perjantai 15. toukokuuta 2015

Medusa

Helou! Mun piti lähteä täältä porukoilta jo aikoja sitten, mutta matkaan tuli jälleen mutkia ja täällä mä nyt vieläkin oon. En ala blogissa näitä asioita sen kummemmin selittämään, mutta sanotaanko nyt vaikka, etten saa tililtä rahaa ulos ennen ku vasta ens viikon lopulla, joten kotiin on vähän hankala palata. Anyways ajattelin nyt tässä ajankuluks taas esitellä teille yhet piilolinssit, jotka sain tällä kertaa sponssattuna sellaselta yritykseltä kuin Eyesbright. Mulle ei ennestään ollu siis tää firma ollenkaan tuttu eli en siis oo käyttäny niitten piilareita koskaan, mutta nyt kun sain mahdollisuuden kokeilla, niin tottahan toki siihen oli tartuttava.  


Valitsin kokeiltavaks tosiaan sclera linssit eli koko silmän piilarit ja tän kyseisen parin nimi on "Medusa". Sanoin muuten jo youtubessa (kuvasin siis alapuolella näkyvän lookin myös videolle), että olin tosi hämmentyny ja innoissani siitä, että joku oikeesti sponsoroi mulle melkein 100e maksavat sclerat ja sitä mä oon kyllä vieläkin. Ei siinä, paketti tuli melko pian perille ja sieltä löyty itse linssien lisäksi myös piilolinssineste, normaali piilolinssikotelo, scleroille tarkotettu kotelo ja silmätippoja. Asiakaspalvelu Eyesbrightillä oli mun mielestä tosi jees eikä nää oheistuotteet tosiaan laskenu pisteitä mun silmissä. Pakko muuten mainita, että tarkemmin asiaa tutkittuani huomasin, että ainakin kaikkien sclera ja mini sclera linssien mukana tuolta Eyesbright;iltä tulee toi piilolinssineste ja silmätipat.

Noiden linssien mukavuudesta voin sanoa sen verran, että ne oli aikalailla saman tuntuset ku kaikki mun muutkin sclerat, eli suht epämukavat :'D Ihan aluks ku noi pisti silmään, niin ne tuntu suht hyvältä, mutta sit pian ne alkokin jo ärsyttää silmiä. Myöskään näkö ei pysyny ihan normaalina, vaan tuttuun tapaan näin aika sumeesti. Mukavuudesta näille linsseille antaisin siis sellaset 2/5 pistettä ja väristä&kuviosta 5/5, ihan vaan sen takia, koska nää linssit näyttää upeilta ja sclerat on rakkaus ♥ 


Koska noi Medusat on aika creepyt, niin halusin tehä pitkästä aikaa jotain vähän synkempää lookkia ja päädyin tälläseen luomukseen. (Inspiraatio tohon maskeeraukseen lähti instagramista käyttäjiltä: @durgausagi & @scarletkista.) Toivottavasti tykkäätte tosta maskeerauksesta ja tutoriaalihan löytyy täältä.

5 kommenttia

  1. Tosi upea ja luova look! :)
    Olisiko mahdollista että kuvaisit taas joku kerta myday videota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jemina ^^ Juu, heti ku tulee sopiva päivä vastaan nii kuvaan semmosen :>

      Poista
  2. haluisin tietää käytkö noilla meikeillä ihan ulkonakin pelottelemassa ihmisiä (:D), vai onko noi maskeeraukset vain kuvauksia varten? ja jos liikut nuilla meikeillä ihan ulkonakin niin miten ihmiset suhun suhtautuu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu ihan meikistä/maskeerauksesta ja siitä et onks mulla jotain menoa sinä päivänä ku niitä teen :> Jotkut maskeeraukset on nimittäin tosi epäkäytännöllisiä ja saatan tehä ne just sellasina päivinä ku en liiku mihinkää, mut kyl sitä aina sillon tällön tulee liikuttua vähän hurjemmillakin lookeilla kaupassa tai kaupungilla :') En osaa sanoo ihmisistä sen enempää ku et kyllähä ne kattoo aika pitkään jos on massiiviset meikit naamalla, mut harvoin kukaa tulee kuitenkaa mitää sanomaa :')

      Poista
  3. Aivan mahtava taas kerran!!♥ oikeesti kade! Ja tuleeks muuten siitä nuoruuteni lastenkodissa vai mikä se nyt olikaan ni jatkoo? Niitä oli kiva lukee:) Ja en tarkota sitä et nauttisin siitä mitä sää oot kokenu, mut ne oli niin ihana herkkiä tai sillee you know :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)