sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

☆ Sunday's special ☆ (Intialainen merenneito)


Kuume on vihdoin hellittäny ja enää kurkkukipu sekä hiukan tukkoinen nokka muistuttaa viime päivien kärsimyksestä. Sain ku sainki jopa lopulta editoitua sen keskiviikkona kuvatun My day videon julkaisua varten ja jälleen kerran tulin sen myös teille blogin lukijoille linkkaamaan. Tsekkaa se tästä Mun mielestä tosta videosta tuli loppujen lopuks itseasiassa aika kiva. vaikkei siinä hirveesti mitään actionia ollukaan. Pääsinpähän ainakin pitkästä aikaa meikkailemaan jonkun muun kasvoja, jos ei muuta ja oli kyllä superkivaa, kun joku muu meikkas mut ! Noissa kuvissa näätte siis tosiaan Veeran, jolla on tollanen mun tekemä simppeli meikki naamallaan.

Oon sen muistaakseni jo teille täällä kertonutkin, mutta nyt lähiaikoina videoiden kuvaaminen on alkanu taas kiinnostamaan ihan älyttömän paljon ja uusia ideoitakin pulpahtelee pinnalle aika usein. Esimerkiks siitä erilaisuudesta tai siis siihen liittyvästä videosta oon tän viikonlopun varrella kirjotellu vähän pääpointteja ranskalaisille viivoille ja toivon mukaan saan sen jo tällä alkavalla viikolla kuvattua. Myös muutama meikki-inspis on iskostunu mun pääkoppaan ja niitäkin pääsen toivon mukaan kuvailemaan videolle jo heti huomenna.

Pakko se on vielä sanoa, että tää tuntuu vaan niin parhaalta, kun tää sairastelu hellittää ja pää täyttyy ideoilla, energialla ja tietty sillä inspiraatiolla heti perään, Mun pää oikeesti pursuaa sellasista jutuista, jotka vaan odottaa toteuttamistaan ja mä en millään malttais edes odottaa, että pääsen niitä lopulta toteuttamaan c: Anyways, nyt tää onnellinen kettu lähtee nukkumaan, joten palaillaan taas huomenna pienen aikajanaprojektin parissa! Loistavaa alkavaa viikkoa kaikille ja toivottavasti tykkäätte tosta My day:stä !

6 kommenttia

  1. Hyvää alkavaa viikkoa myös sulle ja mä ainaki tykkäsin tosta my daystä :) jeii, lisää videoitaa!! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! :> Taas on uus vidi tubessa ! :'D

      Poista
  2. Näin sut tänään btw :'D sul oli nätit meikit.

    VastaaPoista
  3. mites mä tän vasta tiistaina luen :ooo
    Mutta ää Veera on kyllä hirmu kaunis, ja niin sinäkin sillä Veeran tekemällä meikillä! (ja tietenkin muutenkin <3)
    ÄÄ <3<333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedäää :oo, Mutta kiitossss C:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)