi paljon tulevaisuutta ja oli aika pysäyttävää tajuta etten mä oo koskaan ennen ajatellu sitä näin vakavasti. Meikkaaminen tuntuu aina vaan luontevammalta ja siihen liittyvä ura on alkanu toden teolla houkuttelemaan. Ties missä sitä vuoden tai kahen päästä ollaankaan..

Anyways, ajattelin näin sunnuntain kunniaks näyttää täällä blogissakin muutamat koulumeikit viime viikolta. Mä oon saattanu ennenkin mainita tän, mutta tollaset "valumameikit" näyttää mun silmään värillä, kuin värillä tehtynä tosi kivoilta, vaikka muuten suht simppeleitä oliskin. Tossa toisessa meikissä ammensin taas pitkästä aikaa inspiraatiota kenestäpä muustakaan, kuin Mansonista ja jos nyt tarkkoja ollaan, niin myös drac_makens nimimerkin takana instagramissa taiteileva tyttö lisäs mun inspistä. Tän spesiaalin otsikko "favorites" juontaa muuten juurensa piilareista, jotka mulla noissa molemmissa meikeissä on silmissä. Mulle kun on kertyny niitä piilolinssejä tässä vuoden varrella taas ihan älytön määrä elikä yhteensä 27 paria, niin halusin tehä meikit yhtien mun lempparipiilareitten ympärille. On muuten ihanaa, kun nykyään on niin monen asian suhteen niin paljon valinnanvaraa!

Noi ylemmän meikin piilolinssit on tosiaan vähän uudempi tuttavuus ja ne mulle sponsoroi jokunen aika sitten Pinky paradise, kun taas alemman meikin linssit on vilahtanu blogissa jo muutamaan otteeseen. Ne sain muistaakseni Eyesbright nimiseltä yritykseltä, joka on sittemmin lopettanut toimintansa. Kertokaahan ihmeessä mitä ootte mieltä noista koulumeikeistä, hyvää alkavaa viikkoa ja palaillaan taas.

6 kommenttia

  1. Toi "fuck" meikki on niin äärettömän ihana, etten kestä <3 Mahtavaa työtä! :D

    Ja mäkin oon susta tosi ylpeä tohon 21-vuotisjuttuun liittyen :3 Oot vahva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Reetta! Iteki tykkäsin tosta tosi paljon ^____^ Jaja ihana kuulla, kiitos vielä ♥

      Poista
  2. Onnea syndejen johdosta ! Vitsi oon niin koukussa sun v-blogiin ja kaverille siit just tänään kerroin kuinka mahtava se on ja sekin innostu! Oot vaan niin super ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos, vaikka ne on kyl vast lokakuussa :D Selitin tossa vaan mun synttäreistä vähän epämääräsesti hehe, mutta ihana kuulla! Kiitos vielä paljon :3 <3

      Poista
  3. Just katson tota sun yht videoo.. Jos kaikki olis yht fiksuja kun sä ni kuinka paljon parempi paikka maailma olis? Just toi kuinka ihmiset esim. Pitäis määritellä vain tekojen ja sanojen perusteella on niin totta!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)