torstai 2. lokakuuta 2014

ARVONTA !

En jaksanutkaan eilen rankan päivän jälkeen alkaa kirjottelemaan postausta ja vaikka pienen perfektionismin vuoksi olisinkin halunnu julkasta tän nimenomaan lokakuun ensimmäisenä päivänä, niin eipä se jälkikäteen aateltuna oo niin vaarallista, että se julkasu jäi sit tälle tokalle päivälle. Elikkä niin ku jo pari postausta sitten mainitsin, niin on aika tehdä jonkinnäkönen juhlapostaus huikeelle 700:lle lukijalle ja tällä kertaa päädyin toteuttamaan meikkaamiseen liittyvän arvonnan. 

Ootte saanu seurata nyt reilun vuoden ajan miten oon tehny kaikenlaisia meikkejä millon mitäkin väriä käyttäen ja nyt mä aattelin tarjota yhelle onnekkaalle lukijalle saman mahdollisuuden ! Eli arvontaan lähtee tosiaankin alapuolella näkyvä - mun paletin kanssa täysin identtinen - ebaystä ostettu meikkipaletti, jota käytän lähestulkoon jokaisessa mun meikissä.


Toi paletti on ostettu reilu kuukaus sitte ja se on siis avaamaton. Värisävyjä on yhteensä 120 ja suurimman osan pigmentti, varsinkin luomiväri primerin kanssa on ollu ihan mahtava. Haluun kuitenki olla rehellinen, joten sanon jo nyt, että ainakin muutama noista punasista sävyistä on ollu aika surkeita, mutta kaikista muista oon kyllä tykänny. Toivon, että kaikki osallistujat lukevat arvonnan säännöt/ohjeet tarkasti, koska jos niitä ei noudata, ei osallistumista lasketa.

SÄÄNNÖT & OHJEET

1. Sun pitää ehdottomasti olla mun blogin lukija, sillä haluun ilahduttaa tällä arvonnalla nimenomaan mun lukijoita. Ois tosi tyhmä pistää tää sääntö tähän vaan sen takia, että saisin lisää lukijoita (jotka luultavasti poistuis heti arvonnan jälkeen), sillä haluun et mua seurataan nimenomaan siks, että mun jutut kiinnostaa ja koska kyseinen seuraaja itse sitä haluaa. Eli älä siis pliis liity lukijaks vaan arvonnan takia.

2. Sun pitää olla valmis antamaan sun osotetiedot mulle, sillä muutenhan en kyseistä luomiväripalettia voi arpaonnen suosiessa lähettää perille. Kaikki tiedot voi ja pitääkin antaa sähköpostin kautta nimenomaan voittajan yksityisyyden vuoksi.

3. Yhden "arvan" sä saat siis sillä tavalla, että kommentoit tähän postaukseen sun nimen/nimimerkin, jonka mä pistän sitten arpakoneeseen pyörimään ja jos haluat, niin voit myös kertoa muutamalla sanalla miks susta ois kiva voittaa toi paletti.

4. Koska oon aika kettu, niin tässä arvonnassa on mukana myös keino tuplata mahdollisuudet voittoon, eli lisäarvan saat siten, että käyt tykkäämässä mun facebook sivusta (CLICK) ja kirjotat sitten sen sun nimen/nimimerkin perään ilmoituksen tästä maagisesta hiirenpainalluksesta, eli siitä että kävit tyksimässä. Näin ollen sun nimi menee arvontaan kaks kertaa.


Arvonta päättyy mihinkäs muuhunkaan, kuin halloweeniin eli meitsin synttäreihin, jotka on 31.10 eli aikaa osallistumiseen on siis runsaasti. Ilmoitan voittajan nimen/nimimerkin halloween-postauksessa ja kaikki postimaksut mä maksan tietty ite, eli niistä ei kenenkään tarvii alkaa huolehtimaan. Hyvää arpaonnea siis jokaiselle osallistujalle ja palaillaan taas pian ♥ ! 

175 kommenttia

  1. Whoop minä haluan mukaan!

    Melissa/Welhokaniini (+fb)

    VastaaPoista
  2. No nimimerkkihän tässä tulee näkyviin, eli tuo mari, mutta jos on muutama saman niminen osallistuja niin vippaa vaikka sukunimen viimenen kirjain siihen perään arvontahetkellä (eli siis Mari H). Olipas hemmetin sekava kommentti!

