perjantai 26. kesäkuuta 2015

Burning heart & Sweetheart


Helou! Vajaa kuukaus sitte päätin kuunnella mun materianhimoista sydäntä ja tilasin pari todella pitkään haluttua palettia Sugarpill:iltä. Kyseessähän on siis otsikon mukaisesti Burning heart ja Sweetheart paletit ja, koska Sugarpill:illä oli pieni muotonen alennus meneillään, niin päätin yks yö vihdoin ja viimein lisätä noi kaks palettia ostoskoriin ja sitä kautta kassalle. Sugarpill myy mun tietämyksen mukaan ainakin nyt tällä hetkellä parhaillaan viittä erilaista luomiväripalettia ja näistä viidestä Heart breaker, Burning heart ja Sweetheart on aina ollu sellasia, joita mä oon kuolannu. Niin ja nimenomaan tossa järjestyksessä. Heart breaker paletti oli ja on vieläkin loppuunmyyty, joten tyydyin siis tilaamaan noi kaks jäljellä olevaa, joista tosin tykkään melkein ihan yhtä paljon. Heart breaker on aina ollu noista paleteista mun lemppari, sillä siinä on neljä ihan törkeen ihanaa sävyä, joista jokaista mä voisin kuvitella käyttäväni ihan niiku daily baises tasolla. Sävyt on nimeltään Mochi = (Mintun värinen), 2AM = (Liila), Acidberry = (Limen vihreä) ja Velocity = (Tummahko sininen) Kyseinen paletti kun jäi nyt kuitenkin tällä kertaa multa nappaamatta, niin esittelemäpä ihan itse kuvatun swatchin avulla miltä Sweetheartin ja Burning heartin sävyt näyttää.

Värit on swatchattu Urban Decayn Primer Potionin päälle.

Vasemmalta oikealle lueteltuna yläpuolella näkyvä Sweetheart sisältää sävyt: Dollipop, Afterparty, Midori, sekä Tako ja alapuolella näkyvä Burning heart sävyt: Flamepoint, Buttercupcake, Love+ sekä Poison Plum. Sugarpill:in meikeissä on tunnetusti ihan ältsin hyvä pigmentti ja noi värit on ihan täydellisiä kaikenlaisiin eriskummallisiin ja tietty hiukan hillitympiinkin meikkileikkeihin. Ainoo ongelma noissa on vaan se hinta ja valitettavasti suomeen tilatessa noi myös jää tulliin, josta sit joutuu maksamaan vielä sitä ekstaa. Tai no ainakin mun kohdalla näin on jo käyny kahdesti. Viime kesänä tilasin kolme irtonappia eli yläpuolella näkyvän valkosen (Tako) sekä punasen (Love+) ja niiden lisäksi vielä mustan (Bulletproof) ja toimituskulujen + tullin ansioista koko tilaukselle kerty hintaa sellaset 50 euroa. Nyt vähän kaduttaa, etten saman tien ostanu kokonaista palettia taikka kahta, sillä tälle uusimmalle tilaukselle tuli toimituskulut ja tulli mukaanlukien hintaa about 80 euroa. Niin, ja kaiken lisäks mä oon ihan satavarma, että näissä paleteissa noiden värien pigmentti on irtonappeja parempi! En kyllä tiedä, että voiko se pitää paikkansa, mutta siltä se ainakin vaikuttaa..

Anyways, oon tosi innoissani noista paleteista ja oonkin jo muutamia noista päässy testaamaan, kun oon kuvannu youtubeen videoita. Joku vähän kyseli mun viime postauksessa näkyneestä punavalko meikistä ja valkosesta ripsarista (joka oikeesti on siis valkosta eyelineriä, jota laitoin ripsiin toisen ripsarin harjalla), niin päätin kuvata kyseisen meikin, tai no vähän pelkistetymmän version tutoriaalin muodossa ja tänään pääsinkin jo testaamaan kahta ihan uutta sävyä eli keltasta ja sinistä. Molemmat tutot pääsette kattomaan tästä linkistä. Tähän mennessä kaikki noi sävyt on tuntunu kyllä sellasilta, että niille tulee käyttöä vaikka keltasta ja oranssia vähän vierastankin. Kokeilemalla ja käyttämällähän sitä sitten tottuu ja ei sitä kehitystä voi ainakaan paikoilleen jumittumalla tapahtua.

Eipä tässä kai muuta tällä kertaa! Mä lähen huomenna perheen kanssa lomailemaan viikoks mökille, mutta luultavasti postailen myös sieltä reissun päältä, joten palaillaan taas :)

5 kommenttia

  1. Paljonko noille tuli siis euroissa hintaa per paletti? Kun dollarihinta oli 34, kävin jo kattomassa :D Onko kaiken sen rahan arvosia tuotteita? Jos vaikka joskus tilais! Melekosesti kyllä noita lisämaksuja tulee :( Mut on noi pigmentit kyllä mahtavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillon ku oli se alennus vielä meneillään, niin yhen paletin hinta oli euroissa about 24-25e :) Nyt se hinta on ilmeisesti 30e kpl. Ja kyllä noi sen rahan arvosia mun mielestä on! :') Tietty saahan sitä laadukasta tavaraa halvemmallakin, mutta noi Sugarpillin tuotteet on ihan superhyviä enkä esimerkiks koskaan oo testannu parempaa punasta, valkosta taikka mustaa luomiväriä!

      Poista
  2. Pietu oot oikeesti aivan ihana! Meikkaat sikahyvin ja kattelen sun videoita aina uudelleen ja uudelleen enkä koskaan kyllästy! Sit oon ihan haltioissani kun sulta tulee uusi video, oot sekä mun lempitubettaja että bloggaaja! Tää kuulostaa nyt ihan pikkutytön ylifanittamiselta :'D Mut oot niin vahvan ja mukavan olonen. Itte kärsin lievästä masennuksesta, mutta sun videoitten ja blogin lukeminen auttaa aina :') laittoin kans sun kuvan mun taustakuvaks ja aina kun katon sitä, mulle tulee helpottuneempi olo. Hyi nyt tää meni niin siirappiseksi :'D mut haluun vaan sanoo että oot ihana äläkä lopeta bloggaamista tai videoittentekoa ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww :'D Kiitos paaaaaljon ja ihana kuulla, jos nää mun höpinät auttaa ees vähäsen :> En varmasti lopeta !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)