maanantai 9. maaliskuuta 2015

Kevät ♥


Helou kaikille ! Kevät on vihdoin saapunu Järvenpäähän ainakin auringonpaisteesta ja osittain kuivuneesta asvaltista päätellen ja mun mielialat on ainakin kohonnu huimaa vauhtia auringon ansiosta. Tuntuu ihan älyttömän absurdilta, että kesäkuuhun on oikeesti enää se muutama kuukaus jäljellä ja se jos joku jaksaa motivoida. Vieläkään en tosin uskalla sanoa olevani täysin kuivilla siitä helmikuun ahdistavasta notkahduksesta, mutta viime päivät on onneks ollu tosi rentouttavia ja muutamaa painajaista lukuunottamatta oon voinu ihan mukavasti.

Kävästiin viime viikolla tän postauksen kuvien ottajan, eli mun luokkakaverin Annen kanssa Hyvinkäällä, koska päästiin vähän liian aikasin koulusta ja meillä molemmilla oli vasta myöhemmin iltapäivällä menoa. Kierreltiin vähän siellä sun täällä ja lopulta päädyttiin New yorkeriin, josta löysin ihan superkivan takin eli siis juurikin ton, mikä mulla on päällä noissa kuvissa. Mun mielestä on niiiiiiin ihanaa, että pääsee vihdoin vähentämään vaatekerroksia ilmojen lämmetessä ja vielä ihanampaa on se, että on jotain kivaa päällepantavaa heti näiden ensimmäisten keväisten päivien koittaessa!

Tän päivän meikistä voisin kertoa sen verran, että heräsin tänään niin aikasin, että päätin pitkästä, pitkästä, pitkästä aikaa väsätä jonkinnäköset kulmat naamalleni ja jostain hetken mielijohteesta niistä tulikin sitten tollaset turkoosi-liilat. Meikin kanssa jouduin vähän pohdiskelemaan, sillä mun teki oikeesti tosi paljon mieli jatkaa vieläkin sillä samaisella smokey eyes-linjalla, kuin viimekin viikolla, mutta ihan vaan vaihtelun ja erilaisen kuvamateriaalin vuoksi teinkin sitten jotain muuta. Enkä kyllä kadu yhtään, jos siitä lähetään :)

Mulla ei nyt oo mitään tän kummempaa kerrottavaa tälläkään kertaa, mutta kertokaahan mielipiteitä päivän lookista ja palaillaan taas ♥ !

26 kommenttia

  1. hihhii ootinki sunnuntain jotai, mut ei haittaa vaik ei tullu, ku sul on muutaki elämää ku tä :''3 <3

    Toi look on kyl super kaunis, ja mäkin tyksin ihan helvetisti tosta takista <3 Voisin vaa tulla syömään sen......eiku XD <3

    Jajaja täälki on kevät jo pari päivää kukoistanu, ja tänä oli ulkona melkee häikäsevän kuumaa :>

    Onneks mieliala kohoaa, pelkkää positiivista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeah, olin porukoilla nii en jaksanu meikata taikka tehä oikeestaa mitää muutakaa :'D Mutta kiva jos tyksit ja hyvähyvä, kesä tuleeeeeee <3

      Poista
    2. juu sunnuntai on rento päivä, vaikka maanantai odottaakin negatiivisella tavalla :''3
      ja hii kesää <3

      Poista
  2. mulle tuli tästä postauksesta tosi hyvä mieli, niinkuin usein kun sun blogia luen. :) oot ihana.

    VastaaPoista
  3. Hitsiiiit mitkä pöksyt! Mistä tollasia löytää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Carlingsista taisin joskus vuos sitte ostaa noi ^^

      Poista
  4. Toi takki on iihana♥ Näyttää vähän hassulta kun oot taas tehny kulmat, olin niin tottunu siihen että et tee niitä. Mutta kivat ne on :3 Meikki sopii tosi kivasti tohon asuunn

    -Loora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki :3 Ja joo aattelinki et sanooko kukaa siitä ! :D Ite nimittäin katoin tota mun edellistä postausta heti ku olin tän julkassu ja näytti tosi kummalliselta :DD Hahaha. Mutta kiitos paljon Loora ♥

      Poista
  5. Awws.... Toi meikki on aivan ihana. Oon ittekki tainnu joskus tehä tuon väriset kulmat. Ihanan raikkaan väriset. Ja toi takki on tosiaan ihan järkyttävän kiva. Sopii sulle ♥
    Kyllä... Kevät alkaa tuleen ja se on vaan mahtavaa. En ite oo oikeen talvi-ihminen ja sitte ku se aurinko alkaa paistaan niin elämäki hymyilee. Kiva et sulla menee paremmin ja kyllä se auringon paiste tuo aina oman säväyksensä siihen mielialaan. Varsinki näiden parin tosi harmaan päivän jälkeen ;)
    Kyllä. Ihanan sekava kommentti XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana ihanan sekava kommentti :'D Kiitos paljon LittleDevil :3 !

