sunnuntai 7. joulukuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Double)


Tästä tulee nyt tällänen tupla yhteistyöpostaus tai joku vastaava, mutta älkää antako sen häiritä. Yritän pitää tän lyhyenä. Sain tossa jokunen aika sitten Berner nimiseltä yritykseltä meikkejä kokeiltavaks (näkyy ekassa ja tokassa kuvassa) ja piilareita sain vielä pidemmän aikaa sitten pari kappaletta Pinky Paradiselta. (kolmas & neljäs kuva). Yritin tällä viikolla ehtiä kokeilemaan jokaista noista tuotteista ja kaikki paitsi kaks punasta huulipunaa ehti testattavaks. Jotenki on ollu taas nimittäin niin hirvee kiire koko ajan ja oon nukkunu ihan kauheesti, niin ei oo ollu sit aikaa tehä oikeestaan mitään, mutta eiköhän noi huulipunatki pääse ens viikon aikana kokeiluun. Noista Bernerin meikeistä vois varmaan tehä jonkun videotutoriaalinkin, koska pronssi, hopee ja punanen on kummiski sen verran joulusia sävyjä. 


Bernerin ilmaispaketista löyty tosiaan niiden huulipunien lisäks kolme luomiväriä. Pronssi, hopee ja musta. Mustaa luomiväriä tosin luulin ensin kajaaliksi, mutta tekstien perusteella se paljastu lopulta kynäluomiväriks, jollasta mä en ite ainakaan oo koskaan aiemmin koittanu. Hyvin se sit loppujen lopuks kuitenki pelas ja varsinki luomivakoon oli tosi kätevä tehä sen avulla varjostusta. Myös blendaaminen onnistu kivasti, vaikka siihen pitikin käyttää vähän normaalia enemmän aikaa. Suht simppelin ja luonnollisen sävysen meikin kumppaniks laitoin toiset Pinky Paradiselta saadut piilarit eli Princess Pinky Cosplay Poison:it silmiin ja lopputulos oli mun mielestä tosi sopusointunen. 


Keltasten piilolinssien suhteen mulla oli tosi paljon ennakkoluuloja ja ainoo syy valita nää Princess Pinky Cosplay Mad Hatter linssit (sain siis ite valita mitkä linssit haluisin) oli se, että halusin vähän rikkoa rajoja ja kokeilla saisinko keltasista piilareista mitään järkevää aikaan. Jotkut teistä ehkä muistaakin, että keltanen on yks niistä väreistä, joista en kauheesti välitä ja keltaset piilarit kuulostiki alkuun mun korvaan tosi oudolta.. Pakko mun oli kuitenki käyttää tilaisuus nyt hyväks, sillä ite en ois ehkä ikinä tilannu nimenomaan keltasia linssejä, ellei vastaan ois tullu jotain siistiä lookkia, johon niitä oikeesti ois tarvinnu. Ennakkoluulot karis kuitenki saman tien ku laitoin noi silmiin ja meikki synty ihan ku itestään. Lopputuloksesta tuli mun mielestä kivalla tapaa erikoinen ja tosta lookista tulee jotenki mieleen joku lisko tai ehkä pöllö :'D Entäs teille?

Ps. Kaikki meikeissä käytetyt tuotteet löytyy mun meikkiblogista, eli täältä

8 kommenttia

  1. Uu toi eka meikki oli tosi sympaattinen ja tasapainonen. Se hengitti jotenki ja pukeehan se tottakai sua ihan mielettömän hyvin! ;3 olin tulos ettii yht sun postaust ku näin tän ja oli pakko jäädä kattoo övö toi toka meikki on ihan älyttömän hieno! Ja tykkääb siit enemmän ku ekasta:3 musta noi keltaset piilarit ja siel sisänurkassa (?) oleva keltanen luomiväri tekee susta jotenki ilkeen ja samal uskottavan ja vakavasti otettavan näkösen! ;D ihania kaikki!

    VastaaPoista
  2. Awe ihanat meikit ja kiva nähä sun söpö hymy viime postauksen jälkeen. :) Ja kyl tost tokast meikist tulee mieleen joku lintu;) huomasin just et en oo kommannu sun postauksii iha sika pitkään aikaan... Mut kyl mä nää oon lukenu kaikki:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja joo lintu on kans yks vaihtoehto ! :D Eikä se haittaa, aina ei vaa jaksa tai edes tarvii kommentoida ^^

      Poista
  3. Sun tyyli on niin ihana ja toteutat kaikki meikkis niin nätisti! *__*
    Inspiroit mua todella paljon, ja sun blogi on hienosti toteutettu ulkoasuineen päivineen.
    Oon lukenut tätä blogia suurinpiirtein ihan alusta lähtien, ja on ollut niin hieno nähdä miten oot kehittynyt meikkaamisessa ja kirjoittamisessa. (:
    Kaikkee hyvää sulle, oot upee, vahva ja luova ihminen! c: ♥

    VastaaPoista
  4. Keltaiset piilarit on upeet sun silmissä! :O Niissä on jopa vähän sellaista susimaisuutta. :D Tai sit tosiaan joku pöllö tai lisko. :) Tee ihmeessä lisää meikkejä keltaisilla piilareilla. Oot muutenkin vähän ku sellainen paratiisilintu, kun uskallat niin rohkeasti käyttää värejä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aika eläimelliset on kyl :'D Ja aww, kiitokset

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)