lauantai 3. tammikuuta 2015

Guess who's back, back again


Joulu on ohi, uusvuos ehti vaihtua ja vihdoin mä oon palannu tänne blogin pariin! En osaa varmuudella sanoa oliko tää pisin blogitauko mitä oon ikinä pitäny tässä vajaan kahen vuoden varrella, mutta siltä tää on kyllä tuntunu. Viimesen postauksen bloggeriin oon näpytelly puoltoista viikkoa sitten ja nyt aattelinki vähän avata teille mitä tän kymmenen päivän aikana on oikein tapahtunu.

Olin tosiaan viikon verran porukoilla viettämässä joulua ja täytyy sanoa, että vaikken ketään kaveria (serkkua lukuunottamatta) ehtiny näkemään, niin oli kyllä todella mukava viikko. Syötiin jouluruokia, vietettiin aikaa perheen kesken, pelailtiin lauta- ja korttipelejä, availtiin lahjoja ja niin edelleen. Myös ne lahjat oli erittäin toivottuja tai varsinkin yks oli ylitse muiden, mutta kirjottelen siitä erillisessä postauksessa. Tän viikon maanantaina tulin sit lopulta takas Järvenpäähän, sillä tekemistä oli vielä aika tavalla ennen keskiviikkoa, elikkäs sitä uuttavuotta. Paperihommat piti laittaa ajantasalle, pari "reklamaatiota" tehä ja tietty vastailla kaikkiin kommentteihin, joihin en joulun aikoihin ollut vielä ehtinyt vastata. Mun piti itseasiassa eräs postauskin siinä välissä kirjottaa, mutta se ei oikein menny niin ku olin suunnitellu.. Kyseessä oli siis nimenomaan yks niistä nuorisokotiin liittyvistä postauksista ja sanotaanko nyt vaikka näin, että se toi ihan liikaa tunteita pintaan muiden juttujen ohella, joten jätin sen puoliväliin. Onneks mulla oli kuitenki yks joka rauhotteli mua ettei vaan käyny mitään tyhmää.

Anyways, palatakseni aiheeseen, niin uusvuos on jo pitkään ollu sellanen juhla, josta tykkään paljon enemmän ku joulusta ja usein oon tottunu siihen, että matkustan aina uudeksvuodeks jonnekin. Tänä vuonna mun ei kuitenkaan tarvinnu hirveen pitkälle lähteä, sillä Viffe ja Dani piti pienimuotoset kekkerit ihan täällä Jäkessä ja mukaan oli kutsuttu pari Porvoolaista toveria. Heräsinkin uutenavuotena mahdollisimman aikasin ja rupesin heti aamukahvin juotuani valmistautumaan illan juhliin. Alkomaholit olin ostanu jo etukäteen, samoin ku särkylääkkeet, tupakat ja naposteltavat, jotka vein paikan päälle, joten ainoa jäljelle jäänyt aktiviteetti oli meikkaaminen. Meikattuani lähdin matkaan ja ensimmäisenä etappina toimi mäkki, jossa Oona poikaystävänsä kanssa odotti, että tuon piilarit, jotka tilasin Oonalle tossa muutama viikko sitten Pinky Paradise:lta. Vaihdettiin nopeasti kuulumiset ja siitä suuntasinkin sitten juhlimaan. Kaiken kaikkiaan ilta meni ihan älyttömän hyvissä merkeissä. Juotiin, syötiin, pelailtiin juomapelejä ja kun kello löi 12 suuntasimme ulos ampumaan raketteja. Itsehän pääsin lopulta vasta 10-11 maissa aamulla kotiin ja 1.1 meni aikalailla nukkuessa, mutta sehän kertoo vaan siitä miten hauskaa meillä oli.

Täytyy vielä sanoa, että mulle jäi ihan älyttömän hyvä fiilis käteen tästä koko lomasta, joka tosin loppuu vasta ensi keskiviikkona. Oli ihanaa viettää aikaa perheen kanssa, mutta aivan yhtä ihanaa oli tähän  uuteen vuoteen siirtyminen hyvien ystävien seurassa. Mulla on jotenkin tosi suuret odotukset tältä vuodelta ja toivon tosiaan, että ne osottautuu oikeiks tai, että tästä tulee vielä parempi vuos ku mitä vuos 2014 tai mikään aikasempi on ollu. Ajattelin vielä tässä parin päivän sisällä tehä viime vuodesta erillisen postauksen, jossa nähdään vähän muutoskaarta ja muuta vastaavaa. Muitakin postauksia on kyllä luonnoksissa, joten saa nyt nähdä minkä parissa me taas palaillaan asiaan. Toivottavasti teillä oli yhtä kivaa noina juhlapäivinä ja ihan mahtavaa vuotta 2015 kaikille! 


