torstai 27. marraskuuta 2014

Second sponsorship and new cute contact lenses


Moi vaan kaikille! Mun piti kirjottaa tää postaus jo eilen, mutta netin reistaillessa päädyinkin kuvailemaan uutta tutoriaalia videolle ja postaaminen siirty tälle päivälle. Kerroin teille ohimennen, että oon Pinky Paradisen lisäks saanu yhen toisenki sponsorshipin ja se on sponsorship Uniqso nimisen firman kanssa. Uniqso on yritys, joka myy piilolinssejä, sclera linssejä, kigurumeja, kosmetiikkaa, peruukkeja ja niin edelleen. Mulla ei etukäteen ollu mitään kokemusta Uniqson tuotteista ja siitä syystä kirjottelenkin tästä, jo pari viikkoa sitten solmitusta sponsorshipistä vasta nyt. Toissapäivänä posti nimittäin toi mun ensimmäisen Uniqsolta ilmaiseksi saadun tuotteen, eli yllätys, yllätys uuden parin piilolinssejä ja eilen mä pääsin myös kokeilemaan miltä ne näyttää ja tuntuu.


Noiden sinisten linssien nimi on Kawayii SUPER Big Eyes A-Max Blue ja normaaleista piilareista (n.15mm) poiketen noi on itseasiassa 20mm halkaisijaltaan. Mun oli aluks vähän vaikee uskoa, että noi ois 20mm eli vaan 2mm pienemmät ku sclera linssit, mutta jos tarkkaan kattoo, niin ton ulomman mustan ympyrän ulkopuolella on vielä läpinäkyvää reunaa jonkin verran, joten veikkaan että se on se mikä saa noi linssit 20mm kokoluokkaan. Kyllähän noi isot on, sitä ei voi kiistää, mutta odotin kyllä isompia. Mukavuus noissa oli ihan huipputasoa samalla tavalla kuin Pinky Paradisen linsseissäkin ja pidinkin noita eilen silmissä aamusta iltaan. Toi sininen sävy oli kovasti mun mieleen ja sopihan noi myös aika kivasti mun omien silmien väriinkin.

Uniqso nousee nyt ehdottomasti toiseks vaihtoehdoks sellasista sivustoista, joilta aion jatkossa tilata linssejä sen Pinky paradisen lisäks. Niin ja sain tuoltakin muuten koodin, jolla te lukijat saatte kaikista linsseistä 10% alennuksen ja se koodi on siis " pietu ". Tänään aamupäivällä olin saanut Uniqsolta sähköpostia uudesta kampanjasta, joka myös liitty tähän "Black friday":hin ja vähän hämmentyneenä oli pakko googlata mitä se oikein meinaa. Sain selville, että se on siis amerikkalainen shoppailu- ja alennuspäivä, jota vietetään marraskuun vikana perjantaina, eli tässä tapauksessa huomenna. Jännä kun en ikinä aiemmin oo tollasesta kuullukaan. Anyways, Uniqsolla on siis tällä hetkellä samanlainen "piilareita puoleenhintaan" (Edit/jotkut linsseistä onkin vain 20% alennuksessa, mutta edelläolevista linkeistä saa lisää tietoa!) kampanja, kuin Pinky Paradisella ja kaikki alennetut piilarit näätte täältä. Kannattaa myös lukea nopsaan noihin piilareihin tai nimenomaan niiden tilaamiseen liittyvät säännöt täältä. Tuolla mainitaan muun muassa, että alennusta voi käyttää vain kerran ja ettei sen kanssa toimi muut koodit. (Eli ilmeisesti tässä tapauksessa toi " pietu " koodi ei toimi noihin.)


Päätin eilen tavoistani poiketen ottaa pari meikitöntä kuvaa noilla piilareilla heti herättyäni ja vielä meikittömyyttäkin rajumpi veto oli jättää photoshoppaaminen lähestulkoon kokonaan pois. Oon muuten aikeissa kirjottaa ihan kokonaisen postauksen photariin liittyen, joten sovitaanko, että tää vähän niinkun alustaa sitä? Hyvä. Palataan siihen aiheeseen kuitenkin myöhemmin, sillä niin kuin jo aiemmin sanoin, niin kuvasin eilen uutta videota aikani kuluksi ja sen voitte käydä kattomassa täältä. Halusin nimittäin nähä miltä noi piilarit näyttää meikin kanssa ja lopputulos oli mun mielestä tosi onnistunu. Vai mitäs ootte mieltä?

(Kuvissa on tällä kertaa vesileimana mun instagram nimimerkki, koska Uniqso halus noihin kuviin sen tai sit vaihtoehtosesti blogin url osotteen)

18 kommenttia

  1. Soooo cute ♥ Oot mun blogiloman aikana kehittyny ihan hulluna niin meikkaamisessa, valokuvaamisessa ku kuvankäsittelyssäki! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää ihana kuulla Noora ^___^ Paras tunne ku kuulee tollasta :3 Kiitos!

