keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Happy little purple fox

Lippis/Ebay, Takki/Kirppis, Housut/Kirppis, Kengät/Intersport

Helou! Mä lupasin itelleni, että meen tänään aikasin nukkumaan ja kello se vaan kiitää eteenpäin, mutta yritän pitää vauhtia. Viime yö meni niinkin mukavasti, että nukuin/torkahtelin varmaan vajaan tunnin verran koko yön aikana ja 5.45 nousin ylös sängystä vaan koska en välittänyt ottaa selvää mitä sen jälkeen tapahtuu kun mun sormet on katkenneet eräässä harvinaisen erikoisessa, mutta aiempien painajaisten kanssa samaan teemaan kuuluvassa unen kuvatuksessa. Painajaiset ei kuitenkaan häirinny mua enää hereillä ollessa, vaan enemmänkin väsymys itsessään. Kouluun ehdin ainakin ajoissa ja vaikkei aamutunnit nyt mitään aikaansaavimpia olleetkaan, niin viimeistään ruokkiksella olin jo ihan hereillä.

Tykkäsin tosi paljon mun tän päivän outfitista ja varsinkin tosta liilasta pusakkatakista, jonka ostin pari viikkoa sitten kirpparilta. Päätin laittaa aamulla viime postauksessakin vilahtaneet vihreät linssit silmiin ja niiden seuraksi väsäsin ainakin mun mittakaavalla tosi luonnollisen meikin. Noi piilarit kuuluu muuten jälleen vai pitäiskö sanoa vieläkin siihen Pinky Paradise-tilaukseen, joista tällä hetkellä taitaa olla enää yks pari esittelemättä! Noiden nimi on Vassen lollipop green ja ah noi on ihanan vihreet. On muuten mun kolmannet "Vassenit", sillä nyt mulla on ne aikoja sitten ostetut punaset, pari postausta sitten esitellyt siniset sekä nää tietty nää vihreet kokoelmissa!



Piti vielä sanoa, että ette te tästä piilari-ihkutuksesta viimeisten linssiparien esittelyjen jälkeenkään vielä eroon pääse, sillä eilen mainitsemani sponsorship solmittiin minkäpäs muunkaan, kuin juuri samaisen Pinky Paradisen kanssa! :') Lisää linssejä on siis tulossa ihan kunnon "esittelyihinkin", jotka teen näillä näkymin aina molemmissa mun blogeissa (ainakin jonkin aikaa). Ihan super kivaa, että mäkin pääsen ehkä jossain kohtaa järkkäämään jotain Giveaway juttuja sun muita teille, kun niitä on aina näkyny muissa blogeissa. Niin tai no sain mä nyt samantien tälläsen koodinkin, jolla jokaisen ostetun piilolinssi parin mukana tulee joku mysteeri lahja ostajalle. Eli toi koodi, jolla sen ilmasen lahjan saa on "hurricaneinsidemyhead" ja mulle sanottiin, että toi ei mee ollenkaa vanhaks ja, että sitä voi käyttää esim. Ostaessa yhen parin tai sit vaikkapa ostaessa 3 paria, eli mysteerilahjoja tulee aina sen mukaan monta niitä piilareita ostaa. 1=1, 3=3 ja niin edespäin xd Toivottavasti ymmärsitte sekavan selitykseni. Ja toi ei siis ole alennuskoodi. Muistakaahan se. (Ja jos joku on lähiaikoina tilaamassa tuolta jotain, niin multa saa kysellä apuja mihin se koodi oikein tungetaan)


Ei mulla varmaan muuta tällä kertaa. Paaaaaljon on iloisia ja onnellisia ajatuksia sekä väsymystä, ripaus kiirettä ja  ehkä semi hämmentynyt fiilis, kun pitsakuski hoputti korttia ottamaan maksun nopeesti ettei sen tarvittis kattoa mun lävistyksiä kauempaa ku kuulemma ällötti.. :'D 

Öitä kaikki ♥

14 kommenttia

  1. Öitä ihana Pietu, olet ihana.<3 Haleja!:)

    VastaaPoista
  2. näkyykö noista piilareista oma silmien väri kuinka hyvin läpi? kun haluaisin siniset piilarit mutta mulla itellä on ruskeat silmät...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noista Vasseneista näkyy ainaki tosi paljon, mut on niit sellasiiki mis näkyy tosi vähän omaa silmää :)
      Riippuen tietty pupillin koosta :p Ruskeit on kyl hankala peittää mun tietääkseni, mut vaikeeta sanoo ku ei oo kokemusta :D

      Poista
    2. okei osaatko sanoo mitään missä näkyis mahd.väh. omaa silmää?

