torstai 12. helmikuuta 2015

Hell yeah I can be a fierce bitch, but I can also hang out with my friends and be fucking retarded


Viikko lähenee loppuaan ja koska huomisesta tulee näillä näkymin aika liikuntapainotteinen päivä, niin tulinpa nyt postaamaan vielä yhen postauksen ihan vaikka vaan sen viikonlopun ja ystävänpäivän kunniaks. Tää viikko on ollu aika raskas ainaki henkisellä tasolla, sillä oon ollu aikalailla ihan yksin koulussa ja siinä samalla oon yrittäny taistella sekä tupakanhimoa, ahdistusta, että stressiä vastaan. Ei siinä, eilen oli kyllä tosi piristävä päivä, kun käväsin Alisaa moikkaamassa Vantaalla. Syötiin eka burger kingissä, juotiin jälkkärikahvit Alisan miekkosen työpaikalla ja lopuks suunnattiin Edellämainittujen asuntoon meikkailemaan. Duunasin itelleni nopeen keijumeikin tai mikä toi nyt oikein onkaan ja sit paneuduin Alisan silmämeikkiin. Napattiin koiruli messiin ja mentiin pihalle kuvaamaan sillä mun joululahjaobjektiivilla muutamia kuvia. Alisasta otetut fotot tuutte tosin näkemään varmaan vasta ens viikolla, sillä muokkaamisprosessi on vielä kesken (aka. syön jäätelöä ja tuijotan netflixiä at the moment). Loppuilta meniki sit mukavasti ja ehkä vähän agressiivisestikin Mario kartin parissa ja illalla mä junailin takas tänne Jäkeen.

Huomisesta on tosiaan tulossa aika matkailuntäyteinen päivä niinku jo sanoin, sillä tiedossa on ainakin reissu Hyvinkäälle, ehkä takas Jäkeen ja illalla lähenki sit Turkuun koko viikonlopuks Lauran synttärikekkereitä viettämään. Vähän mietityttää, että miten mä nyt oikein saan kaiken huomenna järjesteltyä, kun haluisin tosiaan ehtiä nukkua tänä yönä, meikata kivasti huomenna ja vähän oon yrittäny virittäytyä sellaseen videotunnelmaan, että voisin kuvata Q&A vastausvideon youtubeen nyt ku sain mun kamerajalustan kiinnitysosanki takas. Neljältä mun muistaakseni pitää olla jo Hyvinkäällä, eikä siinä muuten mitään, mutta kun Laura pääsee kai vasta 11 tai 12 aikaan illalla töistä, niin mun pitäis kuluttaa jossain aikaa sellaset 6-7 tuntia ja plääh. Ehkä vaan hyppään johonki junaan ja lähen seikkailemaan. Ken tietää. Jos näätte pienen kettuprinssin jossain niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan. Mulla ois ens viikoks muuten suunniteltuna ainaki neljä postausta, mutta jokaiseen pitäis vielä räpsiä kuvat ja tekstitkin on puolitiessään, joten katellaan nyt mitä tahtia saan ne julkastua! Kaiken kaikkiaan oon tällä hetkellä aika väsyny, levoton ja hitusen hilpeäkin, mutta loppujen lopuks silti tosi onnellinen, koska hiihtoloma alko ja ties mitä ihanaa se tuokaan tullessaan. Ei siis muuta kuin, hyvää viikonloppua, ystävänpäivää, hiihtolomaa ja kaikkea muutakin teille kaikille ! Palaillaan taas ♥ Purr

28 kommenttia

  1. Purrrrr ❤ Hauskaa hiihtolomaa! c:

    VastaaPoista
  2. Hauskaa lomaa sulle Pietu! :) ja kivoja reissuja! :3

    VastaaPoista
  3. Pietu-keijukainen :3 Hyvää lomaa! Aiotko hiihtää paljonkin? Sukset jalkaan ja menoks!

