keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

In case you didn't notice




Oon tainnu jo muutamaan otteeseen, tai no vähintään sen yhen kerran mainita siitä, että oon nyt lähiaikoina kuvannu melko nopeen aikataulun mukasesti videoita youtubeen ja kyseisillä videoilla oon vähän testaillu mun uusia rakkauspakkauksia, elikä Sugarpill:in Sweetheart ja Burning heart paletteja. Oon tykästyny noihin Sugarpill:in meikkeihin näiden kahen paletin vuoksi vielä entistäkin enemmän, jos se on edes mahdollista ja musta vähän tuntuu, että parinsadan kilon painonen meikkilaukku (tai siltä se ainakin tuntuu), jota rahtaan melkeen aina mukana, saa pian vähän uudenlaisen järjestelyn. Ei nimittäin oo hirveen järkevää kuljettaa viittä erikokosta luomiväripalettia kaikkialle, kun noilla Sugarpill:in paleteilla nyt korvaa niistä melkein jokaisen. Anyways se siitä meikkilaukusta. Halusin nyt tulla ihan kunnolla jakamaan jokaisen noista SP:n paleteista tehdyn tutoriaalin täällä bloginkin puolella, ettei teiltä varmasti jää mitään missaamatta. Antoisia katseluhetkiä ja palaillaan taas ♥ !

4 kommenttia

  1. Heei, tosta siun parinsadan kiloisesta meikkilaukusta tuli mielee et ois tosi siistii jos joskus postaisit tänne blogiis joko videon tai kuvien muodossa siun sen meikkilaukun sisällön :3 mitä ite oon seuraillu nii ei oo sellasta ainakaan täällä blogin puolella ollu (ellei sitten monta vuotta sitten). En muista lukijoista tiiä mut mua ainaki kiinnostas mitä kaikkee kokonaisuudessaan sieltä löytys ~ tällänen toivepostaus ehdotus tänne tähän väliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon joskus aikoja sitten sellasen meikkilaukun sisältö postauksen tehny, mut en ees löydä sitä mistään nii vois joku päivä tehä päivitetyn version ^^

      Poista
  2. Niin ihania meikkejä jälleen! Ihastuin etenkin toiseen, kolmanteen ja viidenteen! ♥
    Jäi kuitenkin mieltä askarruttamaan, että minkä merkkistä ripsiliimaa käytät ja mista tilaat? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos c:: Ömm en kyl nyt yhtää muista minkä merkkinen se mun liima on :o Mut Kicksistä joskus ostin sen :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)