keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

White and purple


Heyyy! Aattelin tulla lisäämään vielä pari kuvaa tosta maanantain lookista, koska se oli mun mielestä niin kiva. Harmittaa, kun en tajunnu hirveen montaa kuvaa räpsästä, mutta eiköhän noikin nyt kelpaa. Oon tällä viikolla hurahtanu valkosiin rajauksiin ihan kybällä ja vaikka toi ebaystä ostettu nestemäinen eyeliner alkaa ajan mittaan (eli parissa tunnissa) halkeilla, niin vähän viisaampana tajusin sitten koittaa sitä toista ebaystä ostettua lineriä, joka siis on geelimäistä ja sehän toimii kuin unelma ! Tällä viikolla pärställä onkin tainnu näkyä jopa kolmeen otteeseen joku sellanen meikki joka sisältää valkoset rajaukset ja tietty noi valkoset kulmatkin on ollu aika helmijuttu.

Tällä kuluneella viikolla oon hengaillu melkeinpä jokasena päivänä (eli eilen ja tänään lol) Viffen kanssa, eikä tääkään päivä ollu mikään poikkeus. Mun tuet nimittäin saapu näin ensimmäisen päivän kunniaks ja koska mulla oli 50 euroa jälkihuollon sossulta saatua vaaterahaa käytettävänä, niin pyysin Viffeä lähtemään illaks Hyvinkään Willaan ja sinne me sitten junailtiinkin. Kaikenlaista kivaa tarttu mukaan ja vaikka materialismionnellisuus olikin huipussaan eikä Viffen kanssa nyt muuta voi ollakaan kuin hauskaa, niin silti kaikista parasta oli, kun joku tuli pyytämään Arnoldsin edessä nimmaria. Jotenkin sitä alkaa jo tottumaan tälläseen, että ihmiset saattaa tunnistaa, mutta nimmarit on silti vieläkin jotain niiiiin käsittämättömän absurdia :'D Tekis aina mieli kirjottaa jotain tosi ihanaa ja ikimuistosta, mutta sitten kun saa sen paperinpalan tai lehtiön käteen, niin pää lyökin tyhjää ja ihailijalle jää muistoks vaan mun rumalla käsialalla kirjotettu nimmari ja ehkä hyvällä tuurilla hymiö..

Okei, kyllähän se ajatus on tässäkin tärkein ja jos mä saisin joltain mun ihailemalta henkilöltä nimmarin, niin en mä sitä käsialaa miettis taikka "puuttuvaa" viestiä jäis kaipaamaan, mutta ehkä mun pitäs silti alkaa jotain piristäviä punchlinejä harjottelemaan :'D Ihan vaikka vaan varmuuden vuoks, jos ei muuta Niin, eikä se oman nimmarinkaan (jota en vieläkään oo kunnolla oppinu) hiominen ois pahitteeks. En tiiä missä vaiheessa kaikki mun läheiset ihmiset on oppinu nimmarinsa kirjottamaan, mutta kauheen hienoilta ne aina näyttää ja välillä mietityttää et oonko jääny jostain salaiselta "Näin kirjoitat oman nimesi hienosti" kurssilta paitsi.. Ainiin ja hei toivottavasti tästä nyt ei jää kellekään mikään "Jee oon niin feimi, että jakelen nimmareita" fiilis, vaan enemmänkin se, että tällästä mä täällä pienessä päässäni oon pohtinu :'D Anyways, ihanaltahan se tuntuu, kun jotkut yhtäkkiä ihaileekin, viestejä tulee siellä sun täällä ja muutenkin aletaan lähestymään, joten miksipä siitä ei kirjottaisi :)

Huomenna mä lähen taas kohti Joutsenoa sitä tulevaa pääsiäistä viettämään, mutta tällä kertaa blogissa ei mitään kauheen pitkiä taukoja toivon mukaan pääse syntymään. Huomiseks tai ylihuomiseks mulla ois ainakin yks kiva meikki esiteltävänä ja uusista ostoksistakin voisin ottaa muutamia kuvia ja sitten esitellä niitä. Palaillaan siis pian ♥ !

14 kommenttia

  1. Haha ihana toi pohdiskelu nimmareista :') ei tullu itelleni ainakaa yhtään sellanen fiilis et ajattelisit ittes kauheen feiminä. Oli itseasias tosi kivaa lukee tollanen hauska pieni pohdiskelun pätkä :D Meikki tuo mieleen ihanan Yolandin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jooh xD Hyvä jos ei tullu c: Jaja hyvä, koska Yolandi <3

      Poista
  2. oh my fucking god toi jälkimmäinen kuva sust on ihan
    TÄYDELLINEN ;o; oon just alkanu kattoo enemmän ahs ja jeejee :> hihi<3

    VastaaPoista
  3. Miten mulle tuleeki joku pakkasaamu tosta meikistä mieleen ;) Ihana. Mahtavaa lomaa siulle! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en kyl tiiä :') Mutta kiitos ja samoin !

      Poista
  4. Ihana meikki ja iiiihana huppari! Mistä oot sen hommannu? :)

    VastaaPoista
  5. Miulle on tullu ihan sama tunne että miltä kurssilta oon jääny paitsi ku nimikirjotus nyt on mitä on:'D mutta hyvin sopii toi meikki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, semi ärsyttävää ku ei osaa :D Kiitos paljon !

      Poista
  6. Siis omg mistä lähtien bloggaajilta on alettu kyselee nimmareita! Hassua. xD Varmasti tulee tosi otettu olo. :3 Minäki oon ihan pieni bloggaaja mut pari kertaa joku on tullu baarissa jutteleen et mulla on kiva blogi... :D Se on kyllä semmonen OMG APUA MITÄ MUN PITÄÄ SANOA. Kerran joku tuli ihan kännissä halaamaan ja itehän oon sattunu olee noina kaikkina kertoina selvinpäin, voi luoja. XD

    Mutta voi että tuo eyeliner! Kun kaikki valkoset kajaalikynät on yleensä ihan pigmentittömiä mut noissa sun on kyllä ytyä. Ootko muuten sattunut löytään ikinä ihan Suomen marketeista tai ihan selektiiviseltäkin puolelta tosi pigmenttistä valkoista kajaalia? En jaksais alkaa tilaileen yhtä vaivaista lineriä. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä :'D Tää oli jo toinen nimmari mikä mult pyydettii apuvaaa ! Mut no toisaalta monet saattaa kyl olla myös niit Youtube tilaajia, koska niit on kuitenki yli kymmenen kertaa enemmän ku blogin lukijoita :D Jaja joo se on kyl ain yhtä jännää ja hauskaa ku joku tunnistaa tai tulee juttelemaa vaikkei tiiäkää mitä siihen sit sanoa hahah xD

      Suomesta en oo mistään kunnollista valkosta eyelineriä löytäny ja joskus Kicksistä ku kysyin nii sanottii vaa ettei niitä oikee oo edes :( Ebaystä kyllä löytyy, mut siinäpä se just on et se pitää sit tilata iha yksittäiskappaleena :D (Ei tosin oo onneks kallista)

      Poista
  7. Olin tiistaina Willassa :c Vääränä päivänä siis :D
    Mut toi sun huppari on jotenkin kauheen hellyyttävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Daaamn :C Voi harmi... Mutta kiitos, tykkään iteki tosta tosi paljon :3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)