tiistai 23. joulukuuta 2014

Christmas makeup tutorial



Lupailin youtuben puolella vajaa viikko sitten, että tuun tekemään vielä pari videota tässä joulun tienoilla ja eilen kauheesta kiireestä huolimatta kuvasin tollasen joulumeikki tutoriaalin. Mun mielestä joulun värejä on ehdottomasti punainen, kulta sekä kuusenvihreä, mutta myös hopea ja valkoinen sopii luomaan sitä joulun tunnelmaa. Kerroin teille jo aikaisemmin tai oon varmaan useampaankiin otteeseen sen maininnu etten joulusta pahemmin piittaa, mutta halusin silti väsätä jonkun helpon ja simppelin joulumeikin.

Kulta ja ja punainen olikin tossa joulusessa meikissä pääväreinä ja niiden rinnalla käytin myös hitusen valkosta kajaalia (vesirajalle) ja hopeeta luomiväriä silmän sisänurkkaan. Musta eyeliner ja mascara ei jouluun liity varsinaisesti mitenkään tai ei ainakaan mun mielestä, mutta ne nyt vaan viimeistelee lookin kuin lookin, joten lisäsin nekin tohon kokonaisuuteen. Hassua muuten miten eri värisävyt tai väriyhdistelmät on niin helppo yhdistää tiettyihin asioihin, mutta silti niitä voi yhdistää samanaikasesti moniin eri asioihin. Esimerkiks toiki videolla näkyvä meikki vois toisaalta sopia aika hyvin syksymeikiks, mut sopiihan se hyvin tähän jouluunkin. Vai mitäs ootte mieltä?

Tää on nyt sit virallisesti se vika postaus ennen joulua, joten hyvää joulua jälleen ja palaillaan. ♥

19 kommenttia

  1. Tosi hyvää joulua sullekin Pietu!!!!!!
    -Sestra

    VastaaPoista
  2. tosi kivan näkönen meikki, sopii hyvin jouluun! yks omista suosikeistani joita oot tehny. :) ja oikein muikean makoisaa ja mukavaa joulua myös sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva jos tyksit c:: Ja kiitokset !

      Poista
  3. hehehe pikku Pietu taas kerran kiirees, mutt hyvää jouluu~!

    VastaaPoista
  4. KUINKA SÖPÖ SÄ OLETKAAN? ;-----;<3

    Kiire kiire, mä pysyn himas :P

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. En tiiä pitäskö toivottaa ihmisille uusiks joulua vielä näissä kommenteissa, mut toivotan nyt silti :'D Eli samoin Saijaaa <3

      Poista
  6. Hyvää joulua ja onnelista uuttavuotta sulle pietu. ♥

    VastaaPoista
  7. Aloin vähän aikaa sitten katsomaan videoitasi ja lukemaan blogiasi. Olet nyt miten lempi vlogaajani/bloggaajani! Olet todella hyvä meikkaamaan! Teet ihan uskomattomia meikkejä! Itseäni meikkaaminen ei kiinnosta, mutta sinun meikkivideoitasi on kiva katsoa.

    Sitten mulla olisi pari kysymystä:
    -Haluatko että sinua sanotaan kauniiksi vai komeaksi?
    -Haittaako sinua jos pitää kuvasi taustakuvana?

    PS. Sulla on kerrassaan ihana hymy! Aina kun katson jonkun kuvan tai videossa hymyilet, itseänikin alkaa väkisinkin hymyilyttää vaikka olisi kuinka paska fiilis.

    Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset ja hyvää uutta vuotta sulle myös c: Kaunis ja komea ja käy molemmat ja ei haittaa :)) Kiva jos mun hymy piristää :3

      Poista
  8. Millon rakas Pietu kirjottelet?:) Sun juttuja on niin mukava lukee.<3 Piristystä mun masentuneisiin päiviin.:P Ja kyllä, olen oikeasti masentunut.:(

    VastaaPoista
  9. Oon lukenu sun blogia ja kattonu videoita pitkää ja pitkää. Tykkään tosi paljo!! Mun eka konmentti

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)