torstai 6. marraskuuta 2014

YLLÄTYS PALJASTUU

Moi!

Mä oon nyt koko illan tehny hommia sen eteen, että saan vielä tän päivän (siis yön) aikana sen yllätyksen paljastettua ja vaikka paljon ois vielä tekemistä, niin mä paljastan sen än, yy, tee nyt! 

Eli siis, oon jo pidemmän aikaa pohtinu tätä bloggaamista ja kaikkea siihen liittyvää. Varmasti moni muukin bloggaaja tulee välillä miettineeksi millaista blogia haluaa kirjoittaa tai vastaavasti millaista lukemista ei missään nimessä halua suoltaa kanssaihmisilleen. Mä rehellisesti sanottuna rakastan mun blogia ja tottakai tätä bloggaamistakin tosi paljon ja onhan tää Pyörremyrsky pääni sisällä mulle kuitenkin eräänlainen päiväkirja, joka ilahduttaa ja motivoi, mutta samalla myös palauttaa mut maanpinnalle muistuttamalla, ettei elämä ainaoo sitä ruusuilla tanssahtelua tai kehuissa ja hyvässä olossa paistattelua, jos nyt realistisemmin sanotaan.

Joskus aikoja sitten, mun muistaakseni vapun kynnyksellä mä kyselin teiltä vähän mielipiteitä tästä blogista, sen sisällöstä ja nimenomaan kuvista, joissa mä oon viillelly tai joissa näkyy viiltelyarpia. Olin alunperin ajatellut perustavani kokonaan uuden blogin tälle pimeälle, mutta silti osana mun elämään kuuluvalle puolelle, eli viiltelylle, masennukselle ja ajatuksille, joita vastoinkäymiset sekä mielenterveysongelmat mussa herättää. Kyselin teiltä ja tehän tosiaan vastasitte. - Paremmin kuin olin toivonutkaan. Koko yllätys lähti siis nimenomaan teidän lukijoiden näppäimistöiltä tänne mun pääkoppaan ja siellä siitä alkoi kehkeytyä jotain suurta ja ainakin mun mielestä mullistavaa.

Sen sijaan, että olisin perustanut blogin negatiivisuudelle, perustinkin sen positiivisuudelle. Niille asioille joista mä nautin, niille asioille joista mä oon ylpee ja niille asioille, joita mä haluun näyttää koko maailmalle. Tänään on se päivä, kun mä julkasen teille täysin uuden blogin. 

Blogin nimeltään:


Tulevaisuudessa Pyörremyrsky pääni sisällä jatkaa siis täysin samalla tavalla kuin ennenkin. Postauksia tulee säännöllisen epäsäännöllisesti laidasta laitaan niin kuin tähänkin asti, eikä mikään tän osotteen alla tuu muuttumaan. Sen sijaan Pietu blogia mä rupeen päivittämään mahdollisimman aktiivisesti tän "pääblogin" rinnalla ja kyseinen blogi on siis tarkotettu nimenomaan mun tänhetkiselle intohimolle, eli meikkaamiselle. Te voitte ajatella tätä uutta blogia ikään kuin suurennuslasina. Kuperana linssinä, joka täydentää kaikkia nykyisen blogin meikkipostauksia parhaalla mahdollisella tavalla. Esimerkiksi meikeissä käytetyt tuotteet yritän listata aina uudet blogin postauksiin ja kaikenlaisia meikkiprojekteja tulee siellä myös näkymään. Saatan välillä kirjoitella ja julkaista tuolla myös postauksia, joita ei välttämättä Pyörremyrsky pääni sisällä blogissa tulla edes näkemään, mutta sen näkee sitten. Nyt mennään vain päivä kerrallaan :)