      Poista
  2. Vou, tää on kyllä nyt ihan oikeesti tähän astisista meikeistäsi oma lempparini :) Aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. Ihana naurava lapsi 6v6 <3 Tosi hyvi sopii yhtee noi liilan sävyt ja valkone. Kaunista jälkee. Ja 2 milliihä on iha tosi vähä :::'---DDD must kans noi linssit näyttää kyl paljo pienemmilt ku ne sclerat. No jaa mut silti oikein söpöt. Silmät lepää ku kattoo tuommose näköst poikaa =U=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :'D Kiiitos paljon ja äläpä vaan! Tosi kummallista :0 Mut awww <3

      Poista
  4. Oi en ookkaa enne huomannu et sul on pisamia! Söpöä ^^
    Viiva jii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietinki et huomaako kukaa :'D Ite en pahemmin välitä niist :p

      Poista
  5. Tykkään aina sun meikeistä hirveesti ja näyttää tosi hyvältä, mut tää sun piilarimeikki on nyt jotenkin tosi hassu. Noi huulet on vähän turhan suuret, vaikkakin tarkoituksella suuremmat, mut vähän liian suuret. Ja sitten ku toi huulen liilasuus on niin voimakas, niin jotenkin silmämeikistä tuli liian vaalea siihen verrattuna. Tavallaan huulet pomppaa esille ja silmät hukkuu liikaa. Silmissä ois voinu käyttää pikkasen vähemmän valkosta ja enempi tummaa:) halusin vain antaa rakentavaa palautetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta verzu (: Harmi ettei tää meikki ollu sun mieleen, mut kiva jos aiemmista oot tykänny ^^ Mun on vähän paha sanoo tähän mitään. Jokaisella kun kuitenkin on ne omat kauneusihanteensa eikä kaikki aina näytä omaan silmään miellyttävältä :) Ite tykkäsin tästä meikistä kuitenki tosi paljon :p

      Poista
  6. onnistut olee tosi TOSI kaunis ilma meikkii ja photo shop`pii o.o<3
    Oot tosi taitava meikkaamises! Oh, ylih´jumala (:D?) <3<3<3 Mut siis en taida taas avautuu sun ihanuudest, ku siit oon AAAIKAS montakertaa jo avautunu xd Mut siis oks sul pisamii? :> Noi on niiiiiii sööpöt noi syn iha ylimmät kuvat! :3<3 Ja toi meikki on musta ainaki tosi onnistunu, vaikka noi pisteet jotenki isontaaki tosi paljon sun huulii, joka ei niin pal mun makuun oo. oot silti nii ihana, ja toi on just tollanen Pietu style meikki :D Haluisin muute kysyä, et miten kävit laitokses kouluu? et oks siel joka samantyylinen ku osastol, joka sairaala koulu (vai mitä eroo osastol ja laitokses on? o.o) Oon vähä tyhmä, mut siis käydääks laitoksest jossain normikoulus, vai ok siel joku sisänen koulu? Ja mitä eroa on osastos ja laitokses? o-o Ku mua jotenki kiinnostais tietää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'DD Hahaha sun kommentit on kyl aina ihan omaa luokkaansa <3 Mut siis joo on pisamii ja kävin kouluu samaan aikaan ku olin laitoksessa, kutsun sitä laitokseks vaikka oikeesti se oli nuorisokoti, mut siis kävin ihan muualla kouluu et siel ei oo mitään "omaa" koulua siellä nuorisokodissa :) Sairaalakoulussaki oon joskus käyny, ku olin osastolla, mut se on sit asia erikseen. Osastolla yleensä tarkotetaan sairaalaa ja laitos on ainaki mun korvissa mikä tahansa lastenkoti tai nuorisokoti (Tosin jotkut kutsuu sitä osastoakin laitokseks).

      Poista
  7. Voi kun olet lutuinen. Semmosta oikeestaan tulin kysymään, että miten sulla riittää aikaa, inspiraatiota, jaksamista ja aiheita blogata näin usein - ja vielä kahteen blogiin? Respect. ♥

    Ps. Pääsin vasta nyt katsomaan blogiasi tietokoneen ruudulta ja jäin heti tuijottamaan bannerikuvaa - mahtava :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitokset ja kiva jos tyksit bannerista :3 En mä oikeen aina itekkään tiiä :D Tää bloggaaminen on vaan niin oma juttu et sisältö syntyy ikään ku itestään. Inspiraatiota nyt löytyy vähän sieltä sun täältä, mistä millonkin ja aiheita bloggaamiseen myös :) Onhan tää välillä aika rankkaa, mutta todella, todella palkitsevaa sit loppujen lopuks ^____^

      Poista
  8. Kun oot tilanny pinkyparadiseltä niin kauan on toimitus kestäny? Ja ootko valinnu sen halvimman tavan eli sen missä on vissiin joku 10 päivän prosessointi? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ömm riippuu iha minkä niist toimituksista valitsee :) Mä oon ehkä mahdollisesti valinnu jonku 4-7 päivän toimituksen aina ellen ihan väärin muista :0 Ja sillo ne on kyl tullu siinä viikossa.

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)