sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Pietun perjantai, lauantai sekä sunnuntai


Helou! Kuvailin perjantaina pitkästä aikaa myday videota ja päätin nyt jakaa sen täällä blogissakin. Mulla ei alunperin ollu mitään suunnitelmia perjantaille, mutta päivästä tuli loppujen lopuks tosi ihana. Värjäsin hiukset, tein uuden bannerin youtubeen, meikkasin ja lähdin Viffelle & Danille istumaan iltaa. Aika usein käy niin, että varaan jonkun päivän ihan vaan itelleni tai jollekin "odottamattomille" tapahtumille tai siis sellasille tapahtumille, että joku yhtäkkiä ottaa yhteyttä ja niinhän tossa perjantainakin sattu käymään. 

Voin muuten sanoa, että eilen oli kyllä aika ankeeta herätä parin tunnin yöunien jälkeen 9 aamulla, kun oltiin sovittu yhden Ellan kanssa treffit stadissa, En tiedä oonko koskaan kertonu Ellasta, mut se on tosiaan ensimmäinen kaveri, jonka oon saanu blogin kautta. Tutustuttiin mun muistikuvien mukaan jo yli kaks vuotta sitte ja lauantaina meiän oli tarkotus nähä tokaa kertaa. Huolimatta väsymyksestä ja pienestä darran poikasesta lauantaikin meni ihan superkivoissa tunnelmissa. Kierreltiin ympäri Helsinkiä, kävästiin mm. Starbucksissa sekä Burger kingissä ja sit vaan chillailtiin. Pakko muuten sanoo, että mun mielestä toi Starbucks on ihan yliarvostettu mesta. Voi tietty olla, että petyin, koska olin oottanu siltä niin paljon, mutta en usko käyväni siellä uudestaan. Ellan kanssa erottiin joskus neljän pintaan ja päästyäni viideltä kotiin nukahdinkin saman tien. Joku jäbä tuli muuten steissin lähellä niin sanotusti vetämään mua hihasta ja se kerto, että sen tyttöystävä kattoo koko ajan mun videoita ja sit otettiin yhteiskuva sen kanssa. Oli aika siisti juttu! Hahah.


Tää päivä on menny aika lailla nukkuessa, koska heräsin eilen niiltä "päiväunilta" vasta kymmenen jälkeen illalla ja en sit saanu uudestaan unta, ku vasta joskus aamukuudelta. Olin kyllä vähän suunnitellu kuvailevani tänään jotain meikkikuvia, mutta se nyt siirty sit huomiselle. On mulla kuitenki niitä viime viikonloppuna räpsittyjä kuvia serkusta vielä muokkaamatta, joten ehkä on ihan hyvä muokata ne ensin valmiiksi. Nyt katon kuitenki pari jaksoa American horror storyä, koska se on ilmestyny jossain vaiheessa netflixiin♥

Toivottavasti tyksitte videosta. Mun mielestä oli ainakin ihan kivaa kuvata jälleen tollasta mydaytä, kun meikkivideoita on viime aikoina tullu niin paljon. Aion muuten ehkä pitää blondit hiukset nyt jonkin aikaa, koska ne näyttää niin  kivoilta. :3 (Värjään tietty värin vielä tasaiseksi)

4 kommenttia

  1. Vähänkö ihana tuo mies joka tuli juttelee! :') Ja voi että sie oot kaunis, kauniimpi ku monet naiset! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä! Tuli tosi kiva fiilis :> Ja aww, kiitokset :'D !

      Poista
  2. Vitsi halun joskus nähä sut! :D Mut sun Q&A videol sanoit että et miitteihi aikois mennä :( Mut nii :3 Toivottavasti joskus sut nään x3 Ja Kiva et on menny hyvin taas! :3 Ku oon nyt sun aik vanhoi postauksii lukenu, nii siel oli huomattavasti enemmän sellasii masennus/surullisia postauksia, mut hyvä jos on menny paremmin! :3<3 Oot söpöliin pur pur^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niih, miiteis on aina nii paljo ihmisii >:0 Hui! Mut ehkä me jossain joskus törmätää ^^
      Kiva ku pystyt iloitsemaa mun puolesta, kiitos paljon c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)