    Mun on pitänyt alkaa lukeen sun blogia jo aikasemmin, mutta oon aina bongaillu sun postaukset vaan tuolta facebookryhmästä kännykällä ja sillä se lukijaks liittyminen on niin kakkaa, etten oo jaksany säätää. Youtubessa tosin oonkin sua jo seuraillut tovin :)
    Ja kävin facebookissakin tykkäilemässä sivustasi. :)
    Tuli pitkä kommentti jo nyt, herran jumala.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Ei haittaa pitkä kommentti ja joo ymmärrän, mäki luen montaa blogia vaikken "virallinen" lukija ookaan ^^ Mut mukana olet siis kahdella arvalla "Mari H" nimellä :))

      Poista
  3. kulkuripoeka - musta olis kiva sen taki voittaa paketti, koska sen avulla voisin oppia meikkaan taitavammin ko mitä nyt. olis paljon helpompi tehä erilaisia meikkejä ja ois paljon enemmän mahollisuuksia (:
    oon käyny tykkäämässä jokunen aina sitten sun fb sivusta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni ! c:: Kaks arpaa kulkuripoeakalle

      Poista
  4. Oona Tarvainen, kävin tykkää fb sivusta!
    Olis kiva voittaa toi paletti koska oon kiinostunu paljon enemmän nykyään meikkaamisesta kun oon kattonu sun meikkivideoita ja haluisin oppia yhtä taitavaks! :3 Lisäks mulla ei oo melkei yhtää mitään luomivärejä, vaan nää perus värit mustaharmaavalkeet..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^___^ Kiva kuulla ! 2 Arpaa lähtee Oona nimellä arvontaaaaan c:

      Poista
  5. Olen blogin lukija ja haluan osallistua arvontaan nimellä: sannainc
    Ja kävin tyksimässä sun Facebook sivusta! Joten mulle on sitten 2 arpaa varattu!
    Haluaisin ton luomiväri paletin ihan vain, koska en omista yhtään luomivärejä ja haluasin niiin kovasti harjoitella meikkaamaan yhtä hyvin kun sä! xD hehe;)

    VastaaPoista
  6. Sinis97. Oon lukenut sun blogia jo kauan aikaa ja olen tykännyt myös sun facebooks sivusta :)

    VastaaPoista
  7. Joo oon valmis lukija. Yllätys suuri :DD laitetaan niminerkki helmikuun kakara :Dd koska oon sun paras lukija ja siks sun pitää arpoo mut, no eiiiii tyksin jutust joten tää on aik kiva :))) ja jee on käynnyt tyksimässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko nyt varma et oot oikeesti lukija... Mua vähä epäilyttää :D:D: Hahah no ei vaaaa 2 arpaa kakaralle c;

      Poista
  8. Laura Veikkola
    Olis ihan mahtavaa voittaa tuo paletti. Itse olen innostunut meikeistä, mutta kunnollisen meikkipaletin uupuessa se on hieman tylsää (: Lisäks se olis makija synttärilahja, onhan tänään mun synttäritkin.
    Kävin tykkäämässä, eli kaksi arpaa multa kisaan.
    laura.veikkola@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaa onneks olkoon !! C:: Ja 2 arpaa lähti Laura Veikkolalle ^^

      Poista
  9. Dee chan: ( tykätty on myös facebook sivusta)
    oon seuraillut siun blogias jonkusen aikaa, aina ihaillut siun meikkejäs ja sitä kuinka oot jaksanut punnertaa elämässäs eteenpäin vaikka aina ei oo ollut helppoa.
    Miusta olis kiva voittaa tuo meikkipaletti, että pääsisin toteuttamaan yhtälailla inspiraatiotani meikkaamisessa, kuin olen tehnyt piirtäessä. Vain oma yläaste-ikäisen budjetti ei ole tähän riittänyt ja kaikki rahat ovatkin kuluneet piirrustusvälineisiin.

    VastaaPoista
  10. Luen nimellä Yue ja kävin tykkäämässä myös fb:ssä.
    Ois mahtavaa voittaa, koska omistan niin vähän meikkejä ja ne on kaikki aika sellaisia perustylsiä.
    Sulla on upea blogi!

    VastaaPoista
  11. Nimimerkkini on MortuusAmor kuten tuossa ylläkin lukee ja olisipas ihana voittaa tuo meikkipaletti, nimittäin minulla ei tälle hetkellä ole edes mustaa luomiväriä kun menin edellisen pudottamaan ja tuhoamaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Daaamn :< Ehkäpä arpaonni suosii ! Eli MortuusAmor yhellä arvalla messissä ^^

      Poista
  12. Vera, ja kävin tykkäämässä :) ois tosi kiva voittaa toi, koska mulla ei ole tällähetkellä luomivärejä kuin kaksi goshin väriä.