      Poista
  6. Aivan kertakaikkisen upee meikki ja asu taas kerran!:) Ja kiva et sullekin kuuluu hyvää, oon itekin huomannu auringon ja valon vaikutuksen mielialassa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos c: Ja ne kyl vaikuttaa ihan tosi paljon !

      Poista
  7. Mä haluun tommosen takin naisten mallissa! Katoin heti alkuun tota meikkiä ja olin et WOW!
    Voisitko tehdä joskus videon miten kannattaa aloittaa tekeen näitä "erikoisempia" meikkejä. Itse oon alkanu käyttää tämän tyylisiä meikkejä (tietenkin omilla ideoilla). Olisi niin kiva oppia tekemään nuita! :) Vai onko kenties niin, että se taito vain kasvaa kun tekee näitä?

    Pystyykö sinulle muuten laittaa sähköpostia? Olisi yksi kysymys ja toivoisin että vastaisit siihen. (semmoinen jota en voi julkaista täällä kommenteissa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aws :') Kiva kuulla et oot alkanu kans tekee vähä erikoisempii meikkejä ja voisin mä joo jonku sellasen videon "aiheesta" tehä ^^ Kyllähän se taito parhaiten kasvaa vaan nimenomaan tekemällä, mut kyl mä jotain vinkkejä voisin siinä videolla jaella :3 Ja joo pystyy, hurricaneinsidemyhead@hotmail.com on osote :)

      Poista
  8. Mul olis ny tämmöne kysymys. Itse kun rajaan silmät, niin ne leviää aina ihan sikana päivän aikana. Esimerkiksi kun laitan tuonne (alasilmään) kajaalia, se leviää ihan sikana ja näytän ihan pesukarhulta. Onko sulla jotain ainetta jolla saa pysymään meikit paremmin? Voisitko ehdotella jotain? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis parhaiten mulla on pysyny Maybellinen geelimäinen eyeliner, josta oon kertonu tässä postauksessa http://hurricaneinsidemyhead.blogspot.fi/2014/10/autumn-vampire.html :) Se ei ainakaa levii eikä lähe kunnolla itseasiassa ees pesemällä :D Et siihen tarvii sit ihan kunnollisen silmämeikinpoistoaineen tai sellasen

      Poista
  9. Tää look on iha syötävän sulonen:3 ja muuten tuli vaan mieleen että mistä tuo piikkikaulakoru on, kun oon itte aatellu sellasen ostaa mutta ei oo mun kohdalle vielä missään sattunu?:)
    -Mia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purnau kiitoksia Mia c: Ton oon ostanu joskus Cybershopista ! Tais olla vaan jonku kympin verran, eli sinne vaan ettimään :')

      Poista
  10. Hienot meikit ja takki <3 sori ku kysyn , mut millon uus may day video? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos c: En kyl osaa sanoo, toivottavasti pian :)

      Poista
  11. Hei kiva ku sää voit jo niin paljon paremmin! ♥ Ja täälläkin on jo niin ihana keväinen sää et tekee mieli heittää kaikki talvikamat pos ja ostaa jotain ihana värikkäitä vaatteita. Mikä ei välttis oo mikään paras idea ku välillä on aika kylmä. Ja toi meikki on aivan ihana!!♥♥ Ja toi uus takki kans. Hyvää kesän odotusta kaikille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mul on samanlaiset fiilikset :'D Harmittaa ku on viel aika kylmä sit loppupeleissä, mutta hei kiitos paljon !

      Poista
  12. Mää mietin et ois kiva jos tekisit sellasen postauksen missä ois semmonen "aikajana" kuvina. Tai siis sillain et miten oot muuttunu ja niin. Ja tää on vaan ehotus. Mut jos ei oo ideaa ni täs ois yks ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu, pitää kyl muistaa tää ja tehä joku päivä! ^^

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)