maanantai 25. elokuuta 2014

Värii elämään ku päivä on harmaa


Postaustauko venähtikin vähän pidemmäks, ku mitä olin suunnitellu, mutta nyt oon taas palannu tänne Järvenpäähän eli postauksia alkaa taas tupsahtelemaan yhtä epäsäännöllisen säännöllisesti kuin aina ennenkin. Vähän normaalia pidempi viikonloppu meni ihan mahtavasti ja pakko sanoa, että oli kyllä aika ankeeta tulla eilen takas kotiin.. Lähdin tosiaan siis viime keskiviikkona suoraan koulusta Porvooseen ja siellä hengailin enimmäkseen Senjan kanssa. Paljon muitakin ystäviä tuli toki nähtyä, mutta Senjalla vietin kaikki yöni (lukuunottamatta to-pe yötä, jonka olin Siljalla) Anyways, "loman" kohokohta oli ehdottomasti lauantai, sillä me vietettiin silloín Alisan kakskymppisiä pienen porukan kesken. Eräs Alisan hyvistä ystävistä oli nimittäin saanut jokin aika sitten idean järjestää yllätyssynttärit ja facebookissa pari päivää viestiteltyämme lyötiinkin lukkoon suunnitelma mennä lauantai-iltana kaheksan maissa Amarilloon odottelemaan Alisaa. Yllätys onnistui kuin onnistuikin juuri niin kuin sen pitikin ja meillä oli ihan hurjan hauska ilta. Paikalla juhlistamassa oli siis Alisan ja mun lisäks pari vanhaa ja pari ihan uutta tuttavaa - kaikki Alisan lähipiiristä ofc.

Viime päivinä oon tehny tosi paljon kaikkia värikkäitä meikkejä ja varsinki värikkäät kulmakarvat on ollu taas in. Blogissa ette oo valitettavasti läheskään kaikkia näitä meikkejä nähny (ainakaan vielä), koska kaikista meikeistä en jaksa ottaa mitään todistusaineistoa, mutta tän päivän lookin halusin kuitenkin tulla jakamaan teiänkin kanssa. Aamulla avasin verhot heti herättyäni ja yllätys, yllätys ulkona sato taas kaatamalla. Toisaalta en ois minkään muunkaanlaista säätä tälle päivämäärälle osannu odottaa, joten kirottuani hetken sitä, että kahvimaito on loppu; alotin meikkaamaan. Harmaudesta ja ankeudesta huolimatta taiteilin astetta värikkäämmän kokonaisuuden kasvoilleni ja teekupin loppuun lipitettyäni lähdin kävelemään koululle päin. Kahvitauolla kävästiin Annen (luokkatoveri) kanssa kirppiksellä ja löysin sieltä parilla eurolla tollasen aika kivan hupparin, joka mulla on tosiaan noissa kuvissa päällä. Koulun jälkeen lisäsin mun meikkiin vielä huulipunaa & Cameleon-väreillä tehtyjä pilkkuja, räpsin muutamat kuvat ja muokkasin noi sillä samaisella mustavalko/väri periaatteella, kuin monesti ennenkin.


Vähän väsymyksen pauloissa on tosiaan tää maanantai menny, mutta en yhtään ihmettele kaiken sen Porvoossa harrastetun valvomisen jälkeen. Kuhan nyt pääsis tänään kuitenki suht aikasin nukkumaan, niin väsymys häviäis, eikä tarttis miettiä tätä päivämäärää tän enempää. En tiedä osasko kukaan siis yhdistää, mutta taas vierähti yks kuukaus lisää Jossun kuolemasta. Kolme ja puol vuotta kuulostaa ainaki mun korvaan tosi masentavalta ja jos ei muuta niin kyllä tää "merkkipaalu" taas tunteita sekä ajatuksia tulee herättämään.

19 kommenttia

  1. Kiva huppari,
    haluun samanlaisen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki c: Sun pitää lähtee metsästää kirppareilt tai jostai :')

      Poista
    2. Kirppareilla tulee käytyy satunnaisesti, mut en kyl tee ikinä noin upeita löytöi :O

      Poista
    3. Mä käyn tyylii päivittäi nii ehin napata kaikki coolit jutut enne muita :')

      Poista
    4. Kiva, mulla kyl ei oo ihan siihen mahdollisuutta. Opiskelu vie niin paljon aikaa.....
      Mut ois just siistii, et pääsis käymään noin usein :)

      Poista
  2. Kivoi kuvii :) ja mä jos joku tiedän miltä tuntuu menettää joku läheinen ku jää vaa suru ,ikävä ja muistot käteen oon menettäny yhen mun perheen jäsenen ja lemmikkejä :( en osaa muuta sanoo ku et ymmärrän KAI miltä susta tuntuu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja niih :/ Suru ja ikävä on läsnä, mut onneks myös ne muistot

      Poista
  3. Taas kerran aivan upea meikki! Saatko muuten noilla hiuksilla enää irokeesia, kun se sopi sinulle niin hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitokset ja en oo iha varma ! :0 Mun on pitäny koittaa, mut en oo viel ehtiny :)

      Poista
  4. Oooooowoooow :O miksi muut osaa ottaa kuviiii xC

    VastaaPoista
  5. Löysin blogisi vähän aika sitten. Oon äärettömän pahoillani Jossusta. Itse menitin 6v sitten hyvän ystäväni ja sielunkumppanini oman käden kautta. On aikoja, jolloin mietin mitä kaikkea kuudessa vuodessa olisi voinut tapahtua, missä hän olisi, mitä tekisi, olisiko kaikki toisin. Tuska ja suru on helpottanut ajan myötä, mutta ikävä on ja pysyy, joskin se on muuttanut vain muotoa. Ajan kanssa, hitain askelin. <3
    Isot tsemppihalit!

    VastaaPoista
  6. Heyy bongasin kuvahausta nää kuvat ja rakastuin tulisesti noihi piilareihin :'D oisko sulla tietoo mistä voisin metsästää tällaset omaks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on valitettavasti ihan mun omat silmät :D

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)