keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Naturaali jäbä



Tässäpä nyt tänne blogiinki nää mun uusimmat videot. Toisessa aiheena on nude meikki ja toisessa tapa jolla piirrän mun kulmat, kun sitä on aika moni täällä blogissakin kysellyt. Mä tein joskus kesällä muistaakseni sellasen postauksen, missä on kuvien avulla havainnollistettu mun kulmien teko, mutta kyllä sen videolta paremmin hiffaa. Ainakin mun mielestä. Oli muuten jotenkin hassua olla noin "väritön" tai tollanen naturaali ja vielä kahtena päivänä putkeen, joten seuraava video sisältää aivan varmasti jotain kivoja värejä vastapainoks luonnollisten sävyjen vastapainoks.

Paljon asioita on nyt tapahtunut lähi aikoina ja paljon tulee vielä tapahtumaan. Ton ekan videon alussa kerronkin vähän yhdestä tapahtuneesta asiasta, eli Vlogiasta, joka on juuri auennut videoportaali, jossa mäkin oon siis mukana. Jos teitä yhtään kiinnostaa vlogit/vloggaaminen, niin menkää ihmeessä tästä linkistä tutkailemaan kyseisen sivuston antia ja jos mun profiilin haluutte löytää, niin sinnehän te pääsette joko kirjottamalla hakuun mun nimen tai painamalla vaihtoehtosesti tätä linkkiä! Tuolla vlogiassa on tällä hetkellä vajaa nelisenkymmentä vloggaajaa, jos mä oikein muistan, mutta lisää tulee koko ajan ja videoita sieltä löytyykin jo aika runsaasti.

Tällä viikolla oon postaamassa mahdollisimman ahkerasti kaikkialle someen, koska materiaalia löytyy vaikka muille jakaa, mutta pääasiallisesti fb ja blogi on tulituksen kohteina. Muun muassa viime aikasista ostoksista, mielialoista, syksystä, mun valokuvanäyttelystä ja ehkä meikeistäkin on tulossa vielä tän viikon aikana postausta blogiin, joten pysykäähän kuulolla! Niin ja muistakaa käydä kurkkaamassa niitä mun suht uusia facebook-sivuja, jos ette sitä vielä oo ehtiny tekemään! (Linkki alapuolella)

5 kommenttia

  1. Mä en ikinä osaa tehä kunnollisia kissansilmiä. En vaan saa :(
    Ja toi luomivakohommeliki on iha uskomatonta kuraa mun nakkisormille. Vaikka ois kuinka hieno ja terävä pensseli, en vaan saa sitä toimimaan :D
    Oon seurannu sun blogia jo pitkään ja halusin vaan sanoa että ihailen sun meikkausteitoja, kuvaustaitoja ja kirjoitustyyliä. Niin uniikkia (vaikka kaikki varmaa näin sanoo).
    Jos haluut, ni voisit tehä vaikka joskus videon noist kissansilmistä, ja vaik niiden eri variaatioista. Oisin forever thankful :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :< Ja ei tarvii olla mitää super "uniikkia" palautetta ! Kaikki kommentit merkitsee c: Ja joo joku pyyski mua jo tekemää videon erilaisist rajauksist, nii kyl mä täs jotain niihi liittyvää yritän lähiaikoin kehitellä ^^

      Poista
  2. Ihana banneri ❤ jääny ihan blogien seuraamiset kaiken hömpän keskellä :P

    Kyl se video on eri juttu, näkee oikeesti miten homma toimii, vaikka kyllä kuvatkin havainnollistaa. Ihanaa ku jaksat jakaa sun taitoa muillekin. ^___^
    Tarvii perehtyä tohon vlogiaan, siitä kuulin muuallakin, mutta menny vähän ohi. x)
    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saija, ja joo tiedän tunteen :D Mut jep, nii se kyl on :3 Kannattaa käydä siel sivustol nii saat lisäinfooo :)

      Poista
  3. Oot tosi hyvä meikkaamaan, teet niin täydellisesti kaiken! Ainoa asia mikä jäi minua vaivaamaan on nuo valkoiset viivat kulmakarvojen alla. Häivytä ne viivat alas päin, niin näyttää huolitellummalta ja kauniimmalta :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)