maanantai 8. kesäkuuta 2015

Throw my black magic


Helou ja terveisiä Turusta! Oon jo pari viikkoa haikaillu Turkuun lähdöstä ja nyt kesäloman alettua päätin vihdoin hypätä junaan ja matkustaa tänne Lauran luokse huolimatta siitä, että ne junat vieläkin vähän ahdistaa. Torstaina mä tosiaan saavuin tänne ja huomenna ois ainakin nyt näin alustavasti tarkotus matkustaa takas sinne Järvenpäähän. Viikonloppu on menny ihan superkivoissa merkeissä ja Lauran lisäks myös Jassu, Matias ja Veikko on ollu menossa mukana ja yhtenä iltana näin myös vanhaa laitoskaveria Karitaa ja toisena iltana vielä yhtä Anttia c: Mun kesäloma on siis alkanu tooosi mukavissa merkeissä ja vaikka yleensä ne kesän ekat päivät onki ollu ihana viettää ihan vaan omissa oloissa, niin tää sosiaalisuus on kyllä tuntunu jotenki tosi hyvältä.

Tossa reilu viikko sitten mun peruukkikokoelma kasvo taas yhellä kappaleella, sillä tilasin ebaystä tollasen pitkän valkosen peruukin. Aattelin, että vaikka mä blondi tällä hetkellä oonkin, niin ois aika hauskaa vaihtelua kokeilla blondeja taikka valkosia hiuksia vähän erilaisella kampauksella ja mun mielestä toi peruukki näyttää kyllä ihan törkeen kivalta. Myös "uudet" eli pari kuukautta sitten tilatut piilarit pääs ensimmäistä kertaa kokeiluun ton tumman meikin seuraks ja nekin on aikas hienot. Noi on siis Uniqson "I.Fairy Bubble Grey" linssit ja vaikka mä sponssina oonki tässä viime aikoina hirveesti saanu piilareita, niin pari kuukautta sitten Uniqsolla oli joku alennus ja päätin sitten tarttua siihen ja ostin pitkästä aikaa omilla rahoilla kahet parit, joista noi tosiaan on ne toiset.

Toivottavasti tyksitte tosta lookista ja toivottavasti teiänki kesä on lähteny yhtä kivoissa merkeissä käyntiin ♥ ! Palaillaan taas.

18 kommenttia

  1. Senkin täydellinen paskianen mul taas menee hermot noihin sun taitoihin:3 Ja vaik mä oon aina tykänny sun kaikista meikeistä, niin nää täälläset goottimaiset on kyl ollu mun lemppareita<3
    Ja oon hyvin pettynyt itteeni ku mä en oo taas ollu hirveen aktiivinen tääl kommenteissa:/ mutta ehk se on vaan parempi etten mä oo täällä niin paljoa häiriköimässä XD ps. Nyt mulle tuli peruukin osto kuume vaikka mä just vähän aikaa sitte sellasen ostin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DD Tshihi äläs nyt <3 Kiva jos oot tykänny näist goottimaisist lookeista ja ei haittaa epäaktiivisuus lainkaan ! :)
      Jaja sit vaa lisää tilaamaa, peruukkei ei koskaa voi olla liikaa >:)

      Poista
  2. Täytyy sanoa että tää on mun mielestä sun ehdottomasti kaunein ja esteettisin (voiko noin edes sanoa) look vaikka oon lukenut sun blogia jo ainakin pari vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purr voi kiitos paljon :3 ! Munki mielest tää oli jotenki erityisen kiva look jostain syystä ^^

      Poista
  3. Wou, tykkään tosta peruukista ihan sairaasti! :D ja tosi hieno meikki taas kerran! ;) Oon samaa mieltä, sosiaalisuus kesällä on just ihanaa, ku ei oo kiire mihinkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki tykkään ja kiitokset :) Kesä on kyl niiin parasta aikaa ku ehtii muun muassa olla sosiaalinen C:

      Poista
  4. Sä oot tosi hyvä meikkaamaan! Siis oikeesti! Wau! Mut miten jaksat pestä noi meikit aina pois sun naamasta? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :> Ei siin oikeestaa kauaa mee ku noi pesee ^^ Ihan rutiinilla menee nykyää

      Poista
  5. saat ensimmäistä kertaa kommenttia multa vaikka oon blogias jo kauemminki seuraillu. tää look on vaan niiin hieno!:o♡ oot niin mahtava persoona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva et tulit kommentoimaan ekaa kertaa c:: Kiitos paljon !

      Poista
  6. Tsekkaa sun FB:n "muut" - viestilaatikko :)
    Laitoin sulle jo helmikuussa viestiä mutta FB heittelee viestit minne tahtoo :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millä nimellä oot pistäny viestiä :o ?

      Poista
  7. Helou! hieno meikki ja peruukki jälleen , :) ... Tota haluisin jostain kumman syystä jota en oikestaan edes itse tiedä, kysyä sellasta aika henkilökohtastakin kyssää ja ymmärrän toki jos et halua siihen vastata, mut saa kai sitä silti aina kysyä :D eli kysymys olis et sä et varmaankaan oo uskovainen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi myöhänen vastaus, mutta kiitos paljon ja en oo uskovainen :) Uskonnot kyl kiehtoo mua tosi paljon, mutta en voi sanoa uskovani mihinkään

      Poista
  8. omg että osaat meikkaa hyvin!! kui kauan sie oot meikannu? mite porukat/kaverit suhtautuu siihe? ja nyt kysymys johon ei tarvii vastata että mikä seksuaali olet? bi-seksuaali?heteroseksuaali?tmstmstms.
    ps oot ihana ja mun roolimalli!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :> Oon meikannu joku 7 vuotta, kaverit&porukat suhtautuu tosi hyvin ja oon bi ::)

      Poista
  9. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)