maanantai 29. syyskuuta 2014

Mikä mua inspiroi ?

Multa kysytään aika usein et mistä mä oikein saan kaiken sen inspiraation, jota mä esimerkiks mun meikkeihin ja tyyliin käytän ja halusin nyt kerrankin oikeesti näyttää sen, enkä vaan vastata sillä perus litanialla joka yleensä kuuluu enemmän tai vähemmän tällä tavalla: "No mä saan inspiraatiota vähän kaikesta, musiikista, eläimistä, ihmisistä, muiden meikeistä, väreistä, luonnosta, valokuvista jne." Tässä postauksessa on siis pari eilen otettua kuvaa, joissa jokaisessa on jotain just mua kiinnostavaa tai nimenomaan inspiroivaa, kuten nyt vaikka värejä, muotoja tai sit ihan vaan yksinkertasesti sitä kauneutta. Tää tän kertanen postaus näyttää tietenkin vaan pienen osan siitä kaikesta, mistä ainakin mä saan sitä inspiraatiota, mutta ehkä mä vielä joskus teen lisää tälläsiä niistä muistakin aiheista, joita tossa luettelin. Toivottavasti tykkäätte ja inspiroidutte noista väreistä, yksityiskohdista, jännistä kuvioista sekä itse otoksista vähintäänki yhtä paljon ku mä eilen inspiroiduin c:


Ps. Joudutte sittenki oottelemaan niitä tän viikon suunnitelmia sekä tapahtumaselostuksia huomiseen. Palaillaan siis silloin ! 

10 kommenttia

  1. Hienoja kuvia kaikki! Kuitenkin kolmannesta kuvasta mulle tuli huono-olo. Jotkut muodot esineissä yms. saa mut vaan yökkäämään, ja yks on ton tapaset reijät/kolot. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :> Ja okeii, en tiiä kommentoitko sä vai kuka se oli, mut just vähä aika sit joku muuki sano et sille tulee paha olo tollasist koloista tai täplistä :o Aika jännä, ku en oo ikin kuullukaa sellasest tai sillee, mut joka päivä oppii jotai uutta :D Oli pakko iha googlettaa se Trypophobia, mistä edellinen kommentoija mainitsi :)

      Poista
  2. Mä tykkäsin kattoo niitä sun videoita missä kerroit kaikkee kuulumisia ja sun mielipiteitä. Nykyään teet vaan meikkipostauksii? Oisko mahollista saada taas näitä perinteisii puhe videoita?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aika osuva kommentti :D Kuvasin nimittäin viikonloppuna yhen jubailu vidin ja sanon siin videollaki et lupaan tehä lähiaikoin lisää höpöttely videoita c: Julkasen sen videon täs parin päivän sisällä ^^

      Poista
  3. Mä en tiiä miks mut susta tulee mieleen jussibitch (siis ulkonäöllisesti)

    VastaaPoista
  4. mulle tuli kans huono olo tosta kolmannesta kuvasta, trypofobia :D ihan pakko kysyy et mistä se on otettu/mikä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Se on sit näköjää yleisempää ku luulin ! Ja se on itseasiassa sieni. Tarkemmin sanottuna Boletus subtomentosus (Samettitatti), jota oon kuvannu alhaalta päin makro-objektiivillä :D Eli noi kolot on niitä sen sienen pillejä vai mikskä niitä nyt kutsutaankaan :')

      Poista
  5. Ihana postaus. Aiku itekki jaksaisin ottaa itteeni niskasta kii ja mennä ulos kameran ja uuden objektin kans. :D

    http://undahthebridge.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit :') Ja kannattaa se on kivaaaaa c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)