maanantai 10. marraskuuta 2014

Viikonloppu ja ilonaiheita


Moikka kaikille ja hyvää maanantaita, jos niin edes voi sanoa. Taas on yks viikonloppu takana päin ja just tällä minuutilla mä ymmärrän mitä ihmiset tarkottaa, kun ne sanoo, että viikonloppuna nollataan.. Ei sillä, että oisin edeltävien päivien varrella vetäny hirveitä perseitä tai mitään vastaavaa, mutta jotenkin pää tuntuu viikonlopun jälkeen tosi tyhjältä. Välillä näitä sunnuntaina/maanantaina ilmestyviä postauksia on kyllä tosi raskas tai pikemminkin hankala alkaa kirjottamaan, kun on ollu niin kauheesti kaikkea muuta mielessä bloggaamisen sijaan, mutta eiköhän kuitenkin aloteta vähän kertailemaan viikonlopun tapahtumia.

Lähdin siis tosiaan torstaina Senjan ja yhen mun vanhan luokkakaverin kyydillä Porvooseen. Suunnitelmia oli taas vähän siellä sun täällä ympäri Suomea, mutta rahatilanne ei oikein sallinu montaa kymppiä maksavia juna -tai bussimatkoja, joten kohti Porvoota vei räntäinen tieni. Torstai ja Perjantai meni oikeestaan siinä, kun kateltiin Senjaliinon luona leffoja ja mässäiltiin, mutta lauantaina lähdettiin Laurenin kämpille iltaa istumaan. Mun tietojen mukaan sinne piti alunperin tulla vaan kaks ihmistä Senjan, Laurenin ja mun lisäks, mutta jos oikein muistan, niin jossain vaiheessa iltaa/yötä meitä oli ainakin sellaset kymmenen kappaletta.. Ei siinä, oli meillä nimittäin ihan super hauskaa tai ainakin mulla oli ja parin uuden tuttavan lisäksi niitä vanhojakin oli tosi ihana nähdä. Sunnuntaina olotilat tosin oli aikamoiset..

Kauheen nopeesti noi viikonloput tuppaa aina menemään, mutta ehkä joululomalla viimeistään kerkee näkemään niitä vähän kauempanakin asuvia tovereita. Tai siis sellasia, joiden luokse maksaa matkat enemmän ku sen parikyt euroa. Jännä miten osaan nykyään muuten kehittää kavereidenkin näkemisestä huonon omatunnon, mutta se nyt varmaan johtunee siitä, kun ei ikinä vaan riitä aikaa kaikille.. Onneks nää kyseiset omatunnontuskat ei hirveen usein vointia hetkauta, sillä muuten vois elämä taas hankaloittua oikein urakalla. Sen verran stressattavaa löytyy muidenkin asioiden tiimoilta.

Hyviä juttuja ton viikonlopun ja monen muunkin pe-la-sun ohella on tietenkin ollu kaikki palaute sosiaalisessa mediassa. Harvoin sitä oikeesti miettii, et kuinka moni esimerkiks kommentoi mun kuvia tai kuinka monesti joltain kavereilta kuulee, että joku sen kaveri "fanittaa" tai ihailee just mua. Jänskäähän se on joka ikinen kerta kuulla tollasta ja ois kyllä ihan mahtia joskus tyyliin tehä joku postaus tai ehkä mielummin joku ihan vaan itselleen tarkotettu muistilappu/kollaasi positiivista kehuista pahan päivän ja motivaation puutteen varalle!

Myös viime viikolla avattuun "Pietu" blogiin liittyen mulla on ilouutisia, sillä ensimmäinen sponsorship on jo nyt solmittu ja oon siitä enemmän ku onnellinen. (Kerron siitä kuitenkin lisää vasta myöhemmin). Lukijoita sinne on ilmestyny ihan vaan muutamassa päivässä yli 70 kappaletta ja jos ette vielä tiedä mistä on kyse, niin käykäähän tsekkaamassa painamalla tätä linkkiä! Tällä viikolla mä yritän ehtiä kuvaamaan parit meikit, ehkä jonkun videon ja parhaimmassa tapauksessa eräs nuorisokodissa asumiseen liittyvä luonnoskin valmistuu julkaistavaksi. Saa nyt nähdä.

Anyways, hyvää viikon alkua kaikille ja palaillaan taas pian ♥

2 kommenttia

  1. Moi mä voisin itekki kokeilla tollasta lappu tekniikkaa jos ois vaikka apuu pahan päivän varalle... Mä ainaki seuraan sun blogii mielenkiinnolla ja alkoi kiinostaa se luonnos teksi et jatka samaa mallii vaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa :> Ja hyvä jos jotakuta kiinnostaa ^^ Mää jatkan!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)