Sen lisäksi, että aloitan nyt kokonaan uuden blogin, niin aloitan sen kaksikielisesti. Sekä englanniksi, että suomeksi, siinä toivossa, että matkaan tarttuu myös ihka uusia seuraajia. Mahdollisesti muualtakin kuin täältä rakkaasta kotimaasta. Tän uuden siirron myötä toivon myös saavani mun meikeille (näin vaatimattomasti sanoen lol) sen "kunnian" tai arvostuksen mikä niille kuuluu ja mitä en omien johtopäätöksieni mukaan tässä nykysessä blogissa oo niinkään saanu tai mitä en välttämättä tuu saamaan.. Puhun siis erilaisista yhteistyökumppaneista ja yrityksistä, en todellakaan teistä seuraajista! Sillä kyllähän se vähän särähtää korvaan tai tässä tapauksessa silmään, jos samasta blogista löytyy kuvia raadelluista ruumiinosista ja jonkin yrityksen tuotteista. Jos ymmärrätte mitä ajan takaa?

Voi tietty olla, että kuvittelen vain, mutta kummalla luulette olevan paremmat mahdollisuudet saada blogiinsa esiteltäväksi tuotteita: 

A) Bloggaajalla, joka kertoo avoimesti elämänsä hyvistä, mutta samalla myös huonoista puolista. Menneisiin postauksiin mahtuu mietteitä oman elämän päättämisestä, laitoksissa asumisesta, osastoilla ramppaamisesta, alaikäisenä ryyppäämisestä/polttamisesta, itsetuhoisuudesta kuvilla höystettynä sekä tietenkin kaikensorttisista mielenterveysongelmista. Niin ja tottakai niitä kirosanoja ja slangiväännöksiäkin löytyy teksteistä.

vai...

B) Bloggaajalla, joka ei koskaan mene blogissaan henkilökohtaisuuksiin vaan esittelee vain osaamistaan ja jakaa tietoa, taitoa sekä inspiraatiota muille. Arvostelee erilaisia tuotteita (joihin blogi on nimenomaan painottunut) kriittisesti, mutta kypsästi. Ilman mitään groteskeja voimasanoja. Saa blogin huokumaan positiivisuutta. Kertoo unelmista ja tavoitteistaan. Sekä saavutetuista, että vielä saavuttamattomista. Ja ennen kaikkea (näin mä ainakin aion tehdä) tekee kaiken edellämainitun rehellisesti ja omalla tyylillään.

Itse ainakin kallistuisin tuon B vaihtoehdon puolelle, jos joku yhteistyö taho oisin, mutta ymmärrän kyllä, jos se monen lukijan korvaan kuulostaa persoonattomalta lässyn läältä. Sillä sitähän se oikeastaan onkin :D Te kuitenkin kuulette kaiken (tai ainakin suurimman osan) mun elämässä tapahtuvan täällä nykyisessä blogissa, mutta jos teitä silti kiinnostaa nähdä miten mä tuun tollasen B vaihtoehto blogin kirjottamisessa onnistumaan, niin liittykäähän seuraajiksi. Jos ei muuta, niin kyllä siellä ainakin niitä meikkejä ja maskeerauksia tulee näkymään!

Ps. Uuden blogin ulkoasu ja gadgetit ovat vielä vaiheessa, joten antakaa armoa. Kiitos ♥

6 kommenttia

  1. Kuulostaa mahtavalta idealta! Kannatan!
    Ja B vaihtoehto ehdottomasti, aivan mahtava idea kokonaisuudessaan ! :D
    -Sestra

    VastaaPoista
  2. Jee! Silloin muinoin muistaakseni äänestin jonkun tämänsorttisen puolesta :)

    Toivottavasti yhteistyötahot löytävätä uuden blogisi!

    VastaaPoista
  3. tää uus blogi on tosi kiva omalla tapaa :) Mutta itse olen sitä mieltä että kivempi kun kaikki sun jutut on yhdessä ja samassa blogissa. helppo nähdä kaikki eikä tarvi seikkailla muihin paikkoihin. kuitenkin meikit ja tälläiset kuvat ovat olleet tosi pitkään osana sun blogia niin tuntuu hassulta että ne löytyis nyt ihan omasta osoitteestaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ymmärrän :) Kyllähä niitä meikkejä täälläki tulee näkymää ehdottomasti :> Tää blogi kun tulee kuitenki pysymää sellasena ykkös prioriteettina.

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)