PS. Tilasin pidennykset ja oon ihan in love ♥
Mitäs te tykkäätte?

18 kommenttia

  1. Pidennykset ovat oikein kivat!

    Haluaisin tilata Pink Paradisesta ensimmäiset piilarini, mutta minulla on vähän kysyttävää niistä.
    Saako sieltä piilareita missä ei ole voimakkuuksia?
    Paljonko postikulut ovat? Haluan mahdollisimman luonnolliset (eli melko vaaleat) siniset piilarit jotka sopivat aloittelijoille, osaisitko suositella joitakin tiettyjä piilareita? Voiko piilareiden kanssa urheilla normaalisti? Kannattaako niiden kanssa uida?

    -Loora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset :) Joo siis saa ilman vahvuuksia ja postikuluille pystyy ite valita hinnan, eli se määräytyy aikalailla sen mukaa kauan niillä kestää saapua. Ite oon yleensä valinnu 4-7 päivää ja maksaiskohan se about sellaset 5-10e. Itelläni on tälläset siniset http://www.pinkyparadise.com/GBT-Blue-Aqua-p/c15-gbtbl.htm&Click=164454 ja nää on ollu tosi kivat :) Urheilla voi tietääkseni ihan normaalisti, mut uimista en suosittelis varsinkaa kloorivedessä, koska se ei tee linsseille kovin hyvää.

      Poista
    2. Kiitos paljon avusta! Sellaista vielä kysyisin, että mitä ne numerot Prescription kohdassa tarkoittaa? Mitkä numerot siitä pitäisi valita?

      Poista
    3. Se on just se vahvuus, eli 00 on ei vahvuuksia ^^

      Poista
  2. Bongailin kirjotusvirheen! XD (ellei oo jotai murretta jota en tunnista...:D) kohassa "se ei oikein menny niin ku olin suunnitelly.." nii se suunnitelly kuullostaa jännält, mut siis ihastuin noihi sun pidennyksiin jo tubes, mut pakko viel sanoo uudestaa, et ne on ihan sairaan kivan näköset <3 (haha pian alat varmaa ettii mult kirjotusvirhei, ku suomenkieli on vaikee kirjottaa XD) mut noi kuvat on IHANIA ja siis aaaaaaah! Mut juu kai se johtuu siit et oot UHAH ;)))))

    VastaaPoista
  3. Hitsi Pietu, upee meikki ja ihanaa lukea taas sun blogipäivitystä, on ollut jo vähän ikävä näitä. :'D Pidennykset sopii sulle ja olen edelleen sitä mieltä, että sä nyt saat minkä tahansa lookin toimimaan. :D Hyvää vuotta 2015 sinullekin!

    VastaaPoista
  4. Ihana ku sulla on ollut hyvä joulu ja uusi vuosi!:) ja Onkohan mun sähköpostiviesti tullu perille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^__^ Jeeep, ja riippuu iha millä nimellä :o En oo ehtiny nyt hetkeen vastailemaan

      Poista
  5. Mulla oli ihana uus vuosi :) tosin sekoilin kännissä ja nuolin kolmee random jätkää... mutta tapasin myös baarissa mun hyvän ystävän jota en ollu kymmeneen vuoteen nähny <3
    Pietu sä oot ihana ja toivon et sulle tulee mahtava vuosi 2015! Sä oot mun esikuva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D Voi eiii, no mut hei kiva et näit sitä sun kaveria kuitenki :3 Ja aww kiitos paaaaaljon c:

      Poista
  6. Sopii nuo pidennykset hyvin ja kiva kuulla että sulla on ollut noin hyvä loma, ja hyvän meikin&kuvat oot tehny :D postaukses piristi mun päivää heti aamusta, hyvä että sen nyt satuin lukemaan^^ mahtavaa vuotta 2015 sullekkin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos :3 Ja kiva jos piristi !!

      Poista
  7. Ihanat noi sun pidennykset :) !!
    Ei oo tullut pitkään aikaan kommattua, mutta kyllä täällä tiukasti mukana roikutaan :D

    Ja Hyvää Uutta Vuotta 2015

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sipe ja hyvä et oot vielä messissä :D Ja samoooin <3

      Poista
  8. Oikeesti Pietu oot niin ihana! Uskallat olla erilainen menneisyydestäs huolimatta ja se on mahtavaa! Meilkaat myös ihan sika hyvin! Löysin vasta vähä aikaa sitte tän blogis ja youtube kanavas ja oon jo nyt addiktoitunu niihi! Oikeesti pysy tollasena ku oot koska oot just paras tollasena! Oot miun esikuva!😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihana kuulla c: Kiiiiitos paljon !! Mä pysyn :3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)