keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

And everyone's competing for a love they won't receive


Viime päiviä miettiessä kaikki kietoutuu mielen sisällä sumuun, jota tunnerikkaaksi kutsuminenkin vähättelee. Välähdyksiä sieltä täältä. Se paikka, jota ne tavalliset ihmiset ei koskaan huomaa. Ajomatka jo kauan sitten tavanomaisiksi muuttuneita katuja pitkin ja keskeltä sitä kaikkea se kappale joka herättää mussa vähintään tuhat eri tunnetta ja ainakin kymmenentuhatta muistoa. Hyvä ja turvallinen olo, koska just me ollaan just nyt siinä.

Helsingin yö, vahva humalatila ja ystävät ympärillä. Se kaikista järisyttävin onnellisuuden tunne, josta on vaan ihan pakko ilmoittaa ääneen, että tietää varmasti olevansa hereillä. Yön pimein hetki, Moulin Rouge ja se laulu joka nostaa jokaikinen kerta ihokarvat pystyyn ja saa kyyneleet valumaan. Niin ja kaikki ne toisenlaiset kyyneleet jotka valutin silmistä seuraavana yönä, kun pelkäsin taas paniikissa kuolemaa.

Sateen tuoksu asfaltilla ja tuplasateenkaari mun talon yläpuolella. Uni, josta en tahtonut herätä ja joka sai mut epäilemään todellisuutta monta päivää. Se seinä täynnä kuvia teistä tärkeimmistä, etten koskaan unohda mistä oon tulossa ja kenen ansiosta. Mä hölmönä makaamassa sängyssä, muistelemassa teitä ja näitä ihan liian lujaa kuluvia vuosia.

Oivallus siitä, että ihminen voi muuttua samaan aikaan sekä hyvään, että huonoon suuntaan. Sä kysymässä miksi mä vaikutan niin ujolta ja mä miettimässä ollaanko me kasvettu erillemme. Joku toinen kertomassa, että mun olemuksessa huomaa positiivisen eron entiseen verrattuna ja mä itkemässä, koska en silti tunne riittäväni.

14 kommenttia

  1. Viimeinen lause varsinkin kolahtaa niin lujaa.. Huimasti tsemppiä sulle, näytät hyvälle :3 Mun tekis niin mieli vaan imee sun ja kaikkien muidenki paha olo itteeni. Mä ansaitsisin sen.. Iih en oikein nyt osaa sanoa mitään mut mulla on helvetinmoinen ikävä eräitä henkilöitä ja pelkään menettäväni ihmiset ympäriltäni, koska tunnen olevani riittämätön kaikille.. Mut tsemppiä ♡

    VastaaPoista
  2. tää ei nyt liity tähän mutta onko sulla tatuointeja tai aijotko ottaa niitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, mut kyl mä oon joskus aatellu ottaa :)

      Poista
  3. Elämäni: Moulin Rouge ja kukaan ei ymmärrä :D.

    VastaaPoista
  4. oot mun exän veli :DDDDD

    VastaaPoista
  5. Pysäyttävä ja hieno teksti. Voimia!

    VastaaPoista
  6. Moro! "Löysin sinut sattumalta" instasta ja sitä kautta löysin blogisi :) Halusin vain kertoa että olet sinä aikamoinen lahja kanssakulkijoille :) Nuori joka osaa puhua aidon avoimesti ja vilpittömästi elämästään ilman turhia kliseitä :) Wau! Ja mitä tulee meikkaamiseen...Täällä 39-vuotias osaa juuri ja juuri laittaa ripsivärin niin että ei ihan joka kerta tökkäse silmään... :D Hienoja meikkauksia sulla! ...mutta tässä tuli ne tärkeimmät... Kun oikein kovasti toivotaan niin vielä on kesää jäljellä ja tulee aurinkoisia päiviä.. ;) Iloa elämääsi ja tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos ihan älyttömästi ! :))

      Poista
  7. Wow. Sen lisäksi, että oot hyvä meikkamaan tää kirjotus oli tosi vaikuttava ja hieno. Ootko ikinä harrastanut jotain tarinoiden kirjoittamista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia c: Oon mä aina tykänny kirjottamisesta ja siitä tää blogiki oikeestaa lähti ku halusin vaa kirjottaa :') Ja kyl pienempänä tuli paljon kaikkii tarinoita kirjoteltua :>

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)