sunnuntai 28. syyskuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Cirque du freak)


Aattelin vasta huomenna kertoa vähän alkavan viikon suunnitelmista, joten käyn nyt suoraan asiaan ja jätän tän postauksen teksti osuuden vähän lyhkäsemmäks. Elikkä täks sunnuntaiks mä tein tollasen melko creepyn ja super värikkään luomuksen. Ideana oli oikeestaan se, ettei mitään ideaa ollu, elikkä läiskin vaan erilaisia värejä sekä yksityiskohtia naamaan, lisäsin piilarit & irtoripset ja lopputuloksesta tuli mun mielestä aika kiva. Pakko sanoo et noi alaripset näyttää kyllä mun silmään ihan mahtavilta ja jos ne ei ois nii hankalat, nii käyttäsin niitä varmaan päivittäin. Kuvasin itseasiassa tänki meikin tekoprosessin videolle, lukuunottamatta noiden ripsien laittoa koska ne tajusin laittaa vasta jälkikäteen ja videon löydättekin tosta alhaalta. Kuvia tosta meikistä räpsin ihan vaan takapihalla, mutta koska pointtina on nimenomaan meikki, niin eipä sillä paikalla niin väliä. Mun lemppari noista kuvista on ehdottomasti toka ja tokavika. Entäs teidän ?


20 kommenttia

  1. Aaaa vähäks oot tokas tosi sulonen alien lapsi :DD

    VastaaPoista
  2. Tokavika on mitä parhain! Noi värivalinnat on kyl onnistunu ihan sika hyvin, jokainen väri korostaa toisiaan himpskutin kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki c: Ja kiitoksia ! Pelkäsin vähä et tuleeks tost liian sekava, mut sit ku iskin piilarit silmii nii viimeistää sillo kaikki natsaski tosi hyvin yhtee :))

      Poista
    2. Ei tullu sekava ollenkaa :) No jep, piilarit kruunaa! Nyt hämmentää ku en osaa yhtään sanoo että mikä tosta meikistä tekee niin tasapainosen ja super mielenkiintosen, vaikka on nii montaa väriä haha. Huulet? Siniset kulmat? Se taitaa vaan olla niin että kaikkee on just eikä melkeen sopivasti, ja sillä hyvä! :D

      Poista
    3. Jeee kiva kuulla c: Ja nii, nii se kai sit on :DD Hahah !

      Poista
  3. SÄ oot miljoona kertaa parempi meikkaa kuin mä! <3 + paremman näkönen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitoksia ! (Mut ehkä meil on vaa erilainen tyyli c;)

      Poista
  4. Toka kuva on mun mielestä khuulein ja toi sun tän hetkinen tukka sopii sulle toosi kivasti!
    Viiva jii

    VastaaPoista
  5. Mun lempparit on eka ja toka :)

    VastaaPoista
  6. ihan ältsin ubee meiggi ja tyksin tositosi paljon tuosta tokasta kuvasta :3 noi alaripset käy tohon lookkiin kun nyrkki silmään!! ja toi huulimeikki pisti positiivisella tavalla silmään (toi väri on ihana!). muutenkin ihana väripläjäys. tyksin ! ♥ ja ja muutes onko mun kirje tullu perille asti? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset Mira c:: Ja joo kirje pääs perille. Se oli ihan mahtava, samoin ku piirustus :3 Vastailen sulle täs parin viikon sisällä tai heti ku vaa on mahollisuus C:

      Poista
  7. Katoin mun 4 vuotiaan pikkuveljen kanssa tän postauksen kuvat, ni mun pikkuveli luuli aluks, että oot tyttö. Sitkun sanoin, että oot poika, niin pikkuveli sano: "Joo, se on söpö poika" :3

    VastaaPoista
  8. Ei helvetti miten siisti meikki, ja nam nam sun hiukset ;P

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)