torstai 20. marraskuuta 2014

Fucking fashion


Eilen jo muutamalla sanalla mainitsin miten tää kulunu viikko on menny, mutta paljon jäi kuitenkin kertomatta. Mun viikko alko siis ihan normaalisti siten, että menin maanantaina kouluun ja sieltä lähdin suoraan terapiaan. Yleensä mulla on joko tosi kiire ehtiä junalla Hyvinkäälle ja sieltä sinne mestaan missä terapia sijaitsee, tai vastaavasti välissä on monta tuntia aikaa. Maanantaina aikaa oli kuitenkin tosi tyhmästi sellasen tunnin verran koulun loppumisen ja terapian välillä, eli ehtiny käymään himassa, vaan mun piti kuluttaa vajaa tunti Hyvinkäällä. Odotteluaika osottautu kuitenki tosi mukavaks, koska käväsin Newyorkerissa ostamassa vähän vaatteita (kuvissa näkyvä huppari & lätsä) ja sieltä suunnistin vielä Kicksiin, josta mukaan tarttu parit tekoripset, törkeen kivan värinen kynsilakka Viva la Divalta sekä kulmakarvasetti samaiselta merkiltä.

Yleensä mun ostoksista seuraa aina se parin päivän morkkis, koska rahaa pitäis säästää ja niin edespäin, mutta tällä kertaa päätin jo etukäteen, että ansaitsen tän ja sossu nyt kuitenkin rahottaa mulle vielä jonkin aikaa vaatteita (50e/6kk) niin en periaatteessa "menettäny" mitään. Myös meikkejä mun pitäis ostaa vielä vähän vajaalla satasella, kun sain sillon yhessä vaiheessa sen harrasterahan nimenomaan meikkeihin ja maskeeraustarvikkeisiin tuhlattavaksi. Willan Kicksissä oli muuten tosi ihana asiakaspalvelu ja eilisessä postauksessa nähty sinertävä meikki sai myyjiltä paljon kehuja.


Maanantai iltana, juuri kun olin päässy kotiin Veera soitti ja kysy voisko se tulla käymään teellä ja parin tunnin päästä istuskeltiinkin jo mun keittiössä Clipperin appelsiini&kookos teekupit edessämme ja käytiin läpi kuulumisia. Jotenkin aattelin, että siitä on ihan hetki kun viimeks ollaan Veeran kanssa nähty, mutta viime tapaamisesta oli ehtiny vierähtämään useempi viikko. Anyways, maanantai oli kaiken kaikkiaan ihana päivä ja Veeran lähdettyä meninkin melkeen samantien nukkumaan. Sain muuten pitkästä aikaa heti valojen sammuttamisen jälkeen unta ja yö meni täysin ilman painajaisia tai paniikkikohtauksia!

Tiistaina meillä alko vasta 12.00 koulu, mutta mä heräsin kuudelta ihan vain saadakseni kaikki koulutehtävät tehtyä. Oli aika kiva tunne olla pirteenä jo niinkin aikasin ja parin tunnin työpanos sai sekin koulussa paljon kehuja. Meillä on siis tosiaan ollu sellanen Taitostyö aika kauan tekeillä, mutta henkilökohtasesti jäin jumiin sen kanssa jo viikkoja sitten. Jostain sitä motivaatiota sit tiistai aamuna kuitenki löyty ja sain sen melkein valmiiksi. Saattaapa muuten olla, että lopputulos vilahtaa jossain kohtaa täällä bloginkin puolella. Koulun jälkeen junailin Keravalle Senjaa näkemään ja siinä koko loppupäivä sitten menikin. Kotiin taisin tulla joskus 8-9 maissa illalla, jos oikein muistan ja vaikka miten teki mieli kirjottaa blogiin, niin kuumeinen olo ja väsymys ei sitä sallinu. Niimpä meninkin sitten nukkumaan ja kirjoitin postauksen suosiolla vasta eilen tukihenkilön lähdettyä tapaamiselta.

