sunnuntai 31. elokuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Replay)


Pitkästä aikaa sunnuntain spessua kehiin. Tein ton meikin torstai aamuna koulua varten ja video tuton löydättekin kyseisestä meikistä tän postauksen lopusta. Sinänsä toi on meikki siinä missä muutkin, mutta sen taakse liittyy jälleen vähän erikoisempi idea tai pitäisikö sitä nyt kutsua tarinaksi ja siksi halusin esitellä sen spesiaalina. Vanhimmat lukijat saattaa ehkä vielä muistaa ne ajat kun tein mun silmämeikin joka ikinen päivä vain ja ainoastaan mustalla luomivärillä ja mustalla kajaalilla. Eräänä päivänä olin kuitenkin kaupassa ostamassa muistaakseni jotain meikkivoidetta, kun mun silmään osui sellanen neljän sävyn luomiväripaletti. Värit oli musta, tummanharmaa, harmaa ja valkoinen. Päätin ostaa paletin ihan huvin ja vaihtelun vuoksi, vaikkei mulla ollu sillä hetkellä mitään hajua mitä mä sillä edes teen. Mun meikkitaito kun tosiaan rajottu siihen, että levitin liikkuvalle luomelle mustaa luomaria ja rajasin sitten kömpelösti silmät mustalla kajaalilla. Niin ja voitte myös olla ihan varmoja siitä, etten mä todellakaan ois ikinä osannu aavistaa mitä kaikkea ton pienen paletin ostamisen jälkeen tulee tapahtumaan ja mihin kaikkeen se johtaisi. Jos oikein muistan, niin en tainnu heti edes kokeilla sitä palettia, vaan jatkoin tuttua ja turvallista meikkityyliäni vielä jonkin aikaa. Yks päivä halusin kuitenkin yrittää tehä jotain erilaista ja alapuolella näättekin sen uuden tyylin jonka sain aikaseks mustan ja valkosen luomivärin avulla. 


Tollasta meikkiä mä sit rupesin käyttämään päivittäin ja nyt on pakko sanoa, että vähän hävettää, kun ajattelin noina aikoina olevani ihan älyttömän taitava meikkaamaan :'D Eihän tossa luomivaon ja silmän ulkonurkan varjostuksessa mitään vikaa oo, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkotan. Nykyään kun se mun meikkitietämys on monta, monta kymmentä kertaa laajempi ku mitä se noihin aikoihin oli. Esimerkiks häivytyksestä en ollu vielä edes kuullu ja jos sellasta mun silmissä sattu näkemään, niin se oli syntyny vaan ja ainoastaan vahingossa. Luomivärit levitin topsipuikoilla ja kulmatkin piirsin aika mielenkiintosella tavalla... Anyways, ton lookin innottamana mä sit tilasin ebaystä sen mun 120 väriä sisältävän luomiväripaletin, jota käytän vielä tänäkin päivänä ja niin no, loppu onkin historiaa :')

Eli siis, jos ette vielä ton tekstin jälkeen hoksanneet tän spessun ideaa, niin sehän on se, että halusin kokeilla kuinka hyvin mä nykyään osaan tehdä ton "käännekohta" lookin. Lisäilin tietenkin kaikkia erilaisia elementtejä omasta päästäni, kuten nyt esimerkiks noi pisteet, silmän sisänurkkaan jatkuvat rajaukset ja punaset kulmat, mutta silmämeikin idea on sama, kuin silloin reilu vuos sitten. Kuviakin jaksoin muokata ihmeen hyvin tänään, koska ne oli niin mieluisia ja oonkin tosi tyytyväinen lopputulokseen.

 Mitäs te tyksitte ?

12 kommenttia

  1. Ööh bitch, olit jo tolloin taitavempi meikkaa ku mä nyt :DD mutt ihana Pietu onnistui taas kerran näyttämään kuvissa upealta

    VastaaPoista
  2. kyllä huomaa , että oot kehittyny ihan törkeen paljon meikkaamisen suhteen! mutta kyllä mä silti tyksin noista sun entisistäkin meikeistä, vaikka nykyiset on enemmän mun makuun. :3 ja ihanaihanaihana toi sun meikki jonka teit videolla ! + kirje lähtee tosiaan huomenna sinnepäin c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et sen huomaaaa :3 Kiiiitos paljon ja okei, hyvä et ilmotit ^^

      Poista
  3. Hei :) Todella upeita meikkejä sulla. Osaisit varmaan tehdä fantasiameikkejä eläimiä yms. Minusta olisi kiva jos sua kiinnostaa tai haluat tehdä niin nähdä kun tekisit vaikka eläinmeikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset ! Enköhä mä joku päivä tee :) Susimeikin oon jo tehny, mut se nyt oli vaa sellane töherrys xd

      Poista
  4. Tää voi olla aika vaikee toteuttaa tai en tiedä ku oot nii taitava mutta siis meikki ilman kulmia! Eli siis meikkaat kulmat kokonaan piiloon ja panostat sitten vaikka silmämeikkiin. En tiiä mistä tällanen ajatus tuli mutta olis kiva nähdä miten toteuttaisit sellaisen :) sitten ihan vaan kysymys; jos pitäis valita YKSI meikki mitä saisit vaan käyttää vaikka kuukauden ajan, mikä se olis? (Eyeliner, huulipuna, meikkivoide..?) mulla olis ehdottomasti kulmakynä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu kuulostaa jännältä :> Pitää koittaa joskus ! Ja ööääää apua... :D Jos saa valita luomivärit, eli niinku kaikki maholliset värit mitä löytyy nii sit ottasin ehottomasti ne, mut jos ei nii kyl se ois varmaa se kulmakynä munki kohalla :p

      Poista
  5. Oisko joku meikki semmonen ettet käyttäis yhtää mihinkään luomivärei, vai oisko se sit tylsä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä oisko se tylsä :p Pitääpä miettii jotai.. :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)