perjantai 27. maaliskuuta 2015

Sick devil


Helou! Tulin tällä kertaa vaan pikasesti päivittämään kuulumiset, eli let's get straight to business. Tää viikko, tai no ainaki loppuviikko meni mun osalta vähän mönkään, sillä sairastuin taas ihan yhtäkkiä johonkin kuumetautiin. Alkuviikko meni muuten tosi mukavasti, mutta keskiviikkoon se mukavuus sitten päättykin. Päivällä kuvasin my daytä ja hengailin Veeran kanssa. mutta sit illalla videota editoidessa alko päätä yhtäkkiä särkemään ja jo aamulla alkanu kurkun aristus muuttu ihan kunnon kurkkukivuks. Päätin siis jättää editoimisen sikseen ja suihkussa käytyäni mittasin kuumeen ja koska mittari näytti reilua 37:ää, niin laitoin opettajalle viestiä, ettei mua varmaan tuu näkymään torstaina koulussa. Vähän jäi kyllä omatuntoa soimaamaan, ettei mulla ollu aikomustakaan herätä kuudelta mittaamaan kuumetta ja kattomaan sen perusteella, että meenkö sinne kouluun vai en, mutta nyt jälkikäteen oon vaan ilonen, etten sitä tehny.

Eilen kun heräsin, olin nimittäin ihan sairaan kipeä. Kuume oli noussu melkein 39 asteeseen, kurkku oli niin kipeä, etten pystyny kunnolla edes nielemään ja kaikkialle sattu enkä päässy sängystä ku vasta joskus illalla ylös. Kertakaikkiaan ihan hirveä olotila on nyt siis vallinnu jo pari päivää ja kaikki suunnitelmatkin tältä viikonlopulta oli pakko perua. Veera oli onneks ihana ja toi mulle tänään särkylääkkeitä, finrexiniä ja hunajaa, joten enköhän mä pian tästä taas tervehdy :3 Blogi saattaa muuten olla (ja varmasti onkin) nyt pari päivää aika hiljanen (koska tällä hetkellä inspaa eniten vaan peiton alla makoilu ja netflixin antimet), mutta hyvää viikonloppua teille kaikille ja palaillaan taas sitten ku oon terveenä!

18 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Jeah, saa nähä mitä siit nyt tulee ku mun piti kuvaa siihe viel parii juttuu, mut en pystynykää koska kuume D:

      Poista
  2. Pikaisia paranemisia pikku Pietuli! :33 ei toi kuume kauaa kestä :33

    Ja harmi, ku sitä kuumetta tollee yhtäkkii tuli :/ Mut kaikkee hyvää sinnepäin <3 Ja toi meikki on todellakin uskomaton <3<3<33333333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos <3 Ei se kauaa kestäny onneks :') Nyt oon jo melkein terve !

      Poista
  3. Paranemisia ja hieno meikki!:)

    VastaaPoista
  4. Mä yksinkertasesti rakastan tota meikkiä <3 Ja koitappa parantua pian. Ei me pärjätä täälä ilman meijän pientä kettuprinssiä ;)
    - LittleDevil

    VastaaPoista
  5. simply stunning <3 would have loved to see the entire outfit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you ! I must take photos of that same outfit someday ^^

      Poista
  6. Paranemisia, toivottavasti oot jo terve <3 ++kiva, kun kuvasit mydayn, ne on ihania :3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)