lauantai 16. elokuuta 2014

Sweet maniac

 Lippis/Ebay, Kaulapanta/Cybershop, Paita/Kirppis

Ja heti edellisten kawaii kuvien perään vähän "rankempaa" lookkia. Toi meikki synty muistaakseni keskiviikko aamuna ja tein tällä kertaa mustia pisteitä silmien alle ihan vaan Lumenen eyelinerilla, enkä sillä pisteitä varten tarkoitetulla siveltimellä, johtuen vain ja ainoastaan siitä, että mulla oli kamala kiire kouluun. Päätin meikkiä myötäillen kokeilla pitkästä aikaa eripari piilareita ja silmissä mulla on siis nimenomaan ne Vassenit ja GBT Bluet, jotka just esittelin teille. Mulla on vielä yhdet Pinky Paradisesta ostetut uudet linssit, joita ette oo nähny, mutta esittelen ne varmasti ihan tässä lähiaikoina. Noissa kuvissa näkyvä paita on muutes myös uusi ja se kuuluu niihin viime viikolla ostettuihin vaatekappaleisiin. Hintaa tolla oli 5e, Järvenpään euroset kirppiksellä ja tosta on heti tullu yks mun lempparipaidoista. Tai ainakin mustista sellaisista.


Kuvasin itseasiassa ton meikin kanssa myös uuden videon sillon keskiviikkona niin kuin yläpuolella näkyykin, mutta en oo aiemmin ehtiny vielä kirjottaa postausta sen ympärille, joten linkkaanpa sen nyt tähän postaukseen. Video on tosiaan vain nopea soperrus mun kuulumisista youtube kansalle tai siis seuraajille joita mulla siellä on, sillä täällä blogissahan mä oon jo kertonu melkeinpä kaikki isoimmat asiat mitä nyt lähiaikoina on tapahtunut. Ainoa uusi juttu teillekin on varmaan se, että sain sinne poste restanteen ensimmäisen kirjeeni ja se oli kyllä aivan mahtava. Kirjeen oli kirjoittanut kolmekymppinen nainen ja ihanien sanojen lisäksi kuoresta löytyi myös vino pino käyttämättömiä lävistyskoruja, joille varmasti löytyy nyt käyttöä! Kiitos vielä kerran sulle, jos nyt luet tämän postauksen :)

Kaiken kaikkiaan mulla menee nyt ihan mahtavasti ja tätä viikkoa on piristäny kaikkien jännien tapahtumien lisäksi se, että Marjaana tuli keskiviikkona Jäkeen ja lähtee vasta sunnuntaina. Okei no eilen mulla tosin oli aika masentava päivä liittyen rahahuoliin, mutta onneksi se meni jo ohi. Nyt lähden kuitenkin hyvillä mielin untenmaille, että jaksan huomenna kuvailla siellä häissä, joten hyvät yöt kaikille ja palaillaan taas pian ♥

18 kommenttia

  1. Okei, tuo eka kuva on jotenki pelottava D:

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi toi o kiva meikki, et oo tehny kyl vähää aikaa eripari luomivärei (ainakaa blogii)
    Ja kyl sun kaulast huomaa et Marjaana o ollu siel ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksiaaa c: Ja joo en ookkaa :) En blogissa, enkä muutenkaa
      Hahah noi tuli jo sillo viime vklpn XD

      Poista
  3. Ahahha ihanaa et sulle kuuluu hyvää♥ Ja lol miunki piti laittaa siulle postia, mutta laiskana tyttönä en ole vielä saanut sitä aikaseks </3 Ehkä ensi viikolla sitten :3..

    Mut tykkäain jotenki tästä meikistä :o okei joo kaikki siu meikit on aivan ihania ja sillee mut tästä pidin aivan erityisesti♥..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii niimpääää c: Ja ei mitään kiirettä :'3
      Kiva jos tykkäät ! Munki mielestä tän postauksen meikki oli jotenki tosi kivaisa c:

      Poista
  4. Täällä ollaan 👋Hyvä että kelpasi 😊

    VastaaPoista
  5. Oot oikeesti kamalan pelottava! :P onks sul kielikoru? Jos on nii oon varmaa ehtinny unohtaa ku ei nää sun kieltä paljoo cx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan ton kohteliaisuutena c::: Ja joo on ! Ei sitä hirveen usein tuu kyl näyteltyy :p

      Poista
  6. Oi ihanan creepy ja kawaii lookki. :D En kestä! x3 Toka ja kolmas kuva on lemppareita näistä. ^^

    Ja hyvä, että siulle kuuluu hyvää. :)

    VastaaPoista
  7. Mä oon ihan in löööv sun lävistyksiin ! :)

    VastaaPoista
  8. Eääh toi eka kuva, rakkaus <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)