tiistai 14. heinäkuuta 2015

Flaming point


Geo Coloured Lenses anto mulle taas tossa pari viikkoa sitten tilaisuuden valita yhet piilolinssit itelleni testattavaks ja koska mun ainoat punaset piilarit vanhentuu ihan tässä lähiaikoina, niin päätin sitten fiksuna poikana kotiuttaa tollaset tosi, tosi simppelit punaset linssit niitä korvaamaan. Noiden nimi on tosiaan Geo Animation CP-F3 ja eipä noistakaan linsseistä nyt oikeastaan löydy mitään pahaa sanottavaa. Itseasiassa täytyy myöntää, että todella harvoin mä oon edes joutunu piilolinssien takia pettymään, ellei sit lasketa mukaan sitä aikaa, kun en vielä tilannu niitä netistä. Mukavuus noissa linsseissä on 5/5 ja efektikin on täysin sellanen mitä kuvittelin eli siitäkin antaisin ihan täydet pisteet.


Noin parisen viikkoa sitten tein myös tilauksen Ebay:hin ja yks sieltä tilatuista jutuista on toi yläpuolella näkyvä pitkä punanen peruukki. Mua alko nimittäin vähän harmittaa, kun omistan vaan yhen punasen peruukin ja sekin on lyhyt ja senpä takia toi oli aika helppo valinta. Tilasin ton punasen peruukin lisäks kaks muutakin peruukkia, joiden ympärille oon jo vähän pähkäilly lookkeja. Meikistä taas voisin kertoa sen verran, että oon nyt viime aikoina testaillu niitä mun uusia Sugarpill:in luomiväripaletteja youtuben puolella jonkin verran ja viimeinen "testimeikki" olikin nimenomaan toi yläpuolella näkyvä kombo lämpimistä sävyistä. Aika kivasti sain ton meikin varjolla ujutettua sekä piilarit, että uuden peruukin testiin, mutta mä en oikeastaan osaa sanoa mitä mieltä mä tosta lookista kokonaisuutena oon.. Ei sillä ettenkö mä tosta tykkäis, mutta jotenkin keltanen ja oranssi väri pistää taas ikävästi silmään. Mitäpä te ootte mieltä? 

8 kommenttia

  1. Dude siis oot niin matkija ku postasit kans peruukkipostauksen, bitch nyt tulee turpaan.
    No eii :DD ihanat meikit kuten aina <3 ja tykkään ku toi peruukki on niin ihanan punainen ja kuvist korostuu kirkkaat värit niin hyvin esille ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD Oho ! Mut mäpä postasin pari minaa aiemmin >:)) Ja kiiitoksiaaaa <3 Toi on kyl aika huikee wig c:

      Poista
  2. WOW Upea meikki taas kerran! Oot niin kehittyny^^

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti meikki! :)

    Tää ei liity tähän postaukseen millää tavalla, mutta kiinnostasko sua esitellä sun venytyksiä ja kertoo vähän venytysprosessista (kaua sulla on menny, että oot saannu venytettyä korvat tohon mm määrän missä ne nyt on yms)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja voisin mä jonku tollasen postauksen joku päivä tehä! Ei oo nimittäin pitkään aikaan tullu venytyksistä tai läväreistä täällä jubailtua :>

      Poista
  4. Ihana peruukki ja oot muutenki upeen näköinen :3 :3 :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)