tiistai 16. syyskuuta 2014

Color combinations


Meillä on huomenna koulusta taas etäpäivä ja tää yö onki menny aika lepposasti kuvia muokkailessa. Alkuillasta tosin ahdisti taas ihan älyttömästi ilman syytä, niin ku useesti nyt lähi aikoina on tehny, mutta se meni sit onneks jossain kohtaa ohi. Testailin tänään vähän lisää liilan ja vihreen värin yhteensopivuutta (joiden kanssa taiteilin siis myös sillä mun edellisellä videolla *klik*) Ja oon kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen. Meikki on simppeli sekä onnistunu ja jotenki noi värit vaan natsaa tosi kivasti yhteen. Musta on muuten aika hassua, miten en oo ikinä ennen saanu aikaseks värjätä mun hiuksia liilaks. Nyt ku oon tosissaan viihtyny ton värin parissa jo vaikka kuinka kauan. Tai no okei, nää liilathan nyt ei oo varsinaisesti niin kauaa ehtiny mun päässä olemaan, mutta se violetti väri pysy kyllä mun mittakaavan mukaan aika pitkään. Itseasiassa liila saattaa pikku hiljaa olla nousemassa yheks mun lempiväreistä.

Hiuksista puheenollen oon kyllä tosi ilonen, että en oo vielä kyllästyny tohon otsikseen tippaakaan. Sehän on fakta, että otsiksen takia kulmakarvat ei aina saa sitä ansaitsemaansa huomiota, mutta kyllä toi "uus" leikkaus sen verran mukavaa vaihtelua on, ettei edes pahemmin haittaa. Ihannehan ois, jos voisin pitää sitä irokeesiä päivittäin, koska sillon sekä hiukset, että ne kulmat näkyis kaikessa komeudessaan, mutta kun keesin pitäminen vaan vahingoittaa niin paljon hiuksia ja tuuliset päivät on yhtä tuskaa, niin ehkä on ihan hyvä, että sellanen tulee väsättyä vain harvoin. Niin ja sitä paitsi kyllähän se irokeesi jonkin verran menettäis hohtoaan, jos sellanen löytys mun päästä jokaisessa kuvassa. Aattelin tässä lähipäivinä ehkä piristää tota tukkaa vielä parilla yksityiskohdalla, mutta siitä lisää sitten myöhemmin. 

Huominen päivä kuluu näillä näkymin niitä koulun etätehtäviä tehdessä ja tarkotuksena ois kuvata ainakin yks uus video, sekä parit meikkikuvat. Saa nyt nähä meneekö hommat niinku oon suunnitellu, mutta jos menee niin palaillaan joskus illalla !

12 kommenttia

  1. Mä haluun sun takin!!*-* i hana meikki btw minkä väriset sun silmät oikeest on? En ite muista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Et saaa ja ne on kai jotku siniharmaat :)

      Poista
  2. Oot ihan syötävän ihana! ♥

    VastaaPoista
  3. Jälleen kerran ihanat hiukset ja täydellinen meikki! <3 :3 Ja kyl kulmakarvat saa huomiota vaikka onki toi otsis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset c: Ja no joo saaha ne, mut ei aina tarpeeks :')

      Poista
  4. Oh sä oot vaan niin kuuma etten kestä!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)