keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Getting out of that comfort zone


Oon joskus näissä mun blogiteksteissä maininnu ainakin ohimennen, etten tykkää pahemmin keltasesta väristä ja aina sillon tällön oon yrittäny jonkinsorttista siedätyshoitoa kyseisen värin kohdalla, kuten nyt ihan vaan vaikka käyttämällä keltasta jossain meikissä tai ostamalla keltasia vaatteita. Toinen sellanen väri, josta en koskaan pahemmin piitannu ja jota tulee harvoin missään muotoa käytettyä on oranssi ja kaikki sen sävyt. En tiiä miks just noi kaks väriä ei iske muhun yhtään, kun kaikista muista väreistä kuitenkin löytyy useita sellasia sävyjä jotka näyttää mun silmiin ihan törkeen upeilta. Niin se vaan on aina tähän mennessä ollu, mutta jos se musta on kiinni, niin, niin ei tuu kuitenkaan aina olemaan.

Oon nimittäin todennu, että välillä tekee tosi hyvää lähteä pois siltä omalta turvalliselta mukavuusalueeltaan ja ikään kuin haastamalla ittensä saa aika ajoittain jopa melko yllättäviä ja hienoja tuloksia aikaan. Kehityksestä ja tietynlaisesta suvaitsevaisuudesta puhumattakaan. Eilen, näitä samoja aatoksia läpikäydessäni mun alko tehdä tosi paljon mieli koittaa taas jotain ihan uutta meikin muodossa ja päädyin sitten lopulta haastamaan itteni niin, että tekisin jonkin mahdollisimman hienon meikin juurikin oranssia väriä käyttäen. Juonenkäänteenä ja aika erikoisen kontrastin luojana toimi tällä kertaa sininen peruukki, joka automaattisesti sai mun päivän lookin näyttämään joltakin vastaväripaletilta. En alunperin ollu itseasiassa edes varma, että tuleeko mun ulkomuodosta näillä aineksilla oikeesti vakuuttava vai tuunko vaan näyttämään joltain lasten synttäreillä esiintyvältä pelleltä. 

Nooh, lopputuloksesta tuli mitä tuli ja vaikka se mua vähän hämmentääkin, niin ei toi oranssi loppujen lopuks näytäkään niin pahalta. Tietty tää look on kaukana niistä mun omista todellisista ihanteista ja myönnän, että tykkäisin tästä meikistä vaikkapa nyt liila-sinisenä ihan varmasti paljon, paljon enemmän, mutta kaikkea kannattaa koittaa jo ihan vaan senkin kannalta, ettei kangistu kaavoihinsa ja tylsisty. Nyt on kuitenkin ihana kevät aluillaan ja räikeet värit tekee ihan varmasti taas paluuta mun kohdalla, vaikka ne meikkitrendit niin jaksaakin sen nuden ja luonnollisen lookin puolesta liputtaa.


Miltä tää lookki teiän mielestä näytti?

28 kommenttia

  1. Mulla on samat inhokit, mutta kerran ostin tosi kirkkaan keltaisen perus topin, ja siitä tuli mun lemppari ainakin hetkeksi! Joten kannatan kanssa välillä kokeilemaan makunsa ulkopuolelta pikkujuttuja, voi yllättyä todella positiivisesti c:

    Alempi kuva on ehkä jopa mun lemppareita sulta tältä vuodelta, vaikka yleensä omaa silmää miellyttää 'gootimmat' ja rajummat meikit muutenkin. Well done, well done ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo välillä kokee just tollasia ylläreitä ! Ja aww ihana kuulla, kiitos ! :3

      Poista
  2. Oih :3 Musta toi on just super söppänä kokonaisuus <3 =)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä hienoin lookki mikä sulla on hetkeen ollu!