Mun fiilikset on ollu viime aikoina tosi, tosi, tosi positiivisia ja vaikka välillä on niitä paniikkikohtauksia, painajaisia tai muita ahdistavia tapahtumia, niin jostain syystä niillä ei oo ollu muhun mitään otetta ainakaan tällä viikolla. Tiiän, että kiireiset päivät, kavereiden/tukiverkoston kanssa sosiaalistuminen sekä pienet ilonaiheet, kuten nyt vaikka yhteydenotot tai kehut  teiltä seuraajilta/lukijoilta/tilaajilta on aika isoja tekijöitä mun hyvinvoinnin kannalta, mutta toisaalta oon myös osannu rajata tässä lähiaikoina muutamia sellasia juttuja, jotka ois voinu pidemmän päälle alkaa masentamaan todella paljon. Tästä samaisesta syystä en kirjottanu esimerkiks sitä laitoksessa asumisesta kertovaa postausta vielä puhtaaks, koska mua alko surettamaan ja masentamaan koko aiheen ajatteleminen niin paljon. Sen verran vahvoja tunteita siihen kuitenkin liittyy. Kyllä mä sen ja monta muutakin tekstiä mun menneisyyteen liittyen tuun kuitenkin vielä julkasemaan, mutta kaikelle on aikansa ja paikkansa. Jos joku asia ei tunnu hyvältä, niin sitä ei sillon kannata tehä. Vai mitä?

Ei mulla tällä kertaa muuta ollu. Toivottavasti nää mun hyvät olot jatkuu vielä pitkään ja toivon samaa myös jokaiselle teille lukijalle♥ Nyt mä lähen kahvittelemaan Viffen kanssa, mutta palaillaan taas pian! 

14 kommenttia

  1. Toi huppari!!!!! <3_<3
    Ja piilarit!
    Ja kynsilakka!
    Ja sie!
    Ei muuta!
    -Sestra!

    VastaaPoista
  2. Fucking fashion !<3 On kyl magee huppari ja snatsaa tosi hyvin just sun päälle !

    VastaaPoista
  3. Melkein hävettää ku poika ossaa meikata ja lakata kynnet paremmin ku minä.:D Mää asun Kempeleessä, miks sun pitää asua niin kaukana...:( Ilmottele jos oot tulos tänne päin, ois niin siiisti nähä sut...:) Oot tosi hyvä meikkaan ja ihana persoona ja kaikkea!!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :'D Kiitokset ja joo mä ilmottelen jos joskus matkustan sinne ^_^

      Poista
  4. Ja unohtu äskön sanoa et mun mielestä on ihana ku vastaat joihinki viesteihin et pur tai jotain muuta vastaavaa.:D Sit kans :3 toi hymiö...:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa c': Välillä tekee mieli kehrätä ku teiän kommentit on niin kivoja, purrrrrrr :3

      Poista
  5. Vautsi mikä huppari :3 Oot niin huikee persoona, et ihan tuli hyvä mieli heti aamusta kun oli niin positiivinen postaus ja sulla menee hyvin (:

    VastaaPoista
  6. Möh, ofc postaat vaan juttui joita ite haluut. Et välttis sääliä halua, mutta aina tulee fiilis "voi rauikkaa", sori :D. Ehkä omieni kokemusten kautta, koska itselläni on ollut nä perus koulukiusaaminen=masennus ja anoreksia. Sitten ollut taas vähän aikaa kiva fiilis kun alkoi työpaikka kiusaaminen ja masennus tuli taas. Nyt uusi opiskelupaikka ilman kavereita uudella paikkakunnalla/koulussa on laukaissu kauhean stressi/ahdistuskohtauksia ja yhtäkkisiä masennus kohtauksia (vois oikeest sanoo kohtauksia, saattanut olla ihan hyvä fiilis tunti sitten ja yhtäkkiä ilman syytä vaan alan itkemään ja vihaamaan elämää). Tätä on jatkunut jo 8 vuotta ja en ymmärrä miksi se ei vaan mee pois. Saattaa olla jopa puol vuottakin mennyt kun kaikki on täydellistä, mutta sitten joudun taas lääkkeiden varaan voinnin vuoksi, niin raivostuttavaa. Anteeksi kauheesta valituslistasta :D Ite oon ollut vaan niin maassa ja menettänyt niin paljon elämästä sen vuoksi, etten haluis kenenkään kokevan tätä ikinä ja sit harmittaa kun joku on :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei haittaa <3 Harmi et sulla on ollu tollasta jo pitkään :< Toivottavasti jossain kohtaa helpottaa!

      Poista
  7. Loistokuvia, todella upeita <3 ja mahtava toi huppari!
    Tunnen niin itseni tuosta että pitäisi säästää rahaa mutta kun kaikkea ihanaa ostettavaa ja äääh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Frankie c: Ja jeppis, on kyl iha liikaa ihanuuksia kaupoissa :D

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)