tiistai 2. kesäkuuta 2015

Ketun elämää


Helou! Tänään on ollu aika muksa päivä. Heräsin aamulla jo seittemältä ja koska tarkotuksena oli treffata tukihenkilöä päivällä, niin päätin alottaa päivän jo aikasin. Herätyskellon olin varta vasten virittäny sinne kahen ykkösen kohalle, mutta eipä sillä niin väliä. Sain eilen sponssina uuden paidan sellaselta yritykseltä, ku Long clothing ja tyytyväisenä parin pakettiin keskittyvän kuvan jälkeen puinkin sen aamulla päälleni. Sain tosiaan ite valita ton t-paidan ja mikä oiskaan parempi asuste kettuprinssille, ku kettupaita (näin jälkeenpäin kuulostaa tosin melko brutaalilta). Toi on vieläpä tollanen superpitkä kaapu eli mun makuun just bueno.


Hämmentävää, että viikko sitten menin vielä siinä aamu seittemän ja aamupäivä 12 välillä nukkumaan ja nyt kesäloman, sen virallisen valvomisluvan alettua mä meen suht aikasin nukkumaan ja herään edellämainittuihin aikoihin.. Toisaalta mikäs ois sen parempaa, ku alottaa aamu auringonpaisteeseen heräten, kun tietää, että päivää on vielä moooonta tuntia jäljellä. Mä en itseasissa osaa oikein määrittää, että millanen ihminen mä näihin vuorokauden aikoihin liittyen oon. Toisaalta rakastan valvoa myöhään ja öisin oon ehkä luovimmillani, mutta kun muistelen elämää pari vuotta takaperin, kun heräsin vielä päivittäin 5 ehtiäkseni kolmella eri bussilla kouluun, niin oli siinäkin se oma ihana tunnelmansa. Kaiketi mä sit vaan tykkään elämästä vuorokaudenajasta riippumatta :')

Anyways, paitafiilistelyjen jälkeen siivosin vähän kämppää, tuuletin petivaatteita, imuroin ja kaikkea muuta basichommelia, jonka jälkeen päätin viimeistellä mun hiusoperaation. Kaikki te tiiätte varmasti millanen tää mun tukka jo puolisen vuotta (huh miten pitkä aikaa..) on ollu ja "joudun" nykyään aina uusimaan tän kolmessa erässä. Ensimmäinen ja samalla myös harvoiten tapahtuva osio on tietty tyven värjääminen ja koska himoitsen aina vaan valkosempia ja valkosempia hiuksia, niin samalla kertaa värjäytyy myös latvat. Vaikka värjäämisen alottaminen tai siis siihen itse hommaan ryhtyminen on välillä vähän heikonlaista, niin se vastavärjättyjen hiusten näkeminen on aina yhtä palkitsevaa. Yleensä, tai ainakin nyt näiden blondien hiusten kanssa pistänkin aina sen värin päähän ja katon peiliin vasta kun ne on pesty ja vähintäänkin puolikuivat. Shokkivärien kanssa asia oli tietty vähän erilainen, koska niissä oli enemmän varaa mennä vikaan.

Toinen vaihe näissä mun hiuksissa on ton otsiksen lyhentäminen ja sitä harrastan vähän useammin kun sitten taas sitä värjäämistä. Yleensä leikkelen tai pikemminkin kynin ihan silmämääräsesti keittiösaksilla ton letin, mutta sillon tällön myös kaverit on sitä tarjoutunu lyhentämään. Viimeinen vaihe, jota pyrin myös tekemään kaikista useiten, on näiden sivukaljujen sheivaaminen. Jotenkin sitä hiusta pukkaa niin nopeasti, että melkeen pitäis viikottain olla höyläämässä. Okei ei pitäis valittaa, sillä kulmat ajelen kuitenkin parin kolmen päivän välein, eikä siili hiuksissa näytä edes pahalta. Tykkään vaan liikaa siitä alienvaikutuksesta, jonka se kalju noilla sivuilla saa aikaan.


Ei mulla tänään tän kummempaa asiaa ollu. Tänään oli vähän tällänen luonnollisempi lookki naamalla pitkästä aikaa koko päivän, eli meikkipohjalla mentiin. Edes piilareita en vaivautunu laittamaan, koska onhan mulla ihan kivat silmät omastakin takaa. Tukihenkilön tapaamisen jälkeen kävelin kaupan kautta himaan ja loppumatkaa piristi pari tyttöä, jotka pysähty tiedustelemaan oonko mä Pietu ja loppuun kehu vielä mun meikkejä. Jee jee.

10 kommenttia

  1. Rakastuin tohon paitaan ensisilmäyksellä :3

    VastaaPoista
  2. en oo varmaa moneen kuukauteen kommannu sulle mitään yy ;_____; en edes tiiä syytä sille ;-; yhyy 6kk kulunu eikä nimmareita näy XDD IHANA PAITA PIETU <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ei se väärin oo :'D Ja joo I know.. xD Yritän saaha jossai kohtaa ne lähteeee

      Poista
  3. Oiii ihana paita! :3 mäkin haluun! :D Ja siinä oon täysin samaa mieltä, että sulla on luonnostaanki tosi kauniit silmät :)

    VastaaPoista
  4. Aiotko vielä joskus jatkaa niitä Nuoruuteni nuorisokodissa-postauksia?

    VastaaPoista
  5. Ooksä jonku kaa yhes?

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)