maanantai 16. maaliskuuta 2015

Beauty blender ♥

Lisäsin jo tossa muutama päivä sitten instagramiin kuvan yhestä uudesta rakkauspakkauksesta, jonka ostin ja päätinpä nyt kirjotella siitä sitten teillekin. Kyseessähän on siis se aito ja oikea beauty blender, jonka bongasin vihdoin ja viimein Sokos emotionin hyllyltä. Oon jo pitkän, pitkän aikaa haaveillu tosta originaalista tuotteesta, mutta en oo vaan saanu sitä tilattua ja nyt kun se vihdoin ja viimein ajautu mun näkökenttään, niin pakkohan se oli ostaa. Jopa suht kalliista 19,90e hinnasta huolimatta. Julkasin itseasiassa tammikuun varrella täällä blogissa meikkitutoriaalin, jossa kokeilin niitä ebay:stä ostettuja "feikki beauty blendereitä" ja jos ne sillon oli jo surkeita, niin tän aidon ja oikeen sienen rinnalla sana surkea on aivan liian positiivinen niitä kuvailemaan.. 


Monet varmaan tietääkin jo mikä tää beauty blender oikein on, sillä monet kauneusbloggaajat ja vloggaajat on jo tota esitelleet, mutta kaikille niille jotka ei vielä tiedä, niin toihan on tosiaan meikkisieni. Normaalista toi on kuitenkin kaukana ja siitähän se hintakin jo vähän vihjailee, sillä tolla neon pinkillä "uuden ajan" sienellä kun saa nimittäin ihmeitä aikaan. Tai noh, ainakin ihanan tasasen meikkipohjan, mikä nyt sinällään on jo lähellä ihmettä. Heheh. 

Eli siis, beauty blenderiähän käytetään siten, että se kastellaan veden alla ja puristetaan sitten kuivaksi. Ite oon ainakin vielä sen kuivaks puristamisen jälkeen kuivannu sitä käsipyyhkeellä, ettei se oo liian märkä. Kastelun jälkeen sieni turpoaa about kaksinkertaseks ja sen jälkeen sillä voikin alkaa levittämään sitä meikkivoidetta. Normaalista meikkisienestä poiketen toi vie vähän enemmän sitä varsinaista tuotetta eli mun tapauksessa sekä Lumenen BB-voidetta, että Lumenen meikkivoidetta mikä sinänsä on miinusta, mutta lopputulos jaksaa vielä parinkin viikon jälkeen hämmästyttää ja se jos joku on plussaa. Ellen ihan väärin muista, niin nimenomaan se kastelu ja ton sienin uniikki muotoilu on just ne tekijät, jotka tekee tosta niin ylivertasen tavallisiin meikkisieniin verrattuna. Siveltimistähän mä en osaa mitään kertoa, sillä en oo niillä koskaan levittäny mun meikkivoiteita, mutta sellasta huhua oon tosin kuullu, että kyllä toi bb nekin peittoaa. Käytön jälkeen beauty blender pestään ja jätetään kuivumaan, jolloin se taas kutistuu normaaliin kokoonsa uusia käyttökertoja odottelemaan.


Kaiken kaikkiaan oon ollu ihan superrrrrr tyytyväinen ton sienen tuloksiin, eikä se hintakaan nyt loppupeleissä maailmaa kaatanu. Suosittelen siis kaikille ! Yläpuolella vielä meikitön meiksi ja vieressä beauty blenderillä levitetty Lumenen BB-voide + meikkivoide meiksi :)

8 kommenttia

  1. Näytät tosi pelottavalle ilma meikkiä...:-o Ku oon tottunu et sulla on aina jotku tosi näyttävät meikit.:) Ja joo, aivan varmasti mahtava tuote, itellä vaan ei hirveesti tuu meikkivoidetta tai muutenkaan meikkiä pahemmin käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :'D Otan ton kohteliaisuutena <3

      Poista
  2. Siis tääh, mä kai muistan sit väärin mut miks oon jotenki käsittäny et ton sienen avulla meikkivoidetta just säästyy kun se ei ime sitä itseensä niin paljon? :D Vai onko se toisinpäin, et meikkivoidetta kuluu enemmän? ääääh...
    Mä oon levittäny meikkivoiteen sormin jo varmaan yli pari vuotta, nyt kiinnostais ehkä kokeilla muutakin pitkästä aikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mäki oon lukenu mun mielestä jostain lukenu et vähemmän, mut kyl se imee sitä silti aika paljon ja mun kokemuksen mukaan enemmän :'D Jotkut tosin sanoo et saman verran ku meikkisiveltimet, mut enemmän ku sienet nii en sit tiiä :D Kannattaa kyl kokeilla tollasta ! Sormilla levityksen jälkeen voi näyttää se tulos ihan erilaiselta ^^

      Poista
  3. oooooo ihmeitähän se saa aikaan :o oi oi <<33 oot niii söpöööö ku hymyilet ja aaw siis en kestä ihihh <3

    VastaaPoista
  4. Oon kans miettiny ton ostamista, ku oon kuullu tutuilta just samanlaista kommenttia niistä feikeistä. Ehkä nyt sitte on pakko ostaa, ku menee Tampereelle seuraavan kerran :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo feikkiä ei kannata ostaa :'D Opin sen kantapään kautta.. Mut suosittelen suuresti tota aitoa :> !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)