    VastaaPoista
  4. Näin tän meikin ensimmäisenä instagramista ja oisit varmaan nauranu, jos oisit nähny mun naaman. Aivan ihana meikki! Rakastuin heti ensimmäisenä tähän vastavärien käyttämiseen lookissa ja punertavien sävyjen hyvänä ystävänä oranssi näytti omaan silmään aivan mahtavalta. Henkilökohtaisesti tää on ehkä jopa lemppari kaikista teikaläisen luomuksista <3

    Ja hyvää kevättä, kyllä se tästä pikkuhiljaa lämpenee ja valostuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihana :') Kiitos ihan älyttömästi ja hyvää kevättä sinne myös ^___^

      Poista
  5. Ootpas söpö ;__; aww
    Sulle sopii oranssi mun mielestä tosi hyvin :)
    Aww aww

    VastaaPoista
  6. Ja mä ku luulin, ettei oranssi tulisi ikinä näyttään hyvältä! Olin väärässä. Toi on tosi kiva. Jotkut värit vaa on... ei niin kivoja. Mulla nimenomaan noi keltanen ja oranssi kans. Ei kyl tuu käytettyä, mut ehkä ny on pakko kokeilla jos niillä kerran saa tollasiaki tehtyä ;)

    Sitte viä tällanen yhtäkkiä yöllä valvoessani päähän pälkähtänyt kysymys, et onko ok jos laitan kaveripyynnön facebookis? :D
    -LittleDevil

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DD Aaaw ! Suosittelen kyl kokeilemaan c: Ja on ok ^^

      Poista
    2. Kiva C: Luulenpa et tuntomerkiks riittää et profiilikuva on mustavalkonen ja otettu mettikös :3

      Poista
  7. Aivan upea! Tuo paitakin on tosi hieno. Ja tuo peruukki saa asun näyttämään todella raikkaalta.
    Saanko kysyä mitä meikkivoidetta käytät? Ihosi näyttää niin sileältä ja tasaiselta.
    Itse laitan meikkivoidetta ja koitan ohentaa nenää (en ole mikään paras meikkaaja) iho näyttää jo parin tunnin kuluttua ihan epätasaiselta ja likaiselta. Ihan kuin kaikki meikit vain levittyisi pikkuhiljaa joka puolelle ja menisi ihan paskaseks. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tshihih kiitokset :3 Käytän Lumenen BB-voidetta primerina ja sit päällä Lumene natural coden meikkivoidetta sävyssä Vanilla :) Kuulostaa kyl inhottavalta tollanen :< Oikeenlaista meikkivoidetta taikka yhdistelmää on kyl välillä tosi hankala löytää :/

      Poista
  8. Aivan ihana. Oranssi oikeesti pukee sua tosi hyvin. Vaikka ite en oo ikinä tehny mitään meikkii oranssilla ku se vaan on semmonen väri mikä on aika huomiota herättävä ni sulle se sopii hyvin. Ja ehkä sitä nyt uskaltais itekin kokeilla :) Niin ja se sopi ton sinisen peruukin kaa ihan sairaan hyvin!!♥

    VastaaPoista
  9. WAU! Eipä sitä oikeen muuta voikaan sanoo :D

    VastaaPoista
  10. like that look a lot, esp. the long cone-piercings <3

    VastaaPoista
  11. OOOOH :O saat kaikki värit näyttäää niin niin upeiltaaa<3 Itellä ei oo sellasia "inhokki värejä" mutta kaikki sävyt kaikista ei todellakaan iske :/ esim sinisessä muhun iskee vaan ne jotkut sävyt (en tykkää sähkönsinisestä) ja sama esim oranssissa ei iske kaikki, mut jokaselle on aikansa ja paikkansa :33 (paitsi sinapin keltasta ei saa päästää päivänvaloon XDD) ja sait ton värin näyttämään upealta, koska oon edelleen sitä mieltä et sulle sopii kaikki värit IHAN KAIKKI <3 ja uskon et se ois ollu yht ihana (mut erilainen tietty) vaik oisit tehny sinisel ja lilal :3 <3

    VastaaPoista
  12. Tiiät se verran paljon pillareista, että ajattelin kysyä sinulta. En pystynyt kahteen viikkoon vaihtamaan piilarieni nesteitä (en siis käyttänyt niitä), niin pystynkö laittamaan ne ihan huoletta silmään? Pelottaa vaan, että linssiin on tullut jotain bakteereja.

    P.s. toi lookki on ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mullaki ain välil jää parilt viikolt vaihtamatta eikä oo ikin tullu mitää tulehuksii tai muitakaa ongelmii :) Omalla vastuulla tietenki, mut en usko et niille on mitää käyny ^^ Ja kiitokset !

      Poista
  13. mistä olet noin hienon paidan löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en ihan väärin muista nii Anttilasta joskus ostin ::)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)