torstai 21. toukokuuta 2015

You inspire my inner serial killer.


Helou kaikille pitkästä aikaa! Taas on vajaa viikko ehtiny kulua siitä ku oon viimeks teille kirjotellu, mutta nyt mä aion ihan tosissani paneutua tän bloggamisen pariin. Mä oon tosiaan palannu ihan äskettäin takas Jäkeen ja koska viime aikoina oon ladannu tosi paljon materiaalia youtubeen, niin nyt mä päätin keskittyä nimenomaan blogin sisällön tuottamiseen. Kauheesti ois kerrottavaa ja näytettävää, mutta alotetaan nyt vaikka tästä meikistä, jonka tein muistaakseni toissapäivänä.

Oli jotenki tosi rentouttavaa pitkästä aikaa vaan meikata vailla mitään sen kummempaa päämäärää ja koska tota yläpuolella näkyvää luomusta en tällä kertaa kuvannu videolle, niin pystyin panostamaan siihen paljon paremmin. Idea tohon maskeeraukseen lähti oikeestaan siitä, kun tajusin etten oo lätränny tekoverellä sitten halloweenin ja koska se on törkeen hauskaa ja näyttää hienolta, niin miksikäs ei. Niin ja onhan mulla nyt noita piilolinssejäkin vaikka muille jakaa, niin sekä Eyesbright:iltä, että Geo coloured lenses:iltä saadut linssit pääs jälleen hyvään käyttöön. Jälkimmäiset esittelen muuten vielä erikseen tässä lähiaikoina.

Mulla on nyt lähössä taas käyntiin sellanen vähän "synkempi" kausi eli kaikki creepyt meikit kiinnostaa ihan älyttömästi, Mansonia ja kaikkea muuta raskaampaa tulee kuunneltua tosi paljon ja himoitsen päivä päivältä enemmän Killstarin upeita kuteita. Aika jännää sinänsä, kun kesäkin on jo ovella, mutta ehkä tää johtuu siitä, että valvon aika usein öisin ja nukun päivisin ja sit inspiroidun kaikesta siitä pimeydestä ja mystisestä tunnelmasta mikä öisin vallitsee. Nytkin tekis mieli vaan hillua ulkona, mutta koska viime yö kului juurikin niissä merkeissä, niin ehkä tänä yönä vois vähän nukkua :')

En ala tällä kertaa jaarittelemaan nyt mitään tän kummempia, mutta toivon, että tykkäätte tosta verentäytteisestä meikistä yhtä paljon ku mä tykkään ja me palaillaan pian paniikkihäiriöstä kertovan postauksen parissa ! 

14 kommenttia

  1. Luin tässä viikon sisällä sun koko blogis läpi ja oot kehittyny ihan huimasti! Niinkun kaikessa, kirjottamisesta aina meikkaamiseen. Jatka samaan malliin, koska sun meikkis/maskeeraukses on vaan niin upeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, että jaksoit selata tän läpi ja et sen kehityksen huomaa C: Kiitos paljon Noora !

      Poista
  2. Aivan mahtavaa työtä! <3 Olet niin upean lahjakas.

    VastaaPoista
  3. Tota meikkiä on vaan pakko tuijottaa- upeeta työtä!!

    VastaaPoista
  4. kui. hieno. meikki. niin siisti. en mä osaa muuta sanoa. sun meikit on kyl aina hienoja.

    VastaaPoista
  5. Wau, aivan ihana meikki <3 Rakastan yli kaiken tollasia vähän "synkempiä meikkejä"! Ihana, siis aivan mahtava <3 ja ootan innolla seuraavaa postausta, aihe liitty oleellisesti mun elämään aikaisemmin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee paljon kiitoksia ! Itekki tykkään näistä synkemmistä lookeista toooosi paljon c: Ja kiva jos oottelet sitä, vaikka aihe onki perseestä :/

      Poista
  6. Tää on kyllä tosi hieno. Jotenki tää sun blogi on yks niistä harvoista jota luen koko ajan eikä siihen siltikään kyllästy ❤ ja sun meikkaustaidot on jotain niin törkeen upeeta

    VastaaPoista
  7. Oooh, tää lookki on upee! tulee mieleen joku friikki anime-hahmo (sanon tän hyvällä) ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitoksia ^_____^ Hyvällä otin !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)