      Poista
    3. Mul on täl hetkel vaa kahet siniset ja toiset on just Vassen sarjaa, mut ne toiset löytyy täältä http://hurricaneinsidemyhead.blogspot.fi/2014/08/sweet-maniac.html
      En nyt sano et noi peittäis ihan täydellisesti, mut paremmin ku Vassenit sentää :'D Kannattaa ettii vaikkapa nyt tuolta Pinky Paradisen sivulta sinisiä linssejä haulla ja sit klikkailla niit auki ku aika monissa on joku esimerkkikuva tai useempiki :) Niist saa vähä paremman käsityksen. Käyppä tsekkaa tää http://www.pinkyparadise.com/Blue-Lenses-s/1860.htm&Click=164454 tai tää http://www.pinkyparadise.com/Aqua-Lenses-s/2091.htm&Click=164454 linkki nii löydät nimenomaa sinisiä :>

      Poista
  3. AAAW<3 Miten onnistut aina näyttää nii jumalalliselta<3 Oot varmaa huomannu et fanitan sua ihna 1000000000%<3 Koska kommentoin sulle nimimerkeillä: Dia Artz, DiaPics, Kristazer ja Krista :D Joo siis instas, blogis, youtubessa, toisessa blogissa xd yms<3 Aattelin just mikä ois mun reaktio jos kuulisin esim "Pietu on kuollu" tai jotai...Ja alko melkee ajatuski itkettää :( <3 Oikeesti huutoitkisin, jos kuolisit, ja saisin tiedon siitä<3 Tostaki huomaa, et susta välittää muutki kun sun ystävät ja sukulaiset :,)) <3 Oot nii täydellinen!<3 Kaikista vastoinkäymisistä ja suruista huolimatta osaat olla niin piristävä C:<3<3 Sori ku käytän nii pal sydämii, mut se on ainoo merkki joka kuvaa sua riittävän hyvin<3 :33 En tiä, oonko jossain sulle tän jo sanonu, mut ku mun kaverin koira kuoli hissiin (oli lehdissä, telkussä, iltalehdessä yms) nii olin iha murtunu, koska olin hissin sisällä. Näin ku se koira kuristu siihe hissin kattoon :((( Mut samana päivä pystyin jo rentoutumaan, ku katoin sun videoita ja luin sun blogista hyväntuulisia postauksia<3 Halun tukee sua ku sulla on vaikeeta, koksa sä tuot mua nii paljon<3 Oon saattanu ton sulle jo sanoo blogis tai faces tai youtubes, mut sanoin nyt uudestaan, koska en voi kiittää sua tarpeeks siit ilost ja rohkeudest mitä jaat mulle :,)<3

    VastaaPoista
  4. ''monta niitä ostaa piilareita ostaa'' :D oli pakko ilmottaa ku alko häiritä. -kielinatsi

    VastaaPoista
  5. Iiih..ihana Pietu ♥ sinä ihanainen violetti otus..hihih ^__^
    Paljon onnea hyvästä yhteistyöjutusta, ihan sulle sopiva! *haliiiii~*

    Koitahan nyt nukkua siellä

    ~ Frillycakes ~ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr kiitos Saijaaa <3 :3 ! Ja joo koitan (Sanoo kettu kahelta yöllä.. :'D)

      Poista
  6. Oih, tykkään näistä kuvista tosi paljon! Vähän erilaisia kuvakulmia ku yleensä (: ja sun tukka on niiin hyvän värinen ^^
    Viiva jii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos jii ja kiva kun huomasit ^___^ Tuli kivaa vaihtelua, ku luokkakaveri kuvaili koulupäivän aikana :))
      Tuntuu et siit ois jo monta viikkoo ku ois viimeks kuvannu kunnol päivänvalos ku aina on pimeetä :D

      Poista
    2. Meinasinki kysyy et ootko ottanu nää kuvat ite :D (: ja pimeys on kyllä vähän perseestä ku se tulee nii aikasi :<

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)