    -Loora

    VastaaPoista
  4. Ooh lala mitkä pökät! ♥ Ja oot niiiin syötävän sulonen ;___; Hauskaa lomaa Pietu :'3

    VastaaPoista
  5. Pystyyks sua viikonloppun nåkee Turu keskustas ku yääl asun + sun yks toinrnki fani ja äää jos nään sut ja tyylii pääsen halaa itkrn koko viikonlopun omg ; O ; ääää ja oikeest iiih ihanaaihanaaihanaaa❤❤❤😭😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :'D Kiitooos ! En osaa sanoo ku ollaa aikalail vaa öisin liikentees tuol ulkon tai varsinki keskustas :c

      Poista
  6. Pidä kivaa hiihtolomalla ♥ Ja viikonloppuna. Kyllä se aika siinä kuluu. ;3

    VastaaPoista
  7. Nyt on kyllä pakko kommentoida. Olit mun kans yläasteel samas koulus ja ihailin sua jo silloin. Nyt jonku aikaa sitte aloin lukemaan tätä sun blogia ihan innoissaan ja oot oikeesti ihan mahtava ihminen. Oot selvinny niin monesta ja tän sun blogin lukeminen on auttanu mua jaksamaa.

    Jossu oli yks mun huonekavereista riparilla ja muutenki liikuttii samas porukas siellä sen kans jonkin verran. Koulus juteltii myös välillä. Ei oltu Jossun kanssa mitään maailman parhaimpia kavereita, mutta sen kuolema oli silti mulle aika kova paikka :c Liikuin yläastella myös paljon Julian kanssa koulussa ja näin sua siinä samalla melko paljo mut en muista, että oltais puhuttu sen kummemmin oikeestaan koskaan.

    Niin ja viime yönä näin tosi outoa unta susta, jossa tapasin sut ja annoit mulle jonku pinkin venytyskorun o.o

    Mutta niin.. Ois tosi kiva tutustuu suhun mut en tiiä onko sulla mitään mielenkiintoa tutustua mihinkään randomeihin :/

    Pahoittelen tooosi sekavaa kommenttia ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tän blogin lukeminen on auttanu jaksaa ja nyt on kyl pakko sanoo etten tiiä yhtään kuka oot :D
      Mut siis pyydä vaiks faces kaveriks jos siltä tuntuu :)

      Poista
  8. onko sua mahollista miitata turussa jossain nopeesti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyl usko :D Jos näät mut jossai nii saa tulla jubaa, mut en tiiä liikunko missää ainakaa päivisin x)

      Poista
  9. Muistan yhä edelleen sen, kun näin sut Jäken asemalla ja istuttiin vierekkäin junassa :3 tiiätsä, et sun blogin ja sun asenteen avulla mun pelot (mm. Sosiaaliset tilanteet, esiintyminen) on melkein hävinny, ja kohta vuosi takana täysin oireetonta elämää, vaikka oon esiintynyt suurillekkin ihmisryhmille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki muistan C: Ja ihana kuulla hei ^_^ !

      Poista
  10. Löysin sun blogin just ja taidan jäädä seurailemaan. Tosi siisti meikki.

    VastaaPoista
  11. UMKn alussa oli tanssijalla sun naama ja hymy.
    Sätkitkö oikeesti telkussa??

    VastaaPoista
  12. En kysy tätä todellakaan mitenkään pahalla tai kiusaten, vaan täysin puhtaasta mielenkiinnosta: oletko koskaan harkinnut sukupuolenvaihdosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo harkinnu :> Kyllähä se mieles on käyny et millast ois olla toista sukupuolee, mut en mä sitä ihan harkinnu oo tai sillee ^^ Oon tyytyväinen tälläsenä :)

      Poista
  13. Tuleekoviel niit nuorisokoti tekstei??:'3

    VastaaPoista
  14. pitäiskö mun tulla nirhailee sun tukkaa viikol? hyvin kasvanu :>

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)