sunnuntai 12. lokakuuta 2014

It's time for videos










Tajusin, etten oo vähään aikaan jakanu mun videoita täällä blogin puolella, joten tässäpä ois nyt neljä viimesintä videota. En osaa yhtään arvioida et kuinka iso osa teistä lukijoista seuraa mua myös siellä youtubessa taikka sit facebookissa, mut tuskinpa ihan jokainen kuitenkaan ja siksipä julkasen nää videot nyt täälläkin.

Järjestyksessä ensimmäinen noista videoista on nimeltään "Haluut sä olla julkkis?" Ja siinä pohdiskelen vähän sitä miks joku haluis olla julkkis tai vastaavasti miks ei, koska se on sellanen kysymys mitä oon viime aikoina miettiny jonkin verran. Julkisuudessa ois mun mielestä hyvinä puolina ainaki se, että pystyis oikeesti vaikuttamaan muihin ihmisiin ja se, että sais rahaa tai ees jonkinnäköstä "hyödykettä" koko hommasta. Mä ite oon ainaki ollu ihan äärettömän tyytyväinen ja ilonen siitä ku niin moni on tullu sanomaan, et mä oon inspiroinu tai auttanu kyseistä henkilöä jollain tavalla. Vielä ku sais jotain sponsorshippejä erilaisten meikki/maskeeraus firmojen kanssa, nii oisin kyllä ikionnellinen. Toisaalta tykkään ostaa kaikki meikit sun muut härpäkkeet omalla pienellä opiskelijabudjetillani, mutta kun ei sekään loputtomiin riitä niin ilmaistuotteet inspirois kyllä kokeilemaan ja tekemään uusia luomuksia aika varmasti. Julkisuus ei tietenkään tuo mukanaan pelkkää positiivisuutta ja mitä tunnetumpi on, niin sitä enemmän sitä paskaakin alkaa satamaan niskaan, mutta yhteenvetona mä siis haluisin tai "pystyisin"  jollain tasolla olla julkkis, mutta en mä sitä ala mitenkään erityisesti tavottelemaan. Tulee jos on tullakseen :) Onko teidän lukijoiden joukossa muuten sellasia henkilöitä, jotka janoaa julkisuutta enemmän ku mitään muuta tai vastaavasti henkilöitä, jotka ei missään nimessä haluis astua niihin julkisuuden kenkiin?

Seuraavana vuorossa on video, jossa mä teen mun normaalin meikkipohjan. Ton videon idean kaikki nyt varmaan tajuaa, mutta sen tekeminen lähti tosiaan siitä, kun aina noita meikkivideoita tehdessä teen samanlaisen pohjan ja mua alko ärsyttää se, kun sen pohjan teko vie niin hirveesti aikaa videolta ja se on kuitenki aina samalla tavalla tehty. Välillä saatan jättää poskipunan pois taikka käytän erilaista huulirasvaa, mutta muuten mun meikkipohja valmistuu aina saman kaavan mukaan ja sen takia on kätevää, että voin linkata ton yhen ja saman videon kaikkiin meikkivideoihin ja sieltä voi sitten käydä tsekkaamassa miten pohja valmistuu.

Kolmas video tai sen aihe onki käyty just siinä eilisessä postauksessa läpi ja sehän on tosiaan se smokey eyes meikki värillisillä rajauksilla. Toi videolla näkyvä smokey eyes on ensimmäinen, jota koitin just värillisten rajausten kanssa ja videolla näkyvät rajaukset on tehty Sokos emotionista ostetulla eyelinerillä. En oo ennen tota videolla näkyvää meikkiä tehny pitkiin, pitkiin aikoihin värillisiä rajauksia saati edes smokey eyes meikkiä, mutta videon jälkeen sellasia on syntyny jo kolme kappaletta :') Värilliset rajaukset muistu mun mieleen ku käytiin yks päivä Viffen kanssa kaakaolla ja sillä oli sellaset ihanan siniset rajaukset silmissä. Samalla viikolla bongasinki sit sieltä emotionista sinistä lineriä ja se lähtiki mun matkaan euron hinnalla. Oon edellämainitun eyelinerin lisäks käyttäny joskus aikoja sitten Cyberahopista ostettuja värillisiä linereitä ja esimerkiks eilisessä postauksessa mulla on juurikin sellasella tehdyt rajaukset.

Viimesenä vaan ei suinkaan vähäisimpänä on täällä blogissakin jo näkynyt meikki, jonka tein lämpimillä väreillä, jonkun youtube tilaajan toivomuksesta. Niinku siinä "I'm stronger than my sick stubbornness" Postauksessa mainitsin, nii en pahemmin välitä keltasesta saati oranssista väristä, mutta toi meikki onnistu kyllä hyvin ja tykkäsin lopputuloksesta tosi paljon. Ehkä se oli niin isoa vaihtelua kaikkiin kylmillä sävyillä toteutettuihin meikkeihin, että tykkäsin siitä nimenomaan sen takia.

2 kommenttia

  1. Mua ei julkisuus kiinnosta tippaakaan. :D Mulla ei ole mitään juttuakaan jossa julkisuudesta ois hyötyä joten ehkäpä sen takia. En myöskään ole niin kiinnostunut muodista että haluaisin sen avulla tuoda inspiraatiota muille. Harrastuksiini kyllä kuuluu muodin seuraaminen ja varsinkin tykkään meikkailla (jota kyllä teen nykyään harvoin koska mulla on lasit ja piilareita en jaksa käyttää kovin usein kun kuivattaa silmiä ja lasien kanssa on turha näpertää jotain tosi hienoa meikkiä D:). Haluun vaan elää omaa elämääni rauhassa muiden katseilta. XD Mua vaan turhauttaa kaikki paskanpuhumisen julkkiksista ja bloggaajista, en voi ymmärtää miten joitakin voi kiinnostaa muiden elämä niin paljon. :D Kyllä mustakin lähti juorut liikkeelle täällä pikkukaupungissa pari vuotta sitten kun jossain blogini kuvassa vilahti niinkin vakava asia kuin tissivako! Heti olin hirveä huora ja heruttelija. Ei oo kyllä ihmisten tekopyhyydellä mitään rajaa. Mä en vaan jaksa tommosta. :DDDD Ja yleensäkin se että julkkis/bloggaaja ei muiden ihmisten silmissä ole normaali ihminen vaan joku yli-ihminen joka ei saa koskaan tehdä mitään inhimillisiä virheitä ja jokaisesta pikkuasiasta väännetään jotain ihmeellistä ja tuomitaan. Tätä nyt tuntuu enemmän olevan naisten blogeissa kun naisvaltanen "alahan" tää blogimaailma on ja niinhän se menee et nainen on naiselle susi, vaikka kaikkien kannattais vaan pitää yhtä. Niinku miehet tekee! Tulipa nyt yhtäkkiä oikee raamattu tästä kommentista. :'''DDDDD

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)