sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Magic Sapphire


Aika menee taas hurjaa vauhtia ja on jotenkin tosi hassua ajatella, että jo huomenna alkaa kesäkuu. Musta tuntuu, että eritoten tää kevät on nyt menny tosi nopeesti ohi, mutta toisaalta onhan tässä ehtinytkin tapahtumaan vaikka ja mitä. Toukokuu ei mun osalta ollu hirveen aktiivinen ainakaan bloggaamisen kannalta, mutta reilu viikko Porvoossa ystävien luona ja heti perään toinen reilu viikko porukoilla teki enemmän ku hyvää mielenterveydelle. Niin ja oonhan mä nyt näitten postausten kanssa yrittänyt vähän kiriä tässä toukokuun loppupuolella, joten toivottavasti teitäkin on miellyttäny se, että postauksia tulee useemman kerran viikossa.

Kevään ja tän alkavan kesän myötä oon ollu kaikista paniikkioireista huolimatta tosi energinen ja välillä tuntuu, etten tarvittis sitä unta ollenkaan. Blogin ulkoasuakin päätin hetken mielijohteesta (as always) vähän piristää ja vaikka alunperin ajattelin tän "piristyksen" olevan jotain vielä aiempaa mustempaa, niin lopulta päädyinkin säätämään kaiken ihan bannerista lähtien vaaleaksi. Jotenkin tää nykynen ulkoasu tuntuu taas paljon paremmalta ja ehkä jopa jollain tasolla motivoi postailemaan useammin. Kun olosuhteet muuttuu, niin samalla myös sen omakuvan ja tietty julkisen päiväkirjankin on muututtava. Ainakin mun mielestä. En tiiä onko kukaan muuten huomannu, mutta oon jokin aika sitten jopa muuttanut tota pitkään samana pysynyttä blogger profiilitekstiäkin (löytyy sivupalkin ylimmästä laatikosta), sillä koin, ettei mun enää tarvitse ilmoittaa siitä, että oon joskus aikoja sitten muuttanu pois laitoksesta saati siitä, että tää blogi kertoo mun jatkuvasta itsetuhoisuudesta.

Kuten jo aiemmin sanoin, niin olosuhteet toden totta muuttuvat ja tänä päivänä viiltely taikka laitoselämä eivät vaan yksinkertaisesti enää ole niitä ajankohtaisia juttuja. Mun oma menneisyys ja samalla tän blogin alkumatka on jo tietyllä tavoin historiaa jotem mitä järkeä on enää elää siellä synkässä menneisyydessä, jos tulevaisuus on täynnä uusia uljaita mahdollisuuksia. Se on tietty varmaa, ettei menneisyyttä voi unohtaa, muttei sitä myöskään tarvii. Se kuuluu tähän kokonaisuuteen, jota elämäksi kutsutaan ja mä ainakin oon ylpee siitä mistä mä oon tullu ja mihin asti mä oon päässy. Toivottavasti tekin ootte ♥


Ps. Päivän meikkiin sain inspiraation uudesta kynsilakasta, jonka kävin pari päivää sitten poimimassa Emotionista 2,90€ hintaan. Sävy on 32 Magic Sapphire.

10 kommenttia

  1. aaw ihana meikki oot niin kaunis pieni ihanuus:)ps.hyvää kesää ja nauti rakasta ja tule rakastetuksi:)

    VastaaPoista
  2. Tuli ihan tajuttoman hyvä fiilis tästä postauksesta ja valoisasta ulkoasusta. ^^ Aivan ihanaa kuulla, että sun elämä jatkuu eteenpäin ja asioiden käsittely etenee. :) Tsemppiä ja hyvää mieltä kesään!
    P.S. Ihan tajuttoman hieno meikki ja upean väristä kynsilakkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää vähänkö siistiääää kiitos paljon :3 !

      Poista
  3. Wau, nää meikit paranee kerta kerralta ja jättää sanattomiks aina <3 Wau! Oon tosi ylpee susta, että oot päässy noin pitkälle ja oot valmis jättää itsetuhoisuuden taakse ja siirtyä ja astella eteenpäin :3 Pidä tosta fiiliksestä kiinni, sillä se inspiroi varmasti muita ihmisiä, esimerkiksi mua <3

    VastaaPoista
  4. Mikä sun mielipide on tosta kynsilakasta? Aivan ihanan värinen ainakin! Miten kauan aikaa pysyy?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis väriä rakastan yli kaiken, hinta oli superhalpa ja tähän mennes kaks päivää pysyny tosi hyvin ^^
      Lakkasin siis kaks kerrosta eikä oo ainakaa vielä lohkeillu yhtään c: Mielipide 5/5

      Poista
  5. Haluun samanlaista lakkaa. Toi on aivan ihanan väristä <3_____<3
    Rakastan taas tota kokonaisuutta. Ihanaa, että oot valinnut sinisen tällä kertaa teemaväriks tohon =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nii on :3 Ja kiitos paljon ! Ihanaa ku jaksat aina kommentoida nii aktiivisesti Sipe ::) ♥

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)