    VastaaPoista
  13. vähän kiva idea tää arvonta ja tosi kiva palkinto :3 jeejee oon mukana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :> Ja juu mukana olet ! (Nimellä mira ilmeisesti?)

      Poista
  14. Vau, iha mahoton tyyppi. Ihana ku järjestät tämmöst jutskaa ja hyvä idea toi paletti palkinnoks !! 😙 ite en kyl nyt taija osallistuu ku kysees on meikkipaletti ja en meikkaa joten ei tulis ees käytettyy ::--DDD Jees huomen onki perjantai, pidä ihana viikonloppu <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiva jos on mieluisa arvonta ! Ja okeiiii ^^ Oli kyllä ihana viikonloppu, toivottavasti sielläkin !

      Poista
    2. C: Kiva jos on mieluisa arvonta ! Ja okeiiii ^^ Oli kyllä ihana viikonloppu, toivottavasti sielläkin !

      Poista
  15. Olis kiva voittaa, koska en oo oikeestaan ikinä voittanut mitään + olis kiva voittaa nuo luomivärit koska kaikki kehunut niitä, että on hyviä ja laadukkaita + olisin aikomassa ostaa nämä muutenkin, joten olisi kiva saada voittamalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyl tosi hyvii munki mielestä C: Ehkäpä arpaonni suosii ! Elikkä 2 arpaa

      Poista
  16. Kristina / lagoonmystery (+ FB)

    Vaik en ookkaa painanu tuota liity lukijaks tai jotain sinnepäi, ni tää sun blogis on kuitenki kirjanmerkeissä ja seuraan aktiivisesti. Senhän voi laskea siihen että luen blogias, vaikka en olekaan tuolla reilu 700 lukijan listalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis tottakai ^^ Ei täällä "virallisena" lukijana tarvii olla, enkä mä sitä ala mitenkään tutkimaan et kuka lukee ja kuka ei, mut ideana ois nimenomaa se et mua seuraavat ihmiset sais mahollisuuden tähä arvontaa ja tohon palkintoon :)

      Poista
  17. no en siiis nyt saanu lähetettyy sitä kommenttii kai? mut kuitenki .. Viffe!! ja tyksin jo sun sivusta :3 Kaikki mun paletit on puhkinussittu nii ois tosi siistii saada tommonen ihqu uus paletti ja myös kun rakastan meikkaamista niin on pakko saada uus paletti c: <3

    VastaaPoista
  18. Ja kävin myös tykkäämässä sun sivusta ;)

    VastaaPoista
  19. Mä haluun mukaan arvontaan (iinariina/inzu pinzu) ja kävin tykkäilees sun face sivustas :3

    VastaaPoista
  20. Maeski täältä huutelee! Lukija oon ollu jo se on pari vuotta, ja facen sivusta oon tyksiny jo jonkun aikaa sitten! :) joten kaksi arpaa uu jeah!
    Aivan käsittämättömän huikeeta ois voittaa kerranki arvonnassa jotain, ja varsinki noi paletit (!!!) kun oon kuolannu niitten perään siitä asti kun ne ekaa kertaa postauksessa vilahti! Toivottavasti onnetar ois puolellani :) pääsis testailemaan noita sun tutoriaaleja, kun tämän hetkinen luomiväritilanne on järjettömän surkea... :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu jeah ! :'D Toivotaan näin ! ^____^ Eli kaks arpaa Maeskille

      Poista
  21. heiii woopwoop! Osallisyutaan nyt sitten :)
    julma-noora (joko viivalla tai ilman ihan miten vaan!) +tykkäys
    On lukenu sun blogia yli vuoden ajan! Ja tuon luomiväri paletin haluaisin sen takia, koska itsekkin tykkään meikkailla ja sen takia kirjoitan blogianikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Woopwoop :D julmanooralle 2 arpaaaa :3

      Poista
  22. Jeijj ihana tämmönen! :3 ihan Jonsu-nimellä osallistutaan ja fb-sivusta on tykätty ≧◔◡◔≦ (diamondsforever@hotmail.fi)
    Oon jo pitkään himoinnut tuollaista meikkipalettia, mutta en oo vaan viitstinyt hankkia sellaista, kun en tiedä osaisinko käyttää värejä omassa meikissäni, kun en edes meikkaa paljoa. Mutta haluaisin kovasti opetella! Ehkä motivaatio nousisi jos tuollainen kolahtaisi postiluukusta ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Hihih, vihdoin sain aikaseks järjestää tälläsen ja näköjää lukijat on iha yhtä innoissaa ku mäki c:: Jos arpaonni suosii nii pääset opettelee ^^ Eli kaaaaksi arpaa Jonsulle <3

      Poista
  23. Salla Mikkonen (tykkään myös Facebookissa)!

    VastaaPoista
  24. Elikkä nimimerkillä Tanja oon nyt lukenut sun blogia ainakin puolen vuoden ajan(?). Ja jos joku muukin Tanja löytyy niin mun koko nimi on sit Tanja Lapinkangas :D ja tykkään kans sun sivusta fb:ssa.
    Toi väripaletti ois kyl tosi kiva saada, en ite omista yhtään koska aina iskee piheys kun sellaisen löydän :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piheys on kyl tyhmä juttu :c Mut 2 arpaa lähti sulle kans C:

      Poista
  25. Herrajumala mitä täällä tapahtuu, ihanaa että järjestelet tämmösiä sun lukijoille!
    Oon mukana ehdottomasti ja tykkäilin facebookissakin :')

    -Janita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä tapahtuu kummia ! :'D Nojoo aattelin et tää ois ihan kiva ylläri nyt 700:n lukijan kunniaks ^___^ Ja good, good. 2 arpaa !

      Poista
  26. Osallistun yhdellä arvalla. Olen seurannut blogiasia reilun vuoden. Edelleen kadehdin taitoasi meikata (ja valokuvata). Josko voittaisin tuon paletin ja sitten pääsisin testailemaan tuota meikkipuolta itsekin.
    uraaitikotona2@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti ihan positiivisella kadehdit kuitenki, hahah :3 Ja jeppis, 1 arvalla oot mukana !

      Poista
    2. Täysin positiivista on kadehdinta. Tulee sellai wau-efekti kuvia katsellessa. :)

      Poista
    3. Nonni ! Mukava kuulla ^___^

      Poista
  27. Oivoi, ihana arvonta! Mulla itsellä on tällä hetkellä vähän meikkailuinto laantunut, ja toi paletti varmasti tois virtaa kokeilla erilaisia lookeja rohkeammin. :)

    Tykkään susta myös Facebookissa, ja olen lukija. S-postini on marikajuliana@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^___^ Kiva jos on ihana ! Ja ihan varmasti tois, nii se teki mullaki ^^ Eli 2 arpaa Marikalle !

      Poista
  28. Butters/Susanna ja kävin tykkäämässä :)

    VastaaPoista
  29. Nimimerkki ois Laura H.
    Ja oon tykänny sun fb sivust
    Lukija oon
    Ps. Kiva ku teet tälläsii arvontoi, hehe :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kiva :')) Ja kaks arpaa Laura H:lle !

      Poista
  30. Lotta Halme ja oon blogin lukija :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okayyy ^^ Lotta Halme mukana yhellä arvalla

      Poista
  31. Alice ja tykkään fb sivusta c: olis kiva saada tuollanen paletti, koska tykkään meikata ja harjoitella erilaisia maskeerauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paletti on kyl mahtava myös niihi maskeerauksii :p Elikkä 2 arpaa Alicelle

      Poista
  32. Nimimerkki Luna!
    Todellakin liityn arvontaan, oon siun blogia seuraillut ja päivittelen aina ku oon koneella :D Oon niin kade siun meikkaustaidoista <3 Jos voittaisin tuon paletin nii alkaisin itsekin varmasti hiukan aktioitumaan oman maskeerausharrastukseni kanssa!

    Ai niin, FB tykkäys tuli ensimmäisten joukossa jo :D

    spostini on luna.sestra@gmail.com
    Innolla odotellen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr no varmasti aktivoitusit ! C: Ja kiitos paljon <3 Mäki oon iha innoissani tästä, jännittää iha törkeesti et kelle se voitto napsahtaa :D Mutta siis Lunallekin 2 arpaa !

      Poista
  33. Joo'o, oon sun lukijas nimella emilia. Naamakirja siustakin on tykätty ja silleen. Olikohan jotain muuta? :D Tuskin, meikkipaletti olis todella kiva lisä miun hieman hupenevaan meikkivarastooni + saisin innostusta kokeilla hieman erilaisempiakin meikkejä.. Voittoa odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Loistava asenne ! 2 arpaa emilialle c:

      Poista
  34. Anna ja tupla-arvalla matkaan c:

    VastaaPoista
  35. Nimimerkillä kasuu^^ ilmottaudun miekin mukaan ja on siitä fb-sivustakin tullut tykättyä.
    Miksi juuri mie tarviin tuon paletin: koska näillä perus mustavalkoinenharmaa-väreillä ei mitään huikean värikkäitä taideteoksia saa naamaansa loihdittua ja koska aina jonkun hyvänoloisen paletin jostain bongatessaan iskee nuukuus, että entä jos se ei olekaan hyvä, jos siinä onkin ihan huono pigmentti jne.. Mutta koska tällainen on jo valmiiksi testattu toimivaksi, niin sittehän mie tarviin sen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippu hyvät perustelut :3 Elikkä 2 arpaaaaa !

      Poista
  36. Lukijana tällä nimellä Hukkakukka, ja kävin myös fb-tykkäämässä. :)
    Haluaisin voittaa paletin koska tarvitsisin uusia luomivärejä, ja ennen kaikkea sellaisia joissa on suurimmassa osassa hyvä ja pysyvä pigmentti!
    sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okayyy ! :> Hukkakukalle kaksi arpaa

      Poista
  37. Kävin tykkäämässä, eli kahdella arvalla mukana :)
    - Jasmin

    VastaaPoista
  38. Mun mielestä olisi, tosi mahtavaa voittaa tuo paletti! Olen hyvin kiinnostunut meikeistä ja sille tulisi käyttöä.
    Nimimerkki tuossa tulee jo näkyviin.

    Love ya <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :3 Okeii, elikkä salla susannalle yks arpa ^^

      Poista
  39. Emmi/Anarchygirl ja facessa oon jo tykännykki ;3

    VastaaPoista
  40. lukijana blogissa nimellä emi! :-)

    VastaaPoista
  41. lukijana ja facebookissa käyty tyksimässä :)
    Ois niiiin kiva saada tuo paletti,eipä ole moista ikiin ihellään ollu ja ois kiva päästä kokeilemaan mitä kaikkee jännää sais noilla aikaseksi :)

    nonjonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti saisit vaikka ja mitä jännää aikaseks :3 Eli nonjonnalle 2 arpaaa

      Poista
  42. Lukijana oon jo ja nyt on facessaki tykätty ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Goood, Hoitovirheelle tupla-arvat :))

      Poista
  43. Lukijana oon nimellä eme, facessakin oon käyny tykkäilemässä :) Tää on kyllä kiva arvonta, palkintokin aika huisa. ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tyksit ^___^ Elikkä eme:llekin kaksi arpaaaaaa !

      Poista
  44. Tähän on pakko osallistua *.* Rakastan vareja ja värikkäitä meikkejä~
    Mewfa - Salla ja facebookissa tyksitty! : 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värit on parhaita :3 Eli Mewfalle 2 arpaa

      Poista
  45. Nimimerkki Krista k, ja olen tykännyt facebook sivusta jonkin aikaa sitten :)
    Haluaisin voittaa paletin, koska siinä on paljon kivoja värejä ja olen jo pitkään halunnut juuri samanlaista ja miettinyt tilaamista. Sun blogis on muuten ihan huikea, ja olet tosi huipunoloinen persoona! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos C: Ja sulle kans tupla-arvat !

      Poista
  46. Olen sun lukija täällä ja seurailen sua myös fb:ssä!
    Haluaisin ehotottomasti tuon paletin, koska meikkejä ei ole mun mielestä koskaan liikaa. :)
    Ja Miranda nimellä mennään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siinä oot kyl täysin oikeessa :'D Elikkäs Mirandalle 2 arpaa ^^

      Poista
  47. ~ Nimimerkki Valhe ja facetykkäys on ofc.
    Koska olen meikkaava olento, meikkejä ei voi ikinä olla tarpeeksi. Varsinkin tuollaista monensävyistä palettia olisi upea koittaa, koska mulla itsellä ei ole monta eri sävyä. Ja voittaminenhan on aina jättekivaa!
    + Blogis on ollu jo pitkään mun suosikkiblogi, koska vaikutat hienolta persoonalta ja meikit ovat aivan mahtavia, mitä esittelet täällä. ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah olipas ihana kommentti :'D Voittaminen on kyl hupaisaa ja meikkaaminen kans :p
      Kiitos paljon ja tupla-arvat lähti myös Valheelle :3

      Poista
  48. Yksi arpa nimellä Iinaww! ^^
    Ja ois tosi mukava voittaa paletit sillä itsehän juuri käytän vain mustaa mustaa ja mustaa silmissä:'D (okei valkoista aina välillä myös). Ja pitkään on ollu suunnitteilla et haluisin kokeilla uusia värikkäitä meikkejä koska sie oot inspannu mua nii mahottomasti! Mutta eipä oikee oo tullu kokeiltua koska Suomi ja se perkeleen shimmeri luomiväreissä :l

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :C Suomi on kyl vähä nihkee maa kivojen (JA HALPOJEN) meikkien suhteen... Mut jeppis, Iinaww yhellä arvalla mukana ^^

      Poista
  49. Arpa nimelle Leo, ja naamakirjasta kävin kanssa tykkäämässä! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvä, elikkäs se on sit kaks arpaa :}

      Poista
  50. Wuhuu mahtava palkinto! Elikkäs bloglovinin kautta viiviK nimellä oon seuraillu jo melkosen kauan ^ _^ ja facebookissa kävin myös tykkäilemässä! Ja toi palettihan olis unelmien täyttymys tälläiselle kekseliään uskaliaalle meikkileikkijälle kuin mä :)!

    nii ja arpa tosiaan viiviK nimellä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki ^___^ Ja okeiii, eli viiviK sai 2 arpaaa

      Poista
  51. Oon jo aiemmin tykkänny tosta sun fb sivusta, joten kaks arpaa nimellä Pinu :)
    Ja haluisin voittaa tän kyseisen paletin koska en tämmösiä elunperin omista ja sää oot saanu mulle meikkausinnon päälle ja toi ois tarpeelline just nyt :3

    VastaaPoista
  52. Oiii vitsit oonki aina himoinnu tuota sun meikkipalettia!:D Ja mä oon liian pihi ja köyhä ostaan tuollasta:D Tänne saattaa joku muuki Jaana käyä kommentoimas nii laitetaa nimimerkiksi vaikka jjaanazz. Ja kävin tykkäämässä tuosta fb sivusta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahah ymmärrän ! Elikkä jjaanazz sai kaksi arpaaa c:

      Poista
  53. Whuup haluun voittaa! Mun nimimerkki on vaiks ihan vaan Leena
    Gosshh meikkijumalat antakaa mun voittaa xD <3 Ps oon kans tykänny sun facesivusta ja jakanuki sitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:DD Hahaha, ehkä meikkijumalat on sun puolella !! Sen näkee sit halloweeninä ^^ Mutta siis, ihanalle Leenalle kaksi arpaa <3

      Poista
  54. Oon lukenu sun blogia virallisesti vasta parin kuukauden ajan mutta jokaisen postauksen oon kuitenkin lukenut läpi. seuraan sua myös YouTubessa ja instagramissa +kävin tykkäämässä facebook sivusta :)
    -Ava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeiii ^^ Ei sillä ajalla oo mittää väliä, kuhan vaa kiinnostaa c: Elikkä Avalle 2 arpaaa

      Poista
  55. Yhdellä arvalla mukana / Jolana

    voilooa@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Lukijana ja facebook-seuraajana on tullu hilluttua jo pitkän aikaa. Kahdella arvalla mukana siis! :D / Eeva
    eeva.isoaho@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Mä en meikkaa, ku tosi harvoin, mut haluun vaan sanoo, et jotakin henkilöä odottaa mahtava palkinto.
    En halua osallistua, koska täällä on varmasti muita, jotka meikkaavat paljon enemmän kuin minä ja näin ollen kaipaavat sitä kovemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww ihana Sipe :3 <3 Olipa tosi mukavasti aateltu ^___^

      Poista
  58. Aivan ihana paletti!! Mutta en nyt sitten liity, kun ei muuten ole aikaa perehtyä vanhoihin postauksiin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii sillä niin väliä jos tulevat postaukset kiinnostaa :)) Aattelin niiku et toivottavasti kukaan ei pelkän arvonnan takia liity ja sit lähe vetää ku tää on ohi :D Mut jos kiinnostaa ruveta seuraamaa tätä blogia ihan muista syistä, nii mukaa vaa ! :>

      Poista
  59. Olen lukia nimimerkillä Riinsu ja facessakin seurailen sähköpostini on: RiinaSR67@gmail.com
    Olisi mukava voittaa tuo paletti koska pidän meikkaamisesta ja kokeilen usein eri tyylejä ja värejä mutta tällähetkellä luomiväreihini kuuluu musta, valkoinen, violetti ja ruskea.. joten siis olisi tarvetta uusille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni c: Riinsu nimimerkille 2 arpaa siis ^^

      Poista
  60. Nimimerkillä peilikuva` seuraillu jo jonku aikaa, oon tykännyt myös sun facebook sivusta:)

    VastaaPoista
  61. Liityin lukijaksi, kun vaikutat kiinnostavalta tyypiltä. Tyksin myös Facebookissa. /Mia Miettinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos siltä vaikuttaa ja tervetuloa ! Mia Miettiselle 2 arpaa ^___^

      Poista
  62. Seurailen sua blogissa nimellä Tanja Karoliina ja fb-sivustakin tykkään :> // tannjatatti@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooookei :3 Tanja Karoliinalle myös 2 arpaa :))

      Poista
  63. Blogin lukijana ollu jo monta kuukautta ja rakastan erityisesti sun meikkejä, joissa käytetään paljon värejä! Olis kiva itekkin semmosia meikkejä kokeilla ja siks tämmönen paletti olis kiva voittaa! Tykkäsin myös FB-sivusta! Nimi Riika Tiainen / riika93@hotmail.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiva kuulla ! :}} Eli siis Riika Tiaiselle tupla-arvat :3

      Poista
  64. Liityin lukijaksi nimellä MILJA :)
    ja haluaisin paletin, jotta voisin harjoitella erilaisia meikkejä ja ehkä vähän maskeeraustakin :)
    milja.annukka123@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppis, tolla paletilla pääsis kyl hyvin alkuun C: Elikkä MILJALLE yksi arpa ^^

      Poista
  65. Yksi arpa kiitos. Oikein mukavaa syksyä! vaatehuttuja(@)gmail.com

    VastaaPoista
  66. HensKing osallistuu kahdella arvalla!
    Musta olis kiva voittaa toi paletti koska oon vasta alkanu käyttään enemmän värejä meikeissä ja kiitos siitä kuuluu sulle, Pietu! Yritän epätoivosesti ottaa mallia sun videoilta.... Ja siksi koska luomivärit on lopussa :D
    Seuraan sua todella tiiviisti! Tiedä se >: )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :'D Okei ! Ja kaks arpaa HensKingille ::)

      Poista
  67. Henna T, ja kävin tyksii tosta sivusta ! pitkää jo ootellukki ett millo väsäät nuo fb sivut (: ja itehä tosiaa kanssa kaikenäkösiä meikkitaiteiluja oon jo pitkää harrastanu, ilma sen suurempaa julkisuutta, varsiki valokuvauksen puolesta koska tykkään tosi paljo kuvailla lavastettuja kuvia mihi sit meikkalilen ihteeni mitä kummallisemmilla meikeillä. Tosin meikkivarasto on kovin pieni, opiskelija ku oon. Ja iha arkenaki käytän vahvoja meikkejä, koska sen avulla saa itestääki taidetta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vihdoinki sain ne tehtyy :'D Ja loistavasti sanottu :3 Henna T:lle kaks arpaaaa c::

      Poista
  68. Peppi nimel ja kävin kans vasta nyt tykkää siun sivusta. Oon ollu laiska lukija ja aina mä jaksan nää lukee. Mukavaa luettavaa kertakaikkisesti. Ja lukijas oon ollu oh god ties kui kauan :3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okayyy ! ^^ Kiitos paljon ja 2 arpaa sulle kans

      Poista
  69. Janette x)
    oon ollu lukijana jo lähes vuoden ja tykkäsin fb sivusta! :)

    VastaaPoista
  70. osallistun yhellä arvalla, nimellä Enni :3

    VastaaPoista
  71. Osallistun yhdellä arvalla nimellä Darash ja seuraan sun blogia :)

    VastaaPoista
  72. Oon ollu jo pitkään sun seuraaja ^^ Haluisin voittaa tän paletin, koska voin luvata että sille todellakin tulee käyttöä. Mä suoritan media-assistentin perustutkintoa ja musta olis hienoa käyttää näitä kymmeniä värejä sekä omalla, että mun valokuvattavana/videokuvattavana olevien mallien iholla :)
    Osallistun kahdella arvalla, kävin siis tyksii sun fb -sivusta! :)

    - EmppuMarie
    em.streng@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu kuulostaa kivalta ! :> Eli kaks arpaa EmppuMarielle ^^

      Poista
  73. Haaa! Mäpä osallistun kans :D ! Ois kiva voittaa tuo koska haluaisin OPETELLA tekemään kivoja meikkejä kun en vielä tässä iässä osaa :D ! Liityin lukijaksi jo jokin aika sitten ja nyt tykkäsin Facessakin :) Electric Posti on takahashilara (a) gmail dot com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah okayyy ! c:: Eli Laralle 2 arpaa

      Poista
  74. Osallistun nimellä emmijohansson :3 ja kävin tykkäämässä fb sivusta!

    VastaaPoista
  75. nimimerkillä Jepppuz mukaan kahdella arvalla, tykkäsin siis facebook sivustasi :) Haluisin voittaa ton, koska tarttisin tollasen paletin missä on monia värejä. Mulla on tällä hetkellä ehkä yks luomiväripaletti ja sekin on nuden ja ruskeen sävysiä värejä. Sirkus harrastukseni ohella tulee esiinnyttyä värikkäissä meikeissä ja asuissa, ois kiva jos luomiväritkin täsmäis asuun. Muutenkin nyt taas kun meikki intoilu on palannu ni ois kiva välillä laittaa jotain värikkäämpääkin meikkiä naamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kuulostaa siistiltä toi sirkus harrastus ! :> Elikä 2 arpaa :)

      Poista
  76. Scrowpio, ja tykätty facessa (:

    Ois kiva voittaa toi, ku en omista lainkaan luomivärejä :/

    VastaaPoista
  77. Oi melkein meni ohi koko arvonta, onneksi mainitsit tän uudestaan viime postauksessa! :3 mutta niin tykätty on fb:ssä, en jaksanut tarkistaa onko muita Milja -nimisiä messissä jo mut merkkaa vaikka Milja/facelesshours mun kohdalle n_n

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah nonni, hyvä et mainitsin ! :') Tuun kyl nyt varmaan kaikis tulevis postauksis infoomaa siitä, ettei keltää vaa jää huomaamatta ^^ Mutta siis 2 arpaa sulle myös :3

      Poista
  78. Ihan Julia Kuvaja nimimerkillä osallistun + fb :D Meinas itelläki mennä ohi enne ku mainostit uudellee tos äsköses postaukses, kiitoos! x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeeeeei ^^ Joo, kiva ettei menny ohi. 2 arpaa :))

      Poista
  79. Hittoo haluisin osallistuu mut en osaa liittyy lukijaks! En muista millon viimeks oisin käyttäny tätä niin, että lukisin blogeja tätä kautta koska lemppariblogit löytyy kirjanmerkeistä XDD mutta siis haluan sit vain sanoa et mitä nyt sun videoita ja näitä postauksia oon selaillu niin oot ihan uskomattoman upee tyyppi! ja ihan hirrrrrrmu söpö aaww! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis kyl sä saat osallistuu jos vaa luet tätä blogia :'D Ei sun "virallinen" lukija tarvii olla :) Liittyminen onnistuu painamalla tuolta lukija palkista, mis lukee "Lukijat bloggerin kautta, liity sivustoon", mut jos oot kännykäl nii sitä ei varmaa näy :) Anyways, kiitos paljon <3 Ja jos aiot nyt sit osallistuu nii pistähä viestii :D

      Poista
  80. Nimimerkillä AnnuunnA ja Facebook-sivusta oon tykänny :)
    Tämmösen hankinnasta on tullu mulle tavallaan ikuisuusprojekti, joten nyt on pakko tarttua tilaisuuteen kun sellanen on tarjolla x3
    Blogger ei anna kommentoida nimellä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tyhmä blogger.. Mut jooo AnnuunnA:lle kaksi arpaaa ^^

      Poista
  81. Osallistun nimellä Gugi ja tykkäsin fb :) !

    VastaaPoista
  82. Osallistun nimellä Julle ja tykkäsin fb :3

    VastaaPoista
  83. Vähänkö ois siistiä jos synttärit ois Halloweenina :O

    Mutjoo yks arpa, nimimerkerrki Saltzu.
    Ois siistiä voittaa koska en omista kauheesti mitään luomivärejä ja kaikki sellaset isot ja hyvät luomiväripaletit on usein super kalliita nii en oo koskaan oikee viittiny ostaa ite. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah halloween on kyl paras :3 Ja 1 arpa Saltzulle

      Poista
  84. Osallistun arvontaan nimim Capricorn ja oon tykkäilly sun fb sivuistakin c:

    VastaaPoista
  85. Osallistun nimellä tomusormi ja tykkään Facebookissa :D

    VastaaPoista
  86. Osallistun nimellä marsilainen vlogaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voittaja valittiin jo uusimmassa postauksessa, sorry

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)