tiistai 12. elokuuta 2014

Something really unexpected



No niin, tulin nyt päästämään teidät jännityksestä eli niinku viime postauksessa kerroin, niin mä tosiaan seurustelen nykyään ja (tuntuupa oudolta sanoa näin) mun tyttöystävä on Marjaana :') Oon aina sillon tällön kirjotellu täällä blogissakin mun ja Marjaanan menoista ja meiningeistä, koska ollaan tunnettu jo useamman vuoden ajan ja oltu tosi hyviä sekä läheisiä ystäviä. Se tästä koko jutusta nimenomaan vähän outoa ja jännää tekeekin, kun ihan yhtäkkiä meidän suhde etenikin siihen pisteeseen, että päätettiin ruveta seurustelemaan. Ei sillä, oon kyllä ihan super onnellinen tästä päätöksestä, niinku eilen sanoinkin ja jotenki on tosi mahtavaa, että tunnetaan toisemme jo valmiiksi niin hyvin. Ainahan sitä sanotaan, että pitäis tutustua ennen ku rupee rakentamaan suhdetta, mutta usein se tutustuminen jää melko lyhyeen. Toisin kuin meidän kohdalla. c:

Perjantaina me lähettiin tosiaan mökille Mäntyharjuun ja voin rehellisesti sanoa, ettei mulla ollut pienintä aavistustakaan, että lähettäis sieltä sunnuntaina parisuhteessa. En nyt ala tässä sen pahemmin kertomaan mistään yksityiskohdista, mutta jotenkin palaset vaan loksahteli paikoilleen kun oltiin yhdessä ja joskus perjantain ja lauantain välisenä yönä me molemmat tajuttiin tykkäävämme toisistamme enemmän ku vaan kavereina. Voisin tietty kertoa teille myös eräästä tähdenlennosta ja toivomuksista jotka toteutu, mutta se kuulostaa mun omaan korvaanki niin siirappiselta ja epätodelliselta, että jätetään se nyt pois. Lauantaina me muistaakseni sitten "virallistettiin" koko homma eli pistettiin parisuhde-päivitys facebookiin ja jäätiin odottelemaan ihmisten reaktioita :D Juteltiin viikonloppuna muutenkin vähän niitä näitä ja tuli ilmi, että erilaisia ajatuksia meidän kaverisuhteeseen liittyen on ennenki tullu ja menny ihan molemminpuolin, mutta koska ei olla tajuttu (uskallettu) puhua niistä, niin ystäviä me ollaan vaan pysytty.

Nyt asiat on kuitenki muuttunu ja vaikka elämä on yhtä sekavaa ja kiireistä ku aina ennenkin tai oikeastaan ehkä vielä vähän sekavampaakin, niin mä oon tällä hetkellä aidosti onnellinen.


PS. Mun on pakko liittää tähän postaukseen sellanen informaatio, että MTV haastatteli mua tänään ja oon näillä näkymin kympin uutisissa. Itsellänihän ei televisiota ole, mutta pistäkääs te äkkiä telkut päälle niin saan kuulla minkälainen uutinen viiltelyä koskevasta haastattelusta saatiin aikaan :')

PPS. Jos ette telkun eteen kerenny, niin haastattelun pääsee katsomaan tästä linkistä. Kelatkaa vaan kohtaan 10.00 :)

40 kommenttia

  1. Hiihihii..niin siinä vaan saatta käydä ^___^ Onnea parisuhteelle! ❤
    Oho..sähän oot ihan julkkis! :D Pitää laittaa telkkari päälle ny ku semmonenkin tossa kerran on taas. Kuuntelin tänään lääkärissä ku radiossa puhuttiin viiltelystä..taitaa olla joku teemaviikko?

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ! :')) Joskus vaan sattuu ja tapahtuu c:
      Ja jep ! Kannattaa, ite oon just puhelimes ja tiedustelen et näkyyks telkus mitää :D
      Varmaa se mun psykologin viiltelystä kertova kirja, joka julkastaa täl viikol on herättäny paljo keskusteluu veikkaisin :>

      Poista
  2. Sattui olemaan kerrankin telkkari päällä ja tunnistin äänen heti, vaikka en ole pitkään ollutkaan blogisi seuraaja ;)

    VastaaPoista
  3. Ihan vahingossa satuin kattoo sen sun jutun, mun suu kirjaimellisesti loksahti auki ja huusin täysiä "MÄ TIIÄN KETÄ TOI ON!!",porukat oli ihan ihmeissään,hyvä haastettelu tuli!
    Ihte ei ois edes noin uskaltanu näyttäytyä telkkarissa!

    VastaaPoista
  4. Oi onnea parisuhteesta! :3
    Toi haastattelu oli mun mielestä tosi hyvä ja asiallinen, oot niin rohkea kun olet uskaltanut lähteä tuollaiseen mukaan. Aihe kosketti mua tosi paljon sillä minullakin on pitkä itsetuhoisuustausta.
    Kuulut ehdottomiin lempibloggaajiini ja sun videotkin on tosi hyviä. Etenkin se auringonlaskuvideo oli ihan mieletön ja siitä välittyi ihanan rento fiilis :) Kaikkea hyvää sinulle Pietu, olet tosi sympaattinen ja tykättävä persoona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset ja kiva kuulla ! c: Olihan se tosi jännää lähteä kameran eteen, mutta ei tollasesta tilaisuudesta saada oma ääni kuuluviin noinkin aran aiheen kannalta ku viiltely, voi kieltäytyä :') Ihanaa että tykkäät, kiitos sulle Juulia !

      Poista
  5. Äää onnee ihan hirmusesti♥ Ja joo'o kyllähän se hiukan oudolta aluksi saattaakin kuulostaa kun sanoo seurustelevansa (tai miun kohalla ihmiset ei suostu uskoon sitä :D)

    Mut wii oon superilonen puolestas c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purr kiitos ja jep, meiltäki monet kyseli et onks tää läppä ja kaikkee :DD
      Mut hyvä jos oot ilonen :3

      Poista
  6. Awww, onnea vaan teille molemmille! :3

    VastaaPoista
  7. Onnea ja mä aik yllätyin itekki hieman tuoll facen puolell mutt hyvä ku oot onnellinen :)) ja daamnn huomasin tän nyt vast mutt netis kait pystyn kattoo ne uutisett

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jesse :)) Ja joo kaikki tais vähä yllättyy, me Marjaanan kanssa mukaanlukien :D Itseasiassa pystyy kattomaan katsomosta, linkkaan sen tohon postaukseen ^^

      Poista
  8. Onniteluni parisuhteesta :)
    Millanen kamera ja objekti sul on?
    Kuvaat ja muokkaat kuvasi todella hienosti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :>
      Mul on Canonin 60D ja yleensä käytän Sigman 30mm 1:1.4 objektiivia :)
      Kiva jos tykkäät !

      Poista
  9. Whaaaat.. Siis onks sun nimi oikeesti Pete vai Pietu? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Pietu. Se oli vaa muutettu tos haastattelus :)

      Poista
    2. Haha joo okei :D Piti vaa varmistaa, ettei mulla oo menny mitää ohi :D
      Ja näin btw tykkäsin pikkasen enemmän siitä turkoositeemasta tssä blogissa kuin tästä nykysestä pinkistä :(

      Poista
    3. :::DD Aijaa, ite tykkään täst enemmän ainaki tällä hetkellä :')

      Poista
  10. Vai että Pete :DD No mutta onnea teille parisuhteesta ja toivottavasti se kestäää :3

    VastaaPoista
  11. Nätti toi sun tyttöystävä! Ihanaa että oot löytänyt jonkun kenen kanssa seurustella! <3

    VastaaPoista
  12. Kiva toi uus banneri, vai mikä se nyt sit onkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :> Sitä pitää viel vähän muokkailla, ku koulun koneella näytti ihan erilaiselta :(

      Poista
  13. Sä olit samalla yläasteella mun kans vissii ainaki kasilla.Olin Jossun huonekaveri riparilla ja puhuttii jo ennen sitä kesää jonku verran. Tunnistin sut heti uutisist ja huusin nimes ni mutsilt tuli kauhee kysely. Hyvä haastattelu ja onnea parisuhteesta. Ihailen sitä kuinka uskallat olla oma ittes. Ite en siihen oo pystyny mut kattoo sit ku sais töitä ja kämpän.

    P.S lukisit mut ja mun entisen kaverin koulus vessaa joskus :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa ! :D Ja kiitos paljon c:
      Tollasta vessa juttuu en kyl nyt saa millään päähäni XDDD

      Poista
  14. Ihanaa, että löysin sun blogiin! Teet ihan törkeän upeita ja luovia meikkejä! Olisi kiva nähdä tutoriaaleja, koska ite oon ihan nuubeli meikkien suhteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :') Kiiitokset ja yritän taas pian tehä jonku tuton ^^

      Poista
  15. Njawwww onnittelut! :33 on se vaa nii huikeeta ku löytää jonkun talsimaan siihe rinnalle! :)<3

    VastaaPoista
  16. Onnea seurustelulle ;)

    VastaaPoista
  17. Voi että onnea teille kovasti ♥ Ja tosi kiva uus ulkoasu jaja hyvä haastattelu ! Voisin tunkee tähän vaikka mitä ylistystä vielä, mut joo (--: Ja vielä et teet tosi hyviä tutoriaaleja ! Jatka ihmeessä samaan malliin c:

    VastaaPoista
  18. ainiin ja unohin kokonaan, että mun sedän mökki on muuten Mäntyharjulla! :--) aina unohan jotain, hah. mut siis onnea vielä tosi paljon :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa ! :D Hahah ja kiitos vielä :>

      Poista
  19. Ihana uutinen, tosi romanttista <3 Ansaitse rakkautta kyllä osaksesi<3 Ja puolivuotta ilman viiltelyä on tosi pitkä aika, pian sä pystyt ajattelemaan jo että oho olipas siitä jo monta vuotta. Itte oksentamisen lopettamisesta menny jo jotain kolme vuotta, myöhemmin siitä tulee aina vaan helpompaa joten pysy kovana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Leena :3 Ihanasti sanottu <3 Mä